Hallo Allemaal,
Weet iemand waar je mooie sport BH's kunt kopen? Ik heb een borst omvang van 1.05 m. Tot nu toe zie ik ze alleen tot 90 gaan.
Iets groter mag ook wel. Ik hou niet van die strakke dingen. Vroeger had ik een sport BH van B. Borg. Dat was een XL. Groter dan dat hadden ze niet. Hij paste nog net.
Tegenwoordig zijn B.Borg bh's heel truttig geworden. Ik zoek wit en zwart. Wit voor mijn werk, want daar moeten wij witte T-shirts dragen.
Zwart voor vrije tijd, want ik draag altijd zwarte slipjes. Ik zal het hoofdzakelijk voor joggen gebruiken. Op den duur word het toch wel vervelend dat die voorgevel zo op en neer schut.
Alvast bedankt voor de tips.
Mandy
Waar te koop? Sport BH + 105 cm
Moderator: Moderators
Waar te koop? Sport BH + 105 cm
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!
―Centurion to Anakin
―Centurion to Anakin
Hai,
Misschien heb je iets aan de volgende tip : http://www.bonprix.nl
Ze verkopen sport beha's tot 105 in de kleuren wit en zwart. De beha kost E 19.00. Cupmaten B,C,D,E en F.
Succes ,
Claudia-cd
Misschien heb je iets aan de volgende tip : http://www.bonprix.nl
Ze verkopen sport beha's tot 105 in de kleuren wit en zwart. De beha kost E 19.00. Cupmaten B,C,D,E en F.
Succes ,
Claudia-cd
Bedankt Claudia! De BH is te vinden onder sport. Gelukkig heb ik geen cup F. Wat een maat is dat! Maatje Lolo Ferrari, volgens mij had zij nog groter dan cup F. Wel eens een chat kamer binnen gelopen met die naam?
Eigenlijk best wel typisch dat zo'n verbouwd meisje zo beroemd werd. Kan me niet indenken dat ene Lullo Lamborgini met een extensie dat kan nadoen. Als een man een complex heeft, is en blijft ie een looser...
Vind het trouwens heel erg wat er met Eve Valois was gebeurd. Ze vond zichzelf lelijk, maar ik vond haar gewoon een mooie Franse jonge vrouw.
Binnenkort maar een paar bestellen...(sportbh's)
Eigenlijk best wel typisch dat zo'n verbouwd meisje zo beroemd werd. Kan me niet indenken dat ene Lullo Lamborgini met een extensie dat kan nadoen. Als een man een complex heeft, is en blijft ie een looser...
Vind het trouwens heel erg wat er met Eve Valois was gebeurd. Ze vond zichzelf lelijk, maar ik vond haar gewoon een mooie Franse jonge vrouw.
Binnenkort maar een paar bestellen...(sportbh's)
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
―Centurion to Anakin
―Centurion to Anakin