Robin Hood
Moderator: Moderators
Robin Hood
Moest wel ff slikken toen ik dat bericht van Robin zag.
Ze was hier altijd zo levendig en enthousiast.
Ik zal haar missen.
Ik wens ook haar familie en kennissen sterkte toe.
Ze was hier altijd zo levendig en enthousiast.
Ik zal haar missen.
Ik wens ook haar familie en kennissen sterkte toe.
kernel panic: root of unknown type; Not syncing
Ik was nogal geschokt toen ik zojuist de mededeling op de homepage van Travestie.org las dat Robin Hood toch vrij onverwachts was overleden. In de korte tijd dat zij zich op dit forum had aangemeld, was zij altijd erg actief. Ik wens alle nabestaanden van haar alle sterkte toe in deze moeilijke tijd.
Edith
Edith
Zojuist ontving ik een mailtje van haar zus....
Vreselijk nieuws. Ik ken Robin denk ik beter dan andere hier, we hebben regelmatig met elkaar gemaild en we chatten af en toe met elkaar. Zij had iets wat ik altijd in haar zo bewonderde: dat androgyne.
Ik zit hier echt te janken, kan het nauwelijks bevatten....
Het enige wat ik kan doen is familie en kennissen alle sterkte toe te wensen in de toekomst.
Robin, ik zal je missen....
Kitty
Vreselijk nieuws. Ik ken Robin denk ik beter dan andere hier, we hebben regelmatig met elkaar gemaild en we chatten af en toe met elkaar. Zij had iets wat ik altijd in haar zo bewonderde: dat androgyne.
Ik zit hier echt te janken, kan het nauwelijks bevatten....
Het enige wat ik kan doen is familie en kennissen alle sterkte toe te wensen in de toekomst.
Robin, ik zal je missen....
Kitty
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Wat vreselijk...
Sterkte aan iedereen die dit leest!
Groetjes,
Frederique
Sterkte aan iedereen die dit leest!
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
gecondeleerd
Het is jammer wanneer zo'n actief en anthousiast persoon van het forum ons op zo'n manier verlaten moet.nog zo jong en nu al heen
het is niet eerlijk..
het is gemeen !
altijd vrolijk.. altijd een lach,
altijd gezellig elke dag
Robin's berichtjes hadden voor mij toch iets speciaals, jammergenoeg heb ik nooit contact met haar opgezocht.
Toch vraag ik me af of Robin hierop een antwoord heeft gekregen...?
En wanneer ik aan Robin denk dan moet ik denken aan de Robin's gedichtjes. Om er een paar willekeurige te noemen: shocking en geen van bijde en als laatste de golf
Sterkte aan de familie, kennisen en nabestaanden
Ik kan weinig anders dan mij aansluiten bij de reacties van de anderen. Zonde dat zij zo jong heen gegaan is. Een verlies voor het forum, aangezien zij altijd voor levendig zorgde.
Voor alle nabestaande: Sterkte en succes.
Als laatste booschap hou ik het maar bij zijn meest geliefde zinnetje: Ik hou van jou
Voor alle nabestaande: Sterkte en succes.
Als laatste booschap hou ik het maar bij zijn meest geliefde zinnetje: Ik hou van jou
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
-
- is nieuw hier
Robin Hood
Lieve Robin
Hoewel ik je niet persoonlijk kende, maar vrijwel dagelijks het forum van T* org lees, vind ik dat er een kleurrijk en vrijdenkend mens van ons is heengegaan.
Ik wens je familie, vrienden en alle andere kennissen veel sterkte toe bij het verlies van zo'n warme persoonlijkheid
Rust zacht
Sylvia
Hoewel ik je niet persoonlijk kende, maar vrijwel dagelijks het forum van T* org lees, vind ik dat er een kleurrijk en vrijdenkend mens van ons is heengegaan.
Ik wens je familie, vrienden en alle andere kennissen veel sterkte toe bij het verlies van zo'n warme persoonlijkheid
Rust zacht
Sylvia
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Ik hoorde het ook pas gisteren van Joyce op de chat, en ik kreeg er kippevel van. Het was me al wel opgevallen dat ze al een poosje niet meer postte, maar ja het was tenslotte vakantietijd.
Als er iemand op dit forum weigerde in een standaard confectiehokje te passen was het Robin wel, maar altijd optimistisch en en altijd bereid een vrolijke noot toe te voegen aan een serieuze discussie die dreigde te verzanden.
Robin we zullen je missen, je was een bijzonder mens
Irene
Als er iemand op dit forum weigerde in een standaard confectiehokje te passen was het Robin wel, maar altijd optimistisch en en altijd bereid een vrolijke noot toe te voegen aan een serieuze discussie die dreigde te verzanden.
Robin we zullen je missen, je was een bijzonder mens
Irene
Kleine stapjes