Paar fotos van mij
Moderator: Moderators
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Florieke,
Even de psycholoog spelen: heb je je wel eens afgevraagd wat je van ons verwacht als je zoveel foto's van jezelf plaatst?
No hard feelings, maar deze thread bestaat inmiddels uit 16 pagina's met berichten en foto's en ik heb het gevoel dat je probleemloos nog 16 pagina's met foto's van jezelf kunt posten zonder dat je zult vinden wat je zoekt.
Groetjes,
Frederique
Even de psycholoog spelen: heb je je wel eens afgevraagd wat je van ons verwacht als je zoveel foto's van jezelf plaatst?
No hard feelings, maar deze thread bestaat inmiddels uit 16 pagina's met berichten en foto's en ik heb het gevoel dat je probleemloos nog 16 pagina's met foto's van jezelf kunt posten zonder dat je zult vinden wat je zoekt.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Chantal C.
- Forumdiva
Ik denk van wel: veren!Florieke19 schreef:Ik verwacht niks.Frederique_ schreef:Even de psycholoog spelen: heb je je wel eens afgevraagd wat je van ons verwacht als je zoveel foto's van jezelf plaatst?
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Ik weet niet hoe het zit met je zelfvertrouwen, Florieke... Maar zoek je een vorm van bevestiging van ons over je uiterlijk?Frederique_ schreef: Even de psycholoog spelen: heb je je wel eens afgevraagd wat je van ons verwacht als je zoveel foto's van jezelf plaatst?
Ik zeg dit omdat ik laatst ook al contact had met een transje die enorm twijfelde over haar uiterlijk, tientallen foto's stuurde maar een bevestiging van een ander nodig had om zeker te zijn...
Liefs, Kitty.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
De reden dat ik dit schreef zat ook in de richting die Kitty hier beschrijft. En als dat zo is, dan is het beter om aan je zelfvertrouwen te werken (bijvoorbeeld: door jezelf te vertellen dat je er goed uit ziet en dat belangrijker te vinden dan wat-wie-dan-ook hier op het forum van je vindt) dan om nog meer foto's te plaatsen om op die manier je zelfvertrouwen op te krikken.
Florieke, denk er eens over. Nogmaals: 't is niet vervelend bedoeld, en als je het leuk vind om nog 16 pagina's met foto's te posten laat je dan door mij vooral niet tegenhouden.
Groetjes,
Frederique
Florieke, denk er eens over. Nogmaals: 't is niet vervelend bedoeld, en als je het leuk vind om nog 16 pagina's met foto's te posten laat je dan door mij vooral niet tegenhouden.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Ik heb vaak gehoord dat een vrouw graag van een ander hoort, dat ze er leuk uitziet. Ook al weet ze dat zelf heel goed.
Maar dames, nu niet ook allemaal foto's posten om te bewijzen, dat je ook een vrouw bent. Ik maak maar een geintje en weet niet eens of de bovenstaande uitspraak juist is.
Dorothy.
Maar dames, nu niet ook allemaal foto's posten om te bewijzen, dat je ook een vrouw bent. Ik maak maar een geintje en weet niet eens of de bovenstaande uitspraak juist is.
Dorothy.
A candle loses nothing by lighting another candle.
Zo, nou dan ga ik ook een keer Florieke-style reageren....
Florieke: je hebt een buik als een vent (echt een pens) zonder taille. Je hebt een browridge waar je u tegen zegt. (Je hebt het zogenaamde typeIII voorhoofd waardoor je voorhoofd bij een correctie uitgezaagd moet worden en vervangen wordt door een titanium plaat..)
Je neus is hartstikke groot en mannelijk. En je hebt een keer een filmpje van jezelf gestuurd waarop je stem ook te horen was en je klonk als een havenwerker.
Bot genoeg?? Kind, doe gewoon lekker je ding (er is nog genoeg werk zowel lichamelijk als geestelijk), respecteer een ander en bespaar ons die foto's van jezelf....
Niet mij persoonlijk!
Maar een keer had je een kort filmpje van jezelf gelinked en daar bekeek je jezelf in allerlei poses en sluitte je af met: "Nah, stom dit.."
En het gaat ook helemaal niet om je stem trouwens!!
Het gaat erom dat je mensen gewoon in de waarde moet laten!
Jij bent ook geen perfecte trans! Ik al helemaal niet. There is no such thing.
Doe gewoon je best om er wat van te maken: je hebt heel wat mogelijkheden liggen en bemoei je dan verder met je eigen zaken en ga niet anderen (die misschien in een andere fase zitten van hun transseksualiteit.) zitten afkraken.
Het zijn van een transseksueel is al niet makkelijk en als je dan ook nog door je 'lotgenoten' totaal de grond in gestampt wordt dan maakt dat het er al helemaal niet makkelijker op!!
Maar een keer had je een kort filmpje van jezelf gelinked en daar bekeek je jezelf in allerlei poses en sluitte je af met: "Nah, stom dit.."
En het gaat ook helemaal niet om je stem trouwens!!
Het gaat erom dat je mensen gewoon in de waarde moet laten!
Jij bent ook geen perfecte trans! Ik al helemaal niet. There is no such thing.
Doe gewoon je best om er wat van te maken: je hebt heel wat mogelijkheden liggen en bemoei je dan verder met je eigen zaken en ga niet anderen (die misschien in een andere fase zitten van hun transseksualiteit.) zitten afkraken.
Het zijn van een transseksueel is al niet makkelijk en als je dan ook nog door je 'lotgenoten' totaal de grond in gestampt wordt dan maakt dat het er al helemaal niet makkelijker op!!
Wie wil wie nu in de grond stampen?
Ik heb de indruk dat de draad "Ts-en die constant op zoek lijken te zijn naar bevestiging" opgezet is om Florieke uit de tent te lokken.
Op het moment dat ze met een onschuldig berichtje reageerde, viel iedereen haar aan.
Zo, en doe deze draad nu ook maar op slot, want het lijkt nu wel
"Ts-en die constant op zoek lijken te zijn naar bevestiging - Part Deux".
Dorothy.
Ik heb de indruk dat de draad "Ts-en die constant op zoek lijken te zijn naar bevestiging" opgezet is om Florieke uit de tent te lokken.
Op het moment dat ze met een onschuldig berichtje reageerde, viel iedereen haar aan.
Dorothy.
A candle loses nothing by lighting another candle.
Nee, de draad is opgezet op een ander (TS) forum, en is hier even later ook geplaatst. Het heeft in het begin nooit de connectie gehad met Florieke en het zou zeker niet de bedoelig geweest zijn om haar uit de tent te lokken. De draad op dat andere forum loopt nog.Dorothy schreef:Ik heb de indruk dat de draad "Ts-en die constant op zoek lijken te zijn naar bevestiging" opgezet is om Florieke uit de tent te lokken.
.
Kit.
Jammer is dat he, dat was ook wel een beetje de rede waarom ik niet direct op die topic reageerde. En het was inderdaad wel een leuk onderwerp, ik kan me voorstellen dat als je een TS bent en je ziet eruit als een man dat je dan naar bevestegingen zoekt dat je er wel goed uit ziet.Dorothy schreef:Wie wil wie nu in de grond stampen?
Dorothy.
Totdat ik een berichtje poste was het zeg maar een leuk onderwerp.