irritatie door het scheren wat er tegen te doen?
Moderator: Moderators
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
En het idee dat zou gebeuren, dat is nu inderdaad precies wat mij altijd weerhouden heeft. Als je benen nou niet zo willen lukken, kan je dat nog wel even verbergen, maar hoe doe je dat met je gezichtJamie schreef:Maar als het nou een mooi resultaat gaf had ik er niet zoveel problemen mee gehad. Maar de huid wordt rood en pukkelig en dat voor dagenlang.
groetjes,
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Arike
"But life is too short
burka burkaKim_E schreef:En het idee dat zou gebeuren, dat is nu inderdaad precies wat mij altijd weerhouden heeft. Als je benen nou niet zo willen lukken, kan je dat nog wel even verbergen, maar hoe doe je dat met je gezichtJamie schreef:Maar als het nou een mooi resultaat gaf had ik er niet zoveel problemen mee gehad. Maar de huid wordt rood en pukkelig en dat voor dagenlang.
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
Dat heb ik nou net niet in mijn kast hangen. Kan ik er niet toevallig eentje komen lenen bij jou?paula22 schreef:burka burkaKim_E schreef:En het idee dat zou gebeuren, dat is nu inderdaad precies wat mij altijd weerhouden heeft. Als je benen nou niet zo willen lukken, kan je dat nog wel even verbergen, maar hoe doe je dat met je gezichtJamie schreef:Maar als het nou een mooi resultaat gaf had ik er niet zoveel problemen mee gehad. Maar de huid wordt rood en pukkelig en dat voor dagenlang.
groetjes,
Arike
"But life is too short
Arike
"But life is too short
Lijkt me geen goed idee als je geen vast inkomen hebtJamie schreef:Lieverd, je bent donker. Laat gewoon laseren die handel. En je hoeft niet perse nu geld te hebben: veel klinieken hebben ook een afbetalingsregeling. En met donker haar en een jonge huid heb je vaak harstikke snel een goed resultaat.