jullie ervaring met epilady

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
jongen20
is nieuw hier

jullie ervaring met epilady

Bericht door jongen20 »

hey,

ik vroeg mij af wat jullie ervaringen zijn met een epilady, ik sprak laatst iemand en die vond het helemaal geweldig en gebruikte het ook voor zijn kont enz. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

alvast bedankt
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik gebruik de epilady alleen om het bij te houden na het scheren, maar om echt behaarde gebieden met de epilady te lijf te gaan moet je wel over een heel hoge pijngrens beschikken.

Irene
Kleine stapjes
gast
Eredivisie

Bericht door gast »

Aan die pijn wen je. In het begin slechts kleine gebieden doen (10 cm2), elke dag een beetje. Als je alles hebt gehad kun je sneller met een epilady werken, omdat de meeste haren er dan al uit zijn.

Op het laatst ga je net zo makkelijk met een epilady over je lichaam als een ladyshave...

Kitty.
helen
ff weer wat posten

Bericht door helen »

Ik gebruik hem al een tijdje voor mijn buik en borst.
De pijn is te doen,maar bij mij zijn de ingegroeide haren het grootste probleem.
Vooral mijn buik lijkt één groot slagveld,ondanks dagelijks scrubben :evil:
Ik word er soms best wel een beetje moedeloos van,maar al dat haar op mijn voorgevel is ook verre van idiaal. :-?
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

helen schreef:De pijn is te doen,maar bij mij zijn de ingegroeide haren het grootste probleem.
Tip: trek je huid strak voordat je je Epilady (of welk merk dan ook) erover heen haalt. Hierdoor kom de haartjes wat rechterop te staan en worden ze makkelijker eruit getrokken.

Daarnaast heb je minder snel (tot geen) ingegroeide haartjes... Ik heb er nooit last van...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
gast
Eredivisie

Bericht door gast »

helen schreef:.... de ingegroeide haren het grootste probleem.
Vooral mijn buik lijkt één groot slagveld,ondanks dagelijks scrubben :evil:
Ik denk dat je je buik even teveel behandelt. Je huid moet ook rust hebben, en als jij elke dag gaat schrubben lukt dat nooit. Mijn advies: epileer en scrub slechts een keer per week, maar niet op dezelfde dag. Bijvoorbeeld zaterdag epileren en woensdag schrubben. Na epileren kun je je buik met azulele-creme insmeren - dat kalmeert de huid (verkrijgbaar bij de schoonheidsspecialiaste, van Webecos.

Ingegroeide haren is vervelend. Ik had dat ook. Ik duwde de huid tussen m'n duimnagels met een tissue ertussen naar elkaar toe en de haar met alle rommel kwam eruit. Daarna even schoonmaken en met rust laten.

Kitty.
Plaats reactie