Nieuwe laarzen
Moderator: Moderators
Nieuwe laarzen
jahaaaa, ik heb nieuwe laarzen, en alleen gekocht
ik ben vandaag vrij, en had vorige week vrijdag al de Van-Haren folder gezien en werd meteen verliefd op die laarzen rechtsonder (denk ik). Ze waren ook maar 25 euro dus nam ik me voor om die volgend weekend te gaan halen met mn stiefmoeder. Dus ik vroeg haar of dat kon, moest ze aan het werk Omdat ik niet het risico wilde lopen dat ze dan al waren uitverkocht tegen te tijd dat ik ze wel kon halen zou ik eigenlijk morgen met een vriendin in groningen die laarzen halen, direct uit school. maar dat is in de stad, dus dacht ik dat die misschien ook wel op waren en ging ik dus toch maar hier die dingen halen.
Ik eerst even langs m'n oude school, en toen door naar het winkelcentrum, waar een of andere malloot mij een beetje liep te roepen, maar ik gaf er maar geen aandacht aan omdat ik hem niet eens ken. Eenmaal binnen eerst maar even een drive-by gemaakt om te kijken of het druk was, en maar even naar het einde van het centrum gelopen (de van haren zit aan het begin). Toen kwam ik, juist vandaag, nog eens een keer mensen tegen die ik wel ken maar niet heb verteld van mijn plannen, of wat ik thuis allemaal draag. Dus die eerst maar even een smoes voorgeschoteld dat ik schoenen moet kopen voor m'n moeder omdat ze in Duitsland zou zitten
Toen echt überzenuwachtig de winkel binnengelopen, en overdreven zoekend kijken, alsof ik geen idee had wat ik daar moest doen. Later werd dat natuurlijk zoeken, want ik kon ze niet vinden -_-'
Vlak voordat ik de hoop opgaf en de winkel uitliep zag ik ze nog, dus ik naar de verkoopster, vragen of dat de laarzen uit de folder zijn, doos gepakt en naar de kassa gegaan. Nadat ik had betaald zei ze nog 'veel plezier ermee', en ik kreeg meteen een dikke grijns op m'n smoel. En toen weer naar huis =)
Ging veel makkelijker dan ik had verwacht
ik ben vandaag vrij, en had vorige week vrijdag al de Van-Haren folder gezien en werd meteen verliefd op die laarzen rechtsonder (denk ik). Ze waren ook maar 25 euro dus nam ik me voor om die volgend weekend te gaan halen met mn stiefmoeder. Dus ik vroeg haar of dat kon, moest ze aan het werk Omdat ik niet het risico wilde lopen dat ze dan al waren uitverkocht tegen te tijd dat ik ze wel kon halen zou ik eigenlijk morgen met een vriendin in groningen die laarzen halen, direct uit school. maar dat is in de stad, dus dacht ik dat die misschien ook wel op waren en ging ik dus toch maar hier die dingen halen.
Ik eerst even langs m'n oude school, en toen door naar het winkelcentrum, waar een of andere malloot mij een beetje liep te roepen, maar ik gaf er maar geen aandacht aan omdat ik hem niet eens ken. Eenmaal binnen eerst maar even een drive-by gemaakt om te kijken of het druk was, en maar even naar het einde van het centrum gelopen (de van haren zit aan het begin). Toen kwam ik, juist vandaag, nog eens een keer mensen tegen die ik wel ken maar niet heb verteld van mijn plannen, of wat ik thuis allemaal draag. Dus die eerst maar even een smoes voorgeschoteld dat ik schoenen moet kopen voor m'n moeder omdat ze in Duitsland zou zitten
Toen echt überzenuwachtig de winkel binnengelopen, en overdreven zoekend kijken, alsof ik geen idee had wat ik daar moest doen. Later werd dat natuurlijk zoeken, want ik kon ze niet vinden -_-'
Vlak voordat ik de hoop opgaf en de winkel uitliep zag ik ze nog, dus ik naar de verkoopster, vragen of dat de laarzen uit de folder zijn, doos gepakt en naar de kassa gegaan. Nadat ik had betaald zei ze nog 'veel plezier ermee', en ik kreeg meteen een dikke grijns op m'n smoel. En toen weer naar huis =)
Ging veel makkelijker dan ik had verwacht
spamqueen
omfgwtfbbq!!one1
omfgwtfbbq!!one1
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Ik herken het gedrag nog wel hoor Tijn, maar je zult zien dat het nog veel gemakkelijker gaat als je gewoon op je doel afgaat. Als je het niet meteen kunt vinden kun je het het beste gewoon vragen, dan hoef je niet zolang rond te dralen (beter voor je gemoedsrust en je valt niet zo op)
Kwestie van oefenen dan gaat het steeds gemakkelijker.
succes
Irene
Kwestie van oefenen dan gaat het steeds gemakkelijker.
succes
Irene
Kleine stapjes
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
Tijn, gefeliciteerd met deze aankoop! Ik weet nog hoe blij ik naar huis ging toen ik eindelijk eens laarzen wist te bemachtigen. En inderdaad oefening (in shoppen) baart kunst.
Serieus, jij koopt ook schoenen en laarzen via e-bay? Heb je dan niet vaak een niet-passende miskoop gedaan?Babette schreef:En als je het echt nog te ingewikkeld vindt om in de stad te winkelen is er ook nog altijd e-bay: ik heb er echt een hele mooie garderobe bij elkaar gesprokkeld!
Liefs,
Babette.
De liefde voor de vijheid is de liefde voor anderen.
groetjes,
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Arike
"But life is too short
ik ga wel gewoon de stad in met mn stiefmam als ik het niet alleen durfBabette schreef:En als je het echt nog te ingewikkeld vindt om in de stad te winkelen is er ook nog altijd e-bay: ik heb er echt een hele mooie garderobe bij elkaar gesprokkeld!
Liefs,
Babette.
De liefde voor de vijheid is de liefde voor anderen.
spamqueen
omfgwtfbbq!!one1
omfgwtfbbq!!one1
Gewoon alleen gaan! Wat is er nou het ergste dat er kan gebeuren? .Tijn schreef: ik ga wel gewoon de stad in met mn stiefmam als ik het niet alleen durf
Ik ken het gevoel ook wel hoor, want ik loop ook altijd de hele marathon in zo'n winkel om maar niet op te vallen, maar langzamerhand gaat de angst wel weg. Want wat kan er nou gebeuren?
Maaareh, You Go Tijn!!!!!
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Misschien heb ik al die jaren gewoon geluk gehad, maar zoiets is me nog nooit overkomen. Uit voorzorg shop ik dan ook liever in een andere stad.
De marathon lopen in een winkel om niet op te vallen heeft het tegenovergestelde effect hoor Juliette, je valt dan juist extra op. Ik deed dat vroeger ook wel, en ging dan de winkel weer uit om later terug te keren. Ben zelfs ooit aangesproken met zoekt u iets u was hier namelijk net ook al. Kun je nagaan.
Irene
De marathon lopen in een winkel om niet op te vallen heeft het tegenovergestelde effect hoor Juliette, je valt dan juist extra op. Ik deed dat vroeger ook wel, en ging dan de winkel weer uit om later terug te keren. Ben zelfs ooit aangesproken met zoekt u iets u was hier namelijk net ook al. Kun je nagaan.
Irene
Kleine stapjes
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
Als het even kan dan ga ik gewoon het liefst shoppen in een andere stad, dan loop je toch net even wat rustiger. Maar soms wil je gewoon wat kopen, en om dan eerst helemaal ergens anders heen te gaan omdat je toevallig T bent, wat een gedoe.
Dus dat deed ik ook niet altijd. En ik ben toen ook maar van die "marathonrondjes" door de winkel gaan maken of er nog iemand was die ik kende. Vooral nadat ik een keer lingerie was gaan kopen en een collegaatje tegen kwam bij de kassa, blijkbaar had ze hetzelfde idee als ik gehad voor haar middagpauze. Het lijkt me overigens wel een stuk vervelender als je net uit een pashokje komt met je armen vol kleren en je loopt dan iemand tegen het lijf die je kent...
Maar eigenlijk heb ik nooit die minder leuke bijeffecten gehad.
Dus dat deed ik ook niet altijd. En ik ben toen ook maar van die "marathonrondjes" door de winkel gaan maken of er nog iemand was die ik kende. Vooral nadat ik een keer lingerie was gaan kopen en een collegaatje tegen kwam bij de kassa, blijkbaar had ze hetzelfde idee als ik gehad voor haar middagpauze. Het lijkt me overigens wel een stuk vervelender als je net uit een pashokje komt met je armen vol kleren en je loopt dan iemand tegen het lijf die je kent...
Maar eigenlijk heb ik nooit die minder leuke bijeffecten gehad.
groetjes,
Arike
"But life is too short
Arike
"But life is too short
zelfs zonder dat men het hier weet hebben ze het niet zo op me, dus die hoef ik dan ook niet te zien als ik iets koopIrene schreef:Misschien heb ik al die jaren gewoon geluk gehad, maar zoiets is me nog nooit overkomen. Uit voorzorg shop ik dan ook liever in een andere stad.
Irene
kan natuurlijk ook zijn omdat ik in een buurt woon vol met blanke kindjes die eigenlijk donker hadden moeten zijn, als je zo naar hun gedrag kijkt.
spamqueen
omfgwtfbbq!!one1
omfgwtfbbq!!one1
Arike schreef:
"Serieus, jij koopt ook schoenen en laarzen via e-bay? Heb je dan niet vaak een niet-passende miskoop gedaan?"
Ik heb recentelijk een heel mooi paar laarzen via een e-bay adres in Duitsland gekocht, en die bevallen en passen uitstekend. Het is wel handig als je, zoals ik, een gangbare maat hebt. Ik heb, nu ik er over nadenk, nog nooit een serieuze miskoop gedaan op e-bay.
Liefs,
Babette.
De liefde voor de vrijheid is de liefde voor anderen.
"Serieus, jij koopt ook schoenen en laarzen via e-bay? Heb je dan niet vaak een niet-passende miskoop gedaan?"
Ik heb recentelijk een heel mooi paar laarzen via een e-bay adres in Duitsland gekocht, en die bevallen en passen uitstekend. Het is wel handig als je, zoals ik, een gangbare maat hebt. Ik heb, nu ik er over nadenk, nog nooit een serieuze miskoop gedaan op e-bay.
Liefs,
Babette.
De liefde voor de vrijheid is de liefde voor anderen.
Dit probleem heb ik gelukkig niet
ik loop nu bijna 24/7 als meid en dat bevalt me goed
Winkelen als meid is voor mij de gewoonste zaak van de wereld.
Als ik weer es jongenskleren aanmoet (familie) zit ik te trekken aan mun kleren omdat ik het niet meer gewend ben
Mocht er mensen raar doen (heel zelden gelukkig) loop ik ze gewoon arrogant voorbij
ik loop nu bijna 24/7 als meid en dat bevalt me goed
Winkelen als meid is voor mij de gewoonste zaak van de wereld.
Als ik weer es jongenskleren aanmoet (familie) zit ik te trekken aan mun kleren omdat ik het niet meer gewend ben
Mocht er mensen raar doen (heel zelden gelukkig) loop ik ze gewoon arrogant voorbij