Ik ben de de moeder van Robin, wij hebben als ouders van Robin nooit geweten dat hij aan travestie deed. Dat hebben we gehoord van onze dochter, die het overlijden heeft bekend gemaakt op deze pagina.
Hierbij willen wij hartelijk bedanken voor het medeleven wat wij mogen ontvangen via het forum.
Robin Hood
Moderator: Moderators
- Forumwatch
- de baas van de dag
Ontvangen 9 augustus 2006 18.53
Ja same here,francis schreef:Lieve Robin,
Wat had ik je graag beter leren kennen. Ik heb met plezier je reacties hier gelezen, ik zal jouw kijk op de dingen missen.
-X-
Vond zijn/haar verhalen heel leuk en herkenbaar. Ben ook wel benieuwd naar de kunst die zhij maakte. Heeft iemand ooit eens wat van zijn/haar werk gezien?
Mina (hoeft geen cat-suit aan, want is al geheel naturel een enorme kater vandaag )
-
- ForumFan
Helaas, maar bij mijn weten is Robin haar site de lucht uit. Ik krijg tenminste de melding "unknown host" Wat robin maakte waren indiaanse krachtschilden waar hij het materiaal zelf bijelkaar zocht in zijn omgeving. Tevens stonden er enkele zelfgemaakte gedichten op. Hij en zijn vriendin werkten veel met natuurlijke kleuren en materialen. Ik kreeg de indruk dat hij de schilden maakte tijdens ingevingen. Vandaar vermoedelijk ook de titel van de site http://www.shamanmagicart.nl/
Zelf merkte ik dat de energie van de schilden ook via de site bleken te werken.
Zelf merkte ik dat de energie van de schilden ook via de site bleken te werken.
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum