Ebay

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Diego
ff weer wat posten

Ebay

Bericht door Diego »

Dames,

Misschien een leuke tip ? Als je je aanmeld via Ebay (je kan evt je account op prive zetten), kan je harstikke leuke dameskleding kopen voor zeer weinig geld. Ga naar 3,2,1 verkocht pagina en stel het in op dameskleding. De leukste rokjes en jurkjes komen voorbij voor 1 of 2 euro. Vaak harstikke nieuw. Ik heb al een aantal vreselijk leuke rokjes gekocht voor zeer zeer weinig geld. En het is superprive en vertrouwelijk voor andere op internet.

Liefs Lana.
Juliette
ForumFan

Bericht door Juliette »

Ik ken het, ik heb er ervaring genoeg mee :D . Ik mag er graag leuke dingen kopen.
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Diego
ff weer wat posten

Bericht door Diego »

Ik krijg weinig respons op mijn "tip" misschien is het een oude tip die al vele malen op dit forum is gezet. Maar het blijft echt te gek. Enkele dagen geleden weer een fantastisch leuk zwart rokje gekocht, gewoon in nieuwstaat, voor 3 euro ! En alleen het zoeken in de "3,2,1 gewonnen" rubriek is al heel leuk. Natuurlijk is shoppen met je levensgezel ook heel erg leuk, zeker als je in het "normale" (tussen aanhalingstekens hoor) leven gewoon man en vrouw bent. Een ruimdenkende vrouw is wel erg gemakkelijk. Ze is wel altijd ook verrast wat ik nu weer van Ebay hebt gesleeps voor weinig. Ze zou willen dat zo mijn rokjes zou passen . . . . .

Lana.
Plaats reactie