glad en smoesjes

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Paula
Eredivisie

Bericht door Paula »

Toevallig vandaag kreeg ik de moeilijkste "confrontatie" m.b.t. mijn scheren. We gaven een barbeque waarbij ook mijn ouders en broer kwamen. Het viel hun uiteraard op dat ik er wat anders uitzag. Desgevraagd vertelde ik dat ik het gewoon prettig vond om glad te zijn.
Dit werd blijkbaar moeiteloos "geaccepteerd" :smile:

Dus, Paula is tevreden :smile:
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Je had ook kunnen zeggen dat je de vorige keer te dicht bij de barbeque had gestaan :grin:

Blij dat je weer terug bent, Paula
*missed ya*
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Paula
Eredivisie

Bericht door Paula »

Dat ik DAAR nou niet op gekomen ben ........
thanx :smile: :smile:
Jessie
dagelijks aanwezig

Bericht door Jessie »

hahhaha die nathalie ze heeft ook altijd haar antwoord klaar een reuze opmerking echt geniet hier van :smile:

Ik denk dat anderen er soms meer drukte om maken als je er ineens anders uitziet als jezelf je ziet ze stiekem gluren en roddelen maarja ik houd mijn schouders op van whatever..

groetjes destiny
esther1
ForumFan

Bericht door esther1 »

Bij deze discussie moet ik denken aan de nu al legendarische woorden van Johan Cruyff:
"ieder nadeel heeft zijn voordeel".
Mijn nadeel: Veroordeeld tot een pruik.
Mijn voordeel: Geen problemen met harige armen of benen. Alles is net zo glad als mijn schedel. Zo goed als niets dus.
Zo dat lucht op, eindelijk ook eens iets om blij mee te zijn.
Gast

Bericht door Gast »

nou paula, je hebt een paar mooie benen hoor!
tja, je bent zelf die discussie over gladde benen begonnen. ik heb ze nooit voor de behandeling gezien, maar ik vind het niet opvallen dat je je benen onthaard hebt. (of was het voor de behandeling een compleet oerwoud?) was dit nou het werk van een epilady? of toch kruitvat?:D :grin: :grin:
Paula
Eredivisie

Bericht door Paula »

:lol: Ik zal de complimenten doorgeven aan het Kruidvat. Daar zullen ze blij mee zijn :lol:
Maar inderdaad, normaal zit daar een behoorlijk dikke bos. Tsssss wat een gesprek he ? :oops:

Liefs, Paula
Andrea

Bericht door Andrea »

Hallo Paula,

Voordat ik wat vertel over mijn problemen met het harige in en aan ons/mij, een heeel nieuwsgierige vraag:
Hoe doe je dat ? Wat gebruik je daar (uit het Kruitvat...) voor ?
Ben heel benieuwd...
Liefs alvast,

Andrea
--------------------------
Op 2001-06-24 10:35, schreef Paula:
Hi Meiden. Op deze mooie zomerse ochtend vraag ik me eigenlijk het volgende af:

Normaal gesproken ben ik over heel mijn lichaam vrij behaard. Maar sinds een klein jaartje houd ik me helemaal glad (thanx Kruidvat :grin:) Omdat ik veel sport en ik al met menig man (....) onder de douche heb gestaan kent iedereen mij ook met een forse portie beharing :sad:.
Ik heb al ettelijke vragen kunnen pareren, maar nu tijdens de zomermaanden zal ik ongetwijfeld meer vragen gaan krijgen. Nu weet ik dat het mijn zaak is en dat ik moet doen wat ik prettig vind. Maar, ik wil (om allerlei praktische redenen) niet dat men weet waarom ik me eigenlijk glad houd.

Ik kan me goed voorstellen dat er meer meiden zoals ik hiermee kampen. Hoe ga jij daar mee om ? Scheer je je soms niet tijdens de zomer maanden ? Negeer je vragen ? Doe je ze met een smoesje af ?

Ik ben benieuwd .......

Liefs,

Paula
ilona
ForumFan

Bericht door ilona »

Ehhh Lady....

Bang dat het met een epilady pijn doet??? Nee, zeker weten.... En voordat je begint met pijngrenzen en zo... ik denk (en hoop voor je) dat jouw knieen en achterkant van je dijen geen struikgewas kennen.... Geloof me... die schenen gaan nog wel... Maar de rest valt bitter tegen...

't Is dat het zo'n geklieder is, maar harsen werkt eigenlijk nog het best.... je denkt ff dat je doodgaat, maar daarna is't leed snel geleden... Terwijl ... als ik het verwaarloosd heb... epilady een aanhoudende marteling van 4 uur betekent.... En dan moeten je armen nog :sad:

Dusse... besef wat een bofferd je bent...

Liefs,

Ilona
Everybody 's free... to feel good :-)
Gast

Bericht door Gast »

neeee ilona, dat is een kwestie van bijhouden. hoewel... je armen met een epilady doen lijkt me inderdaad ook niet fijn. maar ik hou het bij de epilady, beter even pijn dan een dag jeuk van de ontharingscreme.
Sascha
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Sascha »

Die jeuk valt wel mee...
Lekker glad en ook nog eens gezond ook....
Waarheid:
De waarheid van de één
De waarheid van de ander

In het midden vind je de echte waarheid
Paula
Eredivisie

Bericht door Paula »

Hoi Andrea. Dat spul dat ik gebruik is de ontharingsspray van het Kruidvat zelf. Dat is een witte spuitbus met een paars/roze etiket en dop. Het kost fl. 4 of 5,95. Het werkt prima maar stinkt behoorlijk. Daarbij heb je van hetzelfde merk een verzachtende lotion om na de behandeling te gebruiken. Dit ruikt al een stuk beter :smile:

En Lady, ik heb gelukkig nooit last van irritaties na de behandeling. Misschien komt dat door de lotion. Ik heb één keer mezelf met een epilady bewerkt en dat wil ik nooit meer meemaken hoor ... Pffff

Liefs, Paula
Kim Femme
dagelijks aanwezig

Bericht door Kim Femme »

Ook ik onthaar me en hoewel er (nog) geen commentaar en/of vragen over gesteld zijn heb ik het volgende antwoord op zak: "Als jogger ben ik in training voor de één of andere trimloop en ik laat me nu wekelijks door een sportmasseur masseren. En om nu huidirritaties te voorkomen scheer ik mijn benen." Voor mijn armen kan ik dit verhaal niet gebruiken maar, zeker als je een beetje gebruind bent, vallen kale armen minder op als kale benen.
Ja en dan die methode om je te ontharen; ik heb ook alles al geprobeerd.
1. (nat) scheren: omdat het toch een heel werk is vaak gehaast met vervelende snijwondjes als gevolg. Bovendien ben je na een paar dagen weer stoppelig.
2. Ontharingscrème: Werkt wel lekker snel maar ook hier na een paar dagen weer prikkeldraad. Wel gebruik ik de, veel genoemde spuitbus van het Kruitvat, voor m'n oksels.
3. Epilady: zonder narcose liever niet.
4. Harsen: Bevalt me nog het best. Als grote voordelen beschouw ik:
a. Haren blijven langer weg (in mijn geval kan ik tot 3 à 4 weken lichtkleurige panty's dragen zonder dat er een haartje te zien is en bij zwarte panty's kan ik nog eens twee weken langer doorlopen alvorens opnieuw te moeten harsen)
b. Geen stoppels bij doorgroei.
Tot voor kort een giga-gekledder maar onlangs heeft het merk "Veet" m.i. een geweldige produktverbetering doorgevoerd met hun zgn. "Oriëntaalse was / Roll-On - Aquasystem"
Te koop bij Kruidvat en andere drogisterijen voor zo'n twee tientjes.
Erg gebruiksvriendelijk.
P.S. Ik heb (nog) geen aandelen bij "Veet" :smile:
groetjes,
Kim.
Femke

Bericht door Femke »

Kim,
Bedankt voor de informatie hoor. Ik ga die nieuwe hars (kruitvat) onmiddelijk kopen.(au-au) Da's nou het fijne van dit Forum he. Goede praktische info. samen met luchthartige verhalen en serieuze discussies. Great Stuff!!!
Femke
Paula
Eredivisie

Bericht door Paula »

Kan iemand mij trouwens uitleggen hoe je nu precies met hars ter werk moet gaan (zonder er brandblaren aan over te houden) :???: Ik heb het twee maal geprobeerd maar beide pogingen heb ik moeten onderbreken. Wat een ellende was dat zeg .... Zo'n smal spateltje en zo veel lichaam .... En geduld is nou niet mijn beste eigenschap :lol:

Liefs, Paula

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Paula op 2001-07-09 08:10 ]</font>
Plaats reactie