Hulp bij Gender-problemen

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Juliette
ForumFan
Berichten: 436
Lid geworden op: di jan 24, 2006 22:43
Locatie: Leidse regio

Bericht door Juliette »

Tijn schreef:@ Janneke: haha, ja, de T&T <20 :lol:

..blabla nog meer tekst..
Onder de 25, anders kan je mij al afschrijven :P . Maar wie weet wel een leuk idee. Met een groepje naar een pretpark of karten of bowlen ofzo, gewoon zottigheid en dronken worden.

@Chantal: Het is maar waar je, je lol vandaan haalt. Tijn neemt het er ergens anders van.
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Tijn
Eredivisie
Berichten: 505
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 19:48

Bericht door Tijn »

Janneke schreef: gewoon zottigheid en dronken worden.
kijk, dat komt me bekend voor 8) :D
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Silvia_
dagelijks aanwezig
Berichten: 198
Lid geworden op: za mar 26, 2005 16:35

Bericht door Silvia_ »

Tijn schreef:b: een vriend van me is er eens een paar keer geweest, kwam terug met het verhaal dat de leeftijd zo'n 40 jaar hoger is dan de mijne en dat het vooral over kleding en make-up gaat, vind ik nou niet bijzonder boeiend om dan met 20 anderen iedere keer weer over te kwebbelen.
Tijn,
Denk je dat je niet de jongste bent op de Virgin groep van Humanitas? Ik weet dat het niet naast de deur is, maar is de Jongeren of Jongvolwassengroep van de werkgroep Transseksualiteit en Genderdysforie van Humanitas in Amsterdam niet een betere plek voor jou? Deze groepen zijn vooral gericht op jongeren van jou leeftijd. Kijk eens op de website van Werkgroep Transseksualiteit en Genderdysforie of neem eens contact met deze werkgroep op. Het is maar een idee.

Groetjes,
Edith
Gebruikersavatar
betteke
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: ma dec 12, 2005 17:33

Bericht door betteke »

Chantal C. schreef:
Tijn schreef:maar niet een avond in een kroeg zitten
Best leuk hoor... Zaterdag nog gedaan (weliswaar niet met T*'s) en me echt weer een breuk gelachen... Alhoewel ik me ook wel kan vermaken in een discotheek.

Thuiszitten kan je doen als je 65+ bent... Ik neem het er nog liever even van! :wink:
Met de juiste perso(nen)on kan dat ook heel leuk zijn hoor!
Maar ja....'k geef toe! die tijd van veel uitgaan en alsmaar weer nieuwe mensen willen ontmoeten heb ik achter de rug.....geniet nu van mijn toen verworven vriendenkring! :wink:

veel liefs,
Betteke
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 841
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

Tijn schreef:a: omdat ik het zie als uitgaan net als naar een kroeg ofzo, en daar verveel ik me iedere keer enorm, dus zie ik hier ook al tegenop
b: een vriend van me is er eens een paar keer geweest, kwam terug met het verhaal dat de leeftijd zo'n 40 jaar hoger is dan de mijne en dat het vooral over kleding en make-up gaat, vind ik nou niet bijzonder boeiend om dan met 20 anderen iedere keer weer over te kwebbelen.

maar a is toch wel het belangrijkst, want ik heb een best diepe hekel aan uitgaan
Als er hier iemand is die zicht te pletter verveeld in een kroeg dan ben ik het wel :) maar toch ga ik naar de T&T...

Ik probeer iig de leeftijd met 10 jaar omlaag te krijgen maar als jullie allemaal thuisblijven, nah dan komt er weinig van.

Ik kwebbel over redelijk veel dingen, maar eigenlijk nooit over makeup als ik even goed nadenken ?

Maar goed, netzoals met de kroeg heb je geslaagde (leuk feesten met vrienden! :D) en minder geslaagde avonden (de keer dat een bingende engelsman mot zocht met alles en iedereen brrrr :roll: ) dus zal je vriend wel op de verkeerde avond zijn binnengestapt ?

Give it a try... en zoals Hans Teeuwen zegt, Als je er niet geweest ben dan kan je er niet. over. oor-de-len! :D

Het kan er suf zijn, maar je kan het zo gezellig maken als je zelf wil en dat is niet alleen die T&T avonden zo.
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

betteke schreef:Maar ja....'k geef toe! die tijd van veel uitgaan en alsmaar weer nieuwe mensen willen ontmoeten heb ik achter de rug.....geniet nu van mijn toen verworven vriendenkring! :wink:
Ik ook en daarom komen we altijd in dezelfde kroeg... :wink: :P
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Tijn
Eredivisie
Berichten: 505
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 19:48

Bericht door Tijn »

Edith schreef:Tijn, Denk je dat je niet de jongste bent op de Virgin groep van Humanitas? Ik weet dat het niet naast de deur is, maar is de Jongeren of Jongvolwassengroep van de werkgroep Transseksualiteit en Genderdysforie van Humanitas in Amsterdam niet een betere plek voor jou? Deze groepen zijn vooral gericht op jongeren van jou leeftijd. Kijk eens op de website van Werkgroep Transseksualiteit en Genderdysforie of neem eens contact met deze werkgroep op. Het is maar een idee.

Groetjes,
Edith
dat is inderdaad niet zo om de hoek ofzo :-? plus, als ik hier in groningen ga, dan ken ik al een paar mensjes :D
maar ik zal wel even kijken naar die site =)

@ mireille: en toch heb ik er gewoon geen zin in :P
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

mireille schreef: Give it a try... en zoals Hans Teeuwen zegt, Als je er niet geweest ben dan kan je er niet. over. oor-de-len! :D

Het kan er suf zijn, maar je kan het zo gezellig maken als je zelf wil en dat is niet alleen die T&T avonden zo.
Ik ben slechts een keer op een T&T avond geweest. T&T Hoorn. Sorry hoor, kon er weinig aan vinden. Bij mij in de buurt (IJmuiden / Velsen) is er niets en ik heb wel eens het idee dat ik de enige trans ben in deze omgeving.
Het maakt me nu ook niet meer zoveel uit. Ik kan me prima vermaken hier, straks weer de feestweek dus :D :D :D

Doeidoei,

Kit :wink:
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 841
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

Kitty Mermaid schreef:
mireille schreef: Give it a try... en zoals Hans Teeuwen zegt, Als je er niet geweest ben dan kan je er niet. over. oor-de-len! :D

Het kan er suf zijn, maar je kan het zo gezellig maken als je zelf wil en dat is niet alleen die T&T avonden zo.
Ik ben slechts een keer op een T&T avond geweest. T&T Hoorn. Sorry hoor, kon er weinig aan vinden. Bij mij in de buurt (IJmuiden / Velsen) is er niets en ik heb wel eens het idee dat ik de enige trans ben in deze omgeving.
Het maakt me nu ook niet meer zoveel uit. Ik kan me prima vermaken hier, straks weer de feestweek dus :D :D :D

Doeidoei,

Kit :wink:
Kijk, je bent er in ieder geval geweest dus kan je er over oordelen :)

Ach voor mij is het gewoon een grotere kast. En jouw kast is nu "gewoon" de hele wereld geworden :D :D :D
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Silvia_
dagelijks aanwezig
Berichten: 198
Lid geworden op: za mar 26, 2005 16:35

Bericht door Silvia_ »

Kitty Mermaid schreef:Ik ben slechts een keer op een T&T avond geweest. T&T Hoorn. Sorry hoor, kon er weinig aan vinden. Bij mij in de buurt (IJmuiden / Velsen) is er niets en ik heb wel eens het idee dat ik de enige trans ben in deze omgeving.
Kitty,

Ik ben er inmiddels achter gekomen dat ik samen met twee andere transen binnen een straal van een kilometer van elkaar wonen. Had ik ook nooit geweten maar langzamerhand kwam ik erachter. Dus je weet maar nooit. :)

Groetjes,
Edith
Gebruikersavatar
betteke
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: ma dec 12, 2005 17:33

Bericht door betteke »

Edith schreef:
Kitty Mermaid schreef:Ik ben slechts een keer op een T&T avond geweest. T&T Hoorn. Sorry hoor, kon er weinig aan vinden. Bij mij in de buurt (IJmuiden / Velsen) is er niets en ik heb wel eens het idee dat ik de enige trans ben in deze omgeving.
Kitty,

Ik ben er inmiddels achter gekomen dat ik samen met twee andere transen binnen een straal van een kilometer van elkaar wonen. Had ik ook nooit geweten maar langzamerhand kwam ik erachter. Dus je weet maar nooit. :)

Groetjes,
Edith
De meesten die al langer geleden hun srs hebben gehad willen het ook niet meer weten......ze leven gewoon als vrouw, en terecht! :wink:
Ik wilde in mijn beginfase graag contact met ex-transen, maar volgens Jos had daar niemand behoefte of zin in, wat ik toen wel jammer vond, maar nu kan respecteren.Ikzelf heb daar nooit moeilijk over gedaan, en vond(vind)het nooit een problem om iemand te helpen.

veel liefs,
Betteke
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

betteke schreef: De meesten die al langer geleden hun srs hebben gehad willen het ook niet meer weten......ze leven gewoon als vrouw, en terecht! :wink:
Ik wilde in mijn beginfase graag contact met ex-transen, maar volgens Jos had daar niemand behoefte of zin in, wat ik toen wel jammer vond, maar nu kan respecteren.Ikzelf heb daar nooit moeilijk over gedaan, en vond(vind)het nooit een problem om iemand te helpen.

veel liefs,
Betteke
Ik ben zelf ook niet te beroerd om anderen te helpen. Zeker om dat ik het alternatief traject volg. Juist op deze weg hebben anderen hulp nodig, omdat je alles zelf moet regelen. Ik weet niet hoe ik daar in de toekomst over denk, maar ik ben nu eenmaal een barmhartige samaritaan, dus ik zal het wellicht niet kunnen laten...

Kitty.
Gebruikersavatar
Natashja
ForumFan
Berichten: 309
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:51
Locatie: Drenthe

Bericht door Natashja »

He Tijn,

Ik weet wat je bedoelt... mijn hekel aan uitgaan is geloof ik netzo groot als bij jou...
Ik wil wel eens naar een T en T avond... maar als puntje bij paaltje komt zit ik lekker achter de pc of de tv ( televisie :wink: )
En ik heb er ook helemaal geen behoefte aan om naar een T en T avond te gaan.

Natashja
Niets is blijvend, alleen de verandering
Silvia_
dagelijks aanwezig
Berichten: 198
Lid geworden op: za mar 26, 2005 16:35

Bericht door Silvia_ »

Natashja schreef:Ik wil wel eens naar een T en T avond... maar als puntje bij paaltje komt zit ik lekker achter de pc of de tv ( televisie :wink: )
En ik heb er ook helemaal geen behoefte aan om naar een T en T avond te gaan.
Ik wil wel eens naar een T&T avond maar je hebt er ook helemaal geen behoefte aan om naar een T&T avond te gaan? :-?

Het kan zijn omdat ik een vrouw ben maar ik de snap de logica niet helemaal. :wink:

Groetjes,
Edith
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik kan die redenering van Natascha wel volgen hoor Edith, al lijkt hij tegenstrijdig. Wel behoefte geen zin, kleine nuance verschillen.
Ik heb ook wel eens behoefte aan een stevige maaltijd, maar geen zin om het klaar te maken (of naar een restaurant te gaan) en pak dan maar iets makkelijks om de ergste trek te stillen.

Ik wil wel graag vaker naar een T&T avond, maar heb er meestal het gedoe niet voor over.

Irene
Kleine stapjes
Plaats reactie