"Gratis" cosmetische operatie?

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Cynthia
Chat Ops

"Gratis" cosmetische operatie?

Bericht door Cynthia »

Australische vrouwen die een facelift, liposuctie of borstvergroting op het verlanglijstje hebben staan, kunnen maar beter in de defensiemacht gaan dienen. Vrouwen die besluiten het leger in te gaan kunnen een dergelijke ingreep namelijk volledig vergoed krijgen, omdat ze anders depressief zouden worden van hun uiterlijk. Dat onthulde een plastisch chirurg vrijdag tegen de zender ABC. Minister van Defensie Brendan Nelson zegde vrijdag meteen een onderzoek naar de praktijken toe.
Bron: NU.NL

Zou dat voor het Nederlands leger ook gelden?
Cyn.
gast
Eredivisie

Re: "Gratis" cosmetische operatie?

Bericht door gast »

Cynthia schreef:Zou dat voor het Nederlands leger ook gelden?
Al zou het er wel gelden, je krijgt mij met geen tien paarden het leger in :evil: Dat is iets voor stoere jongens, en daar vergelijk ik me absoluut niet mee... ik heb geknokt om niet in dienst te hoeven en het is me gelukt....

Kitty.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Same for me: ik ben (net) door een mazzeltje afgekeurd (was toen dolgelukkig!) en hoef ook niet zo nodig vrijwillig het leger in...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Loesje
dagelijks aanwezig

Bericht door Loesje »

Ik heb ook ooit eens gelezen dat een zelde regeling ook voor het amerikaanse leger geldt. In ieder geval borstvergrotingen. Ik weet niet hoe het zit met liposuctie e.d.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik ben ook niet door de toenmalige dienstplicht bevlekt. Ik zou er ook absoluut niet geschikt voor zijn.
Ik zie ze ook nog niet zo snel adverteren met gratis castraties :-)

Irene
Kleine stapjes
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

Ik heb wel eens horen beweren dat ze in het leger "echte mannen" van je kunnen maken. Misschien moet iemand me dan nog maar eens uitleggen, hoe ik dan dat aanbod van gratis borstvergrotingen moet begrijpen.

Heb zelf de dienstplicht gelukkig ook weten te ontlopen. :D Misschien verklaart dat ook nog wat :-?
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Plaats reactie