Ts-en die constant op zoek lijken te zijn naar bevestiging

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Florieke19 schreef:Heb je nog een aantal mailtjes terug gestuurd, waarin in je hebt uit gelegd dat jij (met je korte haren, mannelijk gezicht, de grote van de schoenmaat, je drugsprobleem ect.) je veel meer zorgen hoeft te maken over je uiterlijk, ik lig waarschijndelijk dubbel van het lachen als ik je ooit bij het UMCG tegen zou komen met een rokje aan.
Ja hoor. Jij hebt de wijsheid in pacht en voelt je zóóó ver verheven boven anderen, dat je ze met liefde nog eens een eind de grond in schopt als je ze tegenkomt door ze uit te gaan lachen.

Je mag er dan van buiten goed uitzien ondertussen; van binnen deugt er nog niet zoveel van. Je moet vooral zo doorgaan!
Cyn.
Guest0
ForumFan

Bericht door Guest0 »

Florieke19 schreef:
Patricia27 schreef:
Florieke19 schreef: Omdat ik graag foto's deel met anderen betekend dat niet dat ik onzeker ben.
Volgens mij zitten er heel andere redenenen achter dat jij zoveel foto's van jezelf plaatst. Volgens mij slaat het onderwerp van de topic waarin we nu zitten ook wel op jou.

en ik citeer uit die betreffende foto topic:
Frederique schreef:
Hoi Florieke,

Even de psycholoog spelen: heb je je wel eens afgevraagd wat je van ons verwacht als je zoveel foto's van jezelf plaatst?

Groetjes,

Frederique

Ik weet niet hoe het zit met je zelfvertrouwen, Florieke... Maar zoek je een vorm van bevestiging van ons over je uiterlijk?
Ik zeg dit omdat ik laatst ook al contact had met een transje die enorm twijfelde over haar uiterlijk, tientallen foto's stuurde maar een bevestiging van een ander nodig had om zeker te zijn...

De reden dat ik dit schreef zat ook in de richting die Kitty hier beschrijft. En als dat zo is, dan is het beter om aan je zelfvertrouwen te werken (bijvoorbeeld: door jezelf te vertellen dat je er goed uit ziet en dat belangrijker te vinden dan wat-wie-dan-ook hier op het forum van je vindt) dan om nog meer foto's te plaatsen om op die manier je zelfvertrouwen op te krikken.

Florieke, denk er eens over. Nogmaals: 't is niet vervelend bedoeld, en als je het leuk vind om nog 16 pagina's met foto's te posten laat je dan door mij vooral niet tegenhouden.

Groetjes,

Frederique
Groetjes,

Patricia.
Je bent echt een sgatje! Ik denk dat je me dat stukje teksts ongeveer 30 keer per e-mail hebt verstuurd. Maar op MSN heb je me geblokt en verwijdert..

Achja het interresseert me ook niks hoor. Op dit moment heb ik veel meer contact met leeftijdsgenootjes. En daar heb ik veel meer aan.

Heb je nog een aantal mailtjes terug gestuurd, waarin in je hebt uit gelegd dat jij (met je korte haren (en gigantische inhammen), mannelijk gezicht, de grote van de schoenmaat, je drugsprobleem ect.) je veel meer zorgen hoeft te maken over je uiterlijk, ik lig waarschijndelijk dubbel van het lachen als ik je ooit bij het UMCG tegen zou komen met een rokje aan.
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Florieke19 schreef:Heb je nog een aantal mailtjes terug gestuurd, waarin in je hebt uit gelegd dat jij (met je korte haren, mannelijk gezicht, de grote van de schoenmaat, je drugsprobleem ect.) je veel meer zorgen hoeft te maken over je uiterlijk, ik lig waarschijndelijk dubbel van het lachen als ik je ooit bij het UMCG tegen zou komen met een rokje aan.
Ja hoor. Jij hebt de wijsheid in pacht en voelt je zóóó ver verheven boven anderen, dat je ze met liefde nog eens een eind de grond in schopt als je ze tegenkomt door ze uit te gaan lachen.

Je mag er dan van buiten goed uitzien ondertussen; van binnen deugt er nog niet zoveel van. Je moet vooral zo doorgaan! :evil:
Cyn.
Guest0
ForumFan

Bericht door Guest0 »

Cynthia schreef:

Je mag er dan van buiten goed uitzien ondertussen; van binnen deugt er nog niet zoveel van. Je moet vooral zo doorgaan!
De gene die mij (tervergeefs) probeerde de grond in te trappen was patrick, euhmm patricia. Ik zie dit dan juist andersom, wie zoekt er dan een bevesteging? Ik niet hoor, ik hoor vaak genoeg dat ik er leuk uitzie.
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Florieke19 schreef:De gene die mij (tervergeefs) probeerde de grond in te trappen was patrick, euhmm patricia. Ik zie dit dan juist andersom, wie zoekt er dan een bevesteging? Ik niet hoor, ik hoor vaak genoeg dat ik er leuk uitzie.
Jouw zogenaamde verspreking en je bereidheid tot uitlachen tonen aan dat je nog ontzettend onvolwassen bent.
Ik heb je daar al eens eerder over aangesproken bij tijgertje, maar blijkbaar heeft dat geen indruk op je gemaakt.
Jouw eerste foto's hier waren ook niet echt briljant, maar wij hebben geprobeerd jou de positieve punten te laten zien en je tips mee te geven.

Ondertussen heb jij bij mij wel indruk gemaakt nu, maar geen positieve.
Cyn.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Dames,

Tijn heeft gelijk, laat Florieke met rust.

Het is maar een kind, en zulke gedrag hoort een beetje bij de leefttijd. Dus geef haar maar een aai over de bol en zeg dat ze er leuk uitziet, of laat haar maar gaan. Of ze wordt er vanzelf ouder en wijzer of haar eigen leefttijdgenootjes zullen ervan moe worden en het gedrag afstraffen. En als dat niet gebeurt, wie weet, er zijn genoeg ijdele vrouwen die hun uiterlijk (en dat van anderen) als het allerbelangrijkste beschouwen. Wie weet hoe ver ze ermee komt? Ze doet er niemand kwaad mee? Als ze maar het plaatsen van haar foto's beperkt tot dat draad "Hoe mooi ben ik nu?" of hoe het alweer heet heeft verder niemand er last van?

Groetjes,
Lisa

En voordat dit draad weer uit de hand loopt gaat het op slot.

-- Florieke -- > Het gebruik van mannelijke namen is hier not done.
If all else fails, buy new shoes
Gesloten