Effe voorstellen!

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Laila
ff weer wat posten
Contacteer:

Effe voorstellen!

Bericht door Laila »

:oops:

Ik ben Laila en heet in het dagelijkse leven, voor alle duidelijkheid, anders. :wink:

Sommigen van jullie kennen me niet, anderen een beetje, enkelen erg goed en een paar willen me niet kennen. :evil:

Ik woon in Rotterdam, ben al heel erg lang geleden omgeschakeld en hou me bezig met van alles en nog wat...o.a. schrijven op groepen zoals deze. :D

Ik woon samen met een leuke man, vind ik zelf...wat anderen ervan vinden, kan me gestolen worden. 8)

Ik ben wel errugg lief, al kan ik soms, op een gelikte manier uit de hoek komen, vooral als ik me beknot voel, in m'n vrijheid. :x

Ik hou veel van dieren, mijn huis, kleding, exotisch eten en vooral veel, culturele dansen, muziek uit het Midden-Oosten en van mensen....al ben ik wel selectief. :wink:

Heb je vragen, stel ze gerust...of je antwoord krijgt moet je maar afwachten. :D

Laila....
Did you know wich way to turn to, yes I said...

the right one...

...and still with joy.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Hoi Laila

Ondanks dat het tussen ons niet echt botert de laatste tijd denk ik wel dat je een aanwinst bent op dit forum.
Je ervaring op gebied van TS staat buiten kijf en kan hier goed gebruikt worden.
Leef je uit zou ik zeggen.

Joanne 8)
Laila
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Laila »

Hoi Laila

Ondanks dat het tussen ons niet echt botert de laatste tijd denk ik wel dat je een aanwinst bent op dit forum.
Je ervaring op gebied van TS staat buiten kijf en kan hier goed gebruikt worden.
Leef je uit zou ik zeggen.

[quote] Hi Joanne,

Toch wel grappig dat jij vindt dat het niet botert. Ik daarentegen vind dat het juist heel erg goed botert, tussen ons, anders zou ik je niet antwoorden namelijk. :wink:

Een meningsverschil en een schermen met woorden, wil nog niet zeggen dat je de ander niet ziet zitten, is mijn devies.
Je kunt van mij altijd, zoveel respect verwachten, dat ik serieus inga op je postings....en nogwel in gelijke munt ook.

Maar goed, dat dringt nog wel een keertje helemaal tot je door, zei ik lief. :roll:

Benieuwd waarover hier zoal geschreven wordt. :o

Laila,

the right one...

...and still with joy.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Hoi Laila

Nou laten we de boel dan maar gewoon achter ons neerleggen. :roll:
Tsja en wat men hier schrijft? Ik zou zeggen lees alles eens na.
Het is de moeite waard.
De laatste tijd is het erg stilletjes.
Ook hier zijn turbulente tijden geweest en er moet hard gewerkt worden om het oude niveau weer terug te krijgen maar met een aantal geduchte concurrenten is dat niet gemakkelijk. :-?
Nu draai ik hier al een tijdje mee (langer dan op TGTS, ts-cafe en ts-pub) en de ervaring wil dat het altijd weer goed komt. :)

Nou, lees ze :wink:

Joanne 8)
Wendy_
ff weer wat posten

Dan stel ik me ook ff voor

Bericht door Wendy_ »

Hoi all,

Ik ben Wendy ben bijna 29 en woon in het zuiden des lands.
Ben momenteel bezig met mijn comming out en denk dat mijn gevoelens verder gaan dan travestie en transgenderisme.
Hier kennen julllie me eigenlijk nog niet zo maar op de chat ben ik bijna dagelijks te vinden.

Momenteel ben ik voornamelijk bezig met het vinden van mezelf en me gevoelens onder woorden te brengen heb al heel wat uren hier op het forum zitten lezen en diverse andere sites.

Het gevoel dat ik transsexueel ben word echter steeds duidelijker voor mezelf alleen alles wat erbij komt kijken ben ik eigenlijk nog mee aan het worstelen.

Wat me de laatste tijd opvalt is dat het hier op het forum vrij stil is.....jammer want ik denk niet dat alles hier gezegd is op het gebeid van transsexualiteit. Of dat de bedoeling is kun je je afvragen.

Nou hierbij laat ik het even voor nu tot schrijfs,

Wendy :)
Laila
ff weer wat posten
Contacteer:

Re: Dan stel ik me ook ff voor

Bericht door Laila »

[quote="Wendy_"]Hoi all,

Ik ben Wendy ben bijna 29 en woon in het zuiden des lands.
Ben momenteel bezig met mijn comming out en denk dat mijn gevoelens verder gaan dan travestie en transgenderisme.
Hier kennen julllie me eigenlijk nog niet zo maar op de chat ben ik bijna dagelijks te vinden.

[qoute Laila]

Van harte welkom Wendy. 'T is inderdaad erg stil op dit forum. Ik begreep dan ook, dat er een stormpje is geweest. Meestal zitten er dan wat gekwetste ego's thuis af te wachten, totdat ze weer worden uitgenodigd om te schrijven of te reageren. De chat ben ik een paar keer geweest maar ik vind het niet de gemakkelijkste chat om te gebruiken.

Momenteel ben ik voornamelijk bezig met het vinden van mezelf en me gevoelens onder woorden te brengen heb al heel wat uren hier op het forum zitten lezen en diverse andere sites.

[quote Laila,]
Jezelf terug vinden kan een langdurige bezigheid zijn, vooral als je al een tijdje zoek bent.:-) Kun je wat specifieker zijn over wat je nog graag zou willen weten. Misschien kan ik je ergens mee van dienst zijn.

Het gevoel dat ik transsexueel ben word echter steeds duidelijker voor mezelf alleen alles wat erbij komt kijken ben ik eigenlijk nog mee aan het worstelen.

[quote Laila]

Tja een vrouw wordt je niet overnight. Meestal hebben transseksuelen het gevoel dat ze vrouw of man zijn, ook al hebben ze geen referentiekader, in een "verkeerd" lichaam en willen dan alleen het lichaam aangepast zien. Jij ziet hier tegenop begrijp ik...niet zo verwonderlijk natuurlijk, tenslotte ga je te keer [behandeling] in een van nature gezond lichaam, ook al klopt het geestelijke aspect niet helemaal.

Wat me de laatste tijd opvalt is dat het hier op het forum vrij stil is.....jammer want ik denk niet dat alles hier gezegd is op het gebeid van transsexualiteit. Of dat de bedoeling is kun je je afvragen.

[quote Laila]
Laten we dan beginnen om het transseksualiteit i.p.v. transexualiteit te noemen. Het heeft namelijk niks met sex te maken, maar alles met sekse identiteit. Dysforie oftewel een dysfoor gevoel, t.a.v. de beleving en de aangeboren seksuele identiteit. Men voelt zich zus en is geboren zo, of andersom.

Nou hierbij laat ik het even voor nu tot schrijfs,

Graag gedaan en je vraagt maar wat je wil weten.

Laila,

the right one...

...and still with joy.
ilona
ForumFan

Re: Dan stel ik me ook ff voor

Bericht door ilona »

Laila schreef: Graag gedaan en je vraagt maar wat je wil weten.
Ach... als het met Mevroie goed komt voor die tijd en Wendy zich voldoende reis- of logeerlustig toont, zou ik zeggen dat ik jullie vrijdag wel ff introduceer aan elkaar en zo ;-)

Liefs - Ilona
Everybody 's free... to feel good :-)
ilona
ForumFan

Bericht door ilona »

benthemj schreef:Nu draai ik hier al een tijdje mee (langer dan op TGTS, ts-cafe en ts-pub) en de ervaring wil dat het altijd weer goed komt. :)
Uiteindelijk wel ja... ik ben hier tenslotte ook pas drie keer weggelopen ;-). Maar 't blijft toch wel een interessant concept en zo. En buiten de JD periode hebben we het hier altijd aardig zonder flames gered ;-) Laten we dat alsjeblieft zo houden met z'n allen???

Liefs, Ilona
Wendy_
ff weer wat posten

Bericht door Wendy_ »

[quote Laila]Laten we dan beginnen om het transseksualiteit i.p.v. transexualiteit te noemen.

Hi hi eigenlijk nooit opgelet laila maar what's in a name zullen we maar zeggen.

Maar zoals ilona al aangaf zien we elkaar misschien a.s. vrijdag.
Is nog even niet zeker maar ok.

Groetjes Wendy
Laila
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Laila »

[quote="Wendy_"][quote Laila]Laten we dan beginnen om het transseksualiteit i.p.v. transexualiteit te noemen.

Hi hi eigenlijk nooit opgelet laila maar what's in a name zullen we maar zeggen.

[quote Laila]

Hahaha een goeie beurt Wendy.

Maar zoals ilona al aangaf zien we elkaar misschien a.s. vrijdag.
Is nog even niet zeker maar ok.

laila;
Ik hoop het, het zou leuk zijn om weer eens iemand te leren kennen. Tenslotte schijn je te kunnen blijven logeren?

We zien wel....en denk erom...now is the time to meet everybody in Town were I am the talk of the street. :oops:

Liefs,

Laila,

the right one...

...and still with joy.
Laila
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Laila »

[quote="benthemj"]Hoi Laila

Nou laten we de boel dan maar gewoon achter ons neerleggen. :roll:
Tsja en wat men hier schrijft? Ik zou zeggen lees alles eens na.

[quote Laila]
Ik heb veel gelezen, veel overgeslagen en vooral erg veel moeten klikken. :roll:
Oversommige onderwerpen had ik best nog een abonnementje op willen hebben, ware het niet dat ons Iloon daar al een punt aan heeft gezogen. :evil:

Het is de moeite waard.

[qoute Laila]
Nou vooral dat er veel over het café is geschreven. Achterhaald ook al en helaas nog niet, de vernieuwingen vermeld. Vooral de partners van TS-en, die niet mee mogen schrijven en lezen, heeft me ontroerd. Nooit bij stilgestaan omdat mijn partner er geen behoefte toe voelt, al verdenk ik hem ervan, dat hij al die mooie maskes, wel leuk vindt. :(

De laatste tijd is het erg stilletjes.
Ook hier zijn turbulente tijden geweest en er moet hard gewerkt worden om het oude niveau weer terug te krijgen maar met een aantal geduchte concurrenten is dat niet gemakkelijk. :-?

[quote laila]
Ik denk dat met een moderatrice als ons Iloon, het wel goed komt. Vooral straks als ze wat verder in haar gemoed zit, kun je erop zitten wachten, dat er weer hele verhandelingen van haar hand zullen verschijnen, die we na gelezen te hebben, gewoon naast ons neer moeten leggen. :wink:

Nu draai ik hier al een tijdje mee (langer dan op TGTS, ts-cafe en ts-pub) en de ervaring wil dat het altijd weer goed komt. :)

[qoute laila]
Soms komt het ook niet meer goed en ook dat dient gerespecteerd. Niet met iedereen kun je tenslotte een diepe vriendschap opbouwen. 'T zou mooi wezen, kom je nooit meer aan jezelf toe. :D
Zo was ik ernstig op dieet, een makke kan ik je verzekeren, nadat de glazen door het café zijn gesmeten. Weer terug bij af dus en ik zal me opnieuw moeten vermannen :lol: om door te gaan. Tenslotte heb ik een weddenschap met iemand voor 100 Euro.

Nou, lees ze :wink:

Laila,

Doe ik, al staat er ook een hoop wat al is bewerkt...vooral van onze Vogel Gast. Ik pies steeds naast de pot als het om deze schrijver gaat.

groetjes, Laila, :P

the right one...

...and still with joy.
ilona
ForumFan

Bericht door ilona »

Laila schreef:Ik heb veel gelezen, veel overgeslagen en vooral erg veel moeten klikken. :roll: Oversommige onderwerpen had ik best nog een abonnementje op willen hebben, ware het niet dat ons Iloon daar al een punt aan heeft gezogen. :evil:
Zeg ehh... lieverd... wil je wel ff aan m'n goeie naam denken. Puntjes zuigen en zo. Voor je 't weet wordt dat anders geinterpreteerd. Trouwens... een abonnement kan je altijd nemen hoor, op een onderwerp. Alleen moet er dan wel over gepost worden.
Laila schreef: Nou vooral dat er veel over het café is geschreven. Achterhaald ook al en helaas nog niet, de vernieuwingen vermeld. Vooral de partners van TS-en, die niet mee mogen schrijven en lezen, heeft me ontroerd. Nooit bij stilgestaan omdat mijn partner er geen behoefte toe voelt, al verdenk ik hem ervan, dat hij al die mooie maskes, wel leuk vindt. :(
Yep... ben bang dat je gelijk hebt Laila... hij zorgt wel erg goed voor ons he?
Laila schreef: Ik denk dat met een moderatrice als ons Iloon, het wel goed komt. Vooral straks als ze wat verder in haar gemoed zit, kun je erop zitten wachten, dat er weer hele verhandelingen van haar hand zullen verschijnen, die we na gelezen te hebben, gewoon naast ons neer moeten leggen. :wink:
Je hoeft ze niet eens eerst te lezen ;-) Soms lucht ik gewoon m'n hart maar wat hoor. Maar je hebt vast al begrepen dat deze mevroie ongenadiglijk maar wel terecht op 'r inmiddels toch zo lekker afgevallen achterwerk heeft gekregen van d'r psych enzo. Pijn kan louteren Mevroie ;-)

<knip>
Laila schreef:Doe ik, al staat er ook een hoop wat al is bewerkt...vooral van onze Vogel Gast. Ik pies steeds naast de pot als het om deze schrijver gaat.
't Is niet netjes om achter een pseudoniem te willen kijken Laila. Maar wel heel menselijk ;-) . Volgende keer breng jij 'r maar thuis :-)

Liefs - Ilona
Laila
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Laila »

ilona schreef:
Laila schreef:Ik heb veel gelezen, veel overgeslagen en vooral erg veel moeten klikken. :roll: Oversommige onderwerpen had ik best nog een abonnementje op willen hebben, ware het niet dat ons Iloon daar al een punt aan heeft gezogen. :evil:
Zeg ehh... lieverd... wil je wel ff aan m'n goeie naam denken. Puntjes zuigen en zo. Voor je 't weet wordt dat anders geinterpreteerd. Trouwens... een abonnement kan je altijd nemen hoor, op een onderwerp. Alleen moet er dan wel over gepost worden.
Goh, vroeg uit je veren Iloon, al zal het wel uit je bedje zijn. "Wat betekent overigens, op dit onderwerp kun je geen abonnement meer nemen o.i.d." Gisteren was ik nog effe op de chat...maar moest gelijk stoppen vanwege telefoon, daarna ben ik gewoon in slaap gevallen. Tenslotte hakken die anti-'s er behoorlijk in, zo naast de rest van het vervrouwelijkende goedje. Toch schijnt deze kuur aan te slaan. Het spul onder m'n ogen is er zowaar afgevallen en de rest, ziet er een stuk rustiger uit.
Yep... ben bang dat je gelijk hebt Laila... hij zorgt wel erg goed voor ons he?
Iets te goed als je het mij vraagt, al had hij vorige week een beetje de pest in over de ontwikkelingen in z'n eigen leven. Sommige transen hebben zich wel eens openlijk afgevraagd, of hij toch misschien....niet...geplaatst moest worden in de T' hoek. [drie keer raden wie] Kwaaier kun je hem dus niet krijgen, vanwege twee punten. Allereerst wil hij wil niet geassocieerd worden met de gemiddelde Nederlandse man. Ten tweede, houdt hij absoluut niet van vrouwen, die geen respect weten op te brengen voor zijn cultuur, als je begrijpt wat ik bedoel. Mannelijk genoeg zou ik willen zeggen.
Laila schreef: Ik denk dat met een moderatrice als ons Iloon, het wel goed komt. Vooral straks als ze wat verder in haar gemoed zit, kun je erop zitten wachten, dat er weer hele verhandelingen van haar hand zullen verschijnen, die we na gelezen te hebben, gewoon naast ons neer moeten leggen. :wink:
Je hoeft ze niet eens eerst te lezen ;-) Soms lucht ik gewoon m'n hart maar wat hoor. Maar je hebt vast al begrepen dat deze mevroie ongenadiglijk maar wel terecht op 'r inmiddels toch zo lekker afgevallen achterwerk heeft gekregen van d'r psych enzo. Pijn kan louteren Mevroie ;-)
Tegen wie zeg je het. Maarre, toch heb ik wel het idee dat het in ons in het astrologische bloed zit. Doorgaan tot je erbij neervalt en alle krisis-elementen goed doorkauwend. Ik was niet voor niets jarenlang crisis manager. In 7,5 jaar, 6 bedrijfjes [ahum] van de grond af, opzetten, met nieuw personeel en alle ins en outs, die B & W van een Gemeente aan je stelt. Gemiddeld 60 personeelsleden, die allemaal het wiel willen uitvinden en het liefst ten koste van jouw leiderschap oftewel, die ongegeneerd steeds op je stoel willen gaan zitten.
<knip>
Laila schreef:Doe ik, al staat er ook een hoop wat al is bewerkt...vooral van onze Vogel Gast. Ik pies steeds naast de pot als het om deze schrijver gaat.
't Is niet netjes om achter een pseudoniem te willen kijken Laila. Maar wel heel menselijk ;-) . Volgende keer breng jij 'r maar thuis :-)
Over m'n lijk dat je mij daar ergens in de boesch boesch laat rondrijden om een half dood vogeltje, thuis te brengen. Ze blijft maar slapen is mijn devies. Tenslotte hebben we haar dan ook al tam gekregen, dan moet je ook maar op de blaren zitten, vinnunie?
Laila,

the right one...

...and still with joy.
ilona
ForumFan

Bericht door ilona »

Laila schreef:Goh, vroeg uit je veren Iloon, al zal het wel uit je bedje zijn. "Wat betekent overigens, op dit onderwerp kun je geen abonnement meer nemen o.i.d."
'k Heb 't voor de zekerheid nog even bekeken, maar m'n veren heb ik inderdaad nog allemaal. En zo vroeg was het niet hoor... maar ze houden hier rekening met nachtmensen, dus loopt de klok consequent een uur of twee achter ;-)

Wat die mededeling betekent... waar stond 'ie?
Laila schreef:Gisteren was ik nog effe op de chat...maar moest gelijk stoppen vanwege telefoon, daarna ben ik gewoon in slaap gevallen. Tenslotte hakken die anti-'s er behoorlijk in, zo naast de rest van het vervrouwelijkende goedje. Toch schijnt deze kuur aan te slaan. Het spul onder m'n ogen is er zowaar afgevallen en de rest, ziet er een stuk rustiger uit.
Dat van dat ineens in slaap vallen komt me akelig bekend voor. Maar dat ligt ongetwijfeld aan de zware problemen waarmee wij te kampen hebben... niet aan de Beau of zo. Blij dat te horen dat er eindelijk wat verbetering waarneembaar is ;-)

Ilona schreef:Yep... ben bang dat je gelijk hebt Laila... hij zorgt wel erg goed voor ons he?

Laila schreef:Iets te goed als je het mij vraagt, al had hij vorige week een beetje de pest in over de ontwikkelingen in z'n eigen leven. Sommige transen hebben zich wel eens openlijk afgevraagd, of hij toch misschien....niet...geplaatst moest worden in de T' hoek. [drie keer raden wie] Kwaaier kun je hem dus niet krijgen, vanwege twee punten. Allereerst wil hij wil niet geassocieerd worden met de gemiddelde Nederlandse man. Ten tweede, houdt hij absoluut niet van vrouwen, die geen respect weten op te brengen voor zijn cultuur, als je begrijpt wat ik bedoel. Mannelijk genoeg zou ik willen zeggen.
Ik denk dat ik aardig begrijp hoe 'ie er in zit... enne... is er voor wat betreft die ontwikkelingen in z'n eigen leven inmiddels wat positiefs te melden?
Ilona schreef:Pijn kan louteren Mevroie ;-)
Laila schreef:Tegen wie zeg je het. Maarre, toch heb ik wel het idee dat het in ons in het astrologische bloed zit. Doorgaan tot je erbij neervalt en alle krisis-elementen goed doorkauwend. Ik was niet voor niets jarenlang crisis manager. (knip)
Ik zeg het maar tegen allebei... en nog tegen een paar anderen die hetzelfde pad bewandelen of bewandeld hebben. 't Is zeker geen onaardig pad en zo... maar tegen de tijd dat je boven bent ben je automatisch gekwalificeerd crisismanager ;-)

Laila schreef: Over m'n lijk dat je mij daar ergens in de boesch boesch laat rondrijden om een half dood vogeltje, thuis te brengen. Ze blijft maar slapen is mijn devies. Tenslotte hebben we haar dan ook al tam gekregen, dan moet je ook maar op de blaren zitten, vinnunie?
Half dood??? Kwetteren Mevroie, kwetteren... u wilt het niet weten. Over voetveren en tunnels en zo. En over voetstapjes in de mist. Maar uiteindelijk was ze tam ja... en kreeg ik een lieve afscheidskus :oops: Maakte veel, zo niet alles goed... Maar volgende keer zorgen we gewoon dat we wat extra andro en moontjes in huis hebben hoor... kan ook vogeltje lekker slapen.

Liefs,

Ilona
Wendy_
ff weer wat posten

Bericht door Wendy_ »

Hoi All,

Hou het ff niet meer bij (zal daardoor ook van de hak op de tak sprineng uhm..);

* inderdaad laila als het goed is heb ik slaapplaats echter is dit niet helemaal zeker en weet ik dit pas morgen woensdag dus :)
helaas maar hoop dat het lukt
Jammer dat je gisteren in slaap was gevallen na relefoontje denk ff beppen maar helaas volgende keer beter

* ilona ja moet ik daar over zeggen, wat is er eigenlijk niet gezegd hihihi nooit te beroerd om ff te babbelen zelfs midden in de nacht :)

* kan me vergissen maar heb het idee dat ik soms dingen dubbel zie alleen een andere naam ervoor maar ok kan beuren

* heb vandaag weer allerlei rommel voorgeschreven gekregen van me huisarts dus weet niet of en hoe lang ik het uithou vanavond op chat dus zou zeggen cu later

Groetjes Wen
Plaats reactie