Robin Hood
Moderator: Moderators
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
Hoewel ik pas sinds kort lees op dit forum, viel Robin mij vrijwel direct op als kleurrijk persoon die zo duidelijk koos voor een eigen weg, wars van alle gebaande paden. Dat is iets wat ik geweldig vind en mijn grootst mogelijke bewondering heeft gekregen. Zo jong, zo'n groot verlies.
Heel veel sterkte aan alle nabestaanden.
Heel veel sterkte aan alle nabestaanden.
groetjes,
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
-
- ForumFan
Met groot verdriet lees ik het feit dat Robinhood is overleden. Zijn gedachtengoed was erg in de richting die ik ook verkozen heb. Alhoewel ik maar enige malen met hem gemaild heb was hij een grote steun voor mij.
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Ik kende Robin ook in eerste instantie alleen van het forum. Met een glimlach las ik vaak haar open en bijzondere reacties.
Op een T&T-avond in Rotterdam zag ik Jolan in gesprek met een meer androgyn dan tv-achtig geklede persoon. "Weet je wie dit is", zei Jolan met een lach. Dat bleek dus Robin Hood te zijn. Die avond heb ik een bijzonder gesprek met haar gehad, over hoe zij leefde nu en geleefd had. Altijd wel de grenzen opzoekend wat haar uiterlijk betrof. Ik vond haar toch heel anders overkomen dan via de berichtjes van het forum. Open, hartelijk, positief en vooral genietend van het gezelschap en de avond, daar buiten het gebouw staand in de frisse avondlucht.
Haar berichtje bij mijn profiel na die avond deed me veel goeds. Het nieuws van haar overlijden is dan ook niet te bevatten. Het bekijken van de foto van die avond met een aantal goede vriendinnen op een rij, waaronder Robin, zal niet meer hetzelfde zijn.
Robin, heel erg jammer dat we maar een klein deel van onze verhalen hebben kunnen vertellen.
Dan maar op deze manier: veel liefs van Joyce
Op een T&T-avond in Rotterdam zag ik Jolan in gesprek met een meer androgyn dan tv-achtig geklede persoon. "Weet je wie dit is", zei Jolan met een lach. Dat bleek dus Robin Hood te zijn. Die avond heb ik een bijzonder gesprek met haar gehad, over hoe zij leefde nu en geleefd had. Altijd wel de grenzen opzoekend wat haar uiterlijk betrof. Ik vond haar toch heel anders overkomen dan via de berichtjes van het forum. Open, hartelijk, positief en vooral genietend van het gezelschap en de avond, daar buiten het gebouw staand in de frisse avondlucht.
Haar berichtje bij mijn profiel na die avond deed me veel goeds. Het nieuws van haar overlijden is dan ook niet te bevatten. Het bekijken van de foto van die avond met een aantal goede vriendinnen op een rij, waaronder Robin, zal niet meer hetzelfde zijn.
Robin, heel erg jammer dat we maar een klein deel van onze verhalen hebben kunnen vertellen.
Dan maar op deze manier: veel liefs van Joyce
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Kom ik terug van vakantie en tref ik dat vreselijk bericht op het voorpagina aan. Ik kan weinig toevoegen aan wat hier allemaal is geschreven. Robin was pas kort lid van het forum, heeft in het begin met haar optreden veel indruk gemaakt, zowel positief als negatief. Naarmate ze meer schreef kreeg ik steeds meer waardering voor haar; misschien was het gewoon een kwestie van wennen. Het is inderdaad jammer voor het forum dat wij Robin moeten missen, maar al in al is dat niet echt belangrijk. Veel erger is dat de wereld iets minder kleurrijk is geworden zonder haar.
Mijn oprechte deelneming met haar nabestanden.
Lisa
Mijn oprechte deelneming met haar nabestanden.
Lisa
If all else fails, buy new shoes
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
.....ja het is erg als iemand gaat, maar echt zwaar is het voor alle die er teruggebleven zijn op deze aardbol.....ik zie het zo...zij is er zeker nu in een veel betere wereld
Houden wij ze maar in goeie herinnering
Mara
Houden wij ze maar in goeie herinnering
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Ciska Lacomte
- Banned Lid