Destiny schreef:
Er wordt vanuit gegaan dat het allemaal goed verloopt. Het klinkt zo simpel, topje eraf, dichtnaaien, de boel inverseren en klaar is kees...sorry katrien. Zo werkt het helaas niet altijd en zeker niet bij iedereen. Als Mulder over z'n kas-successen praat, dan zal het wel zo ongeveer gaan, zoals de vorige schrijfster vermeldt.Ik heb der even een duimstok bij gepakt maar 13cm vind ik al aardig wat als je weet dat een gemiddelde penis ongeveer 15cm is met verschillende omvang natuurlijk..
In principe is dat voor iedereen hetzelfde, omdat er slechts een beperkte ruimte bestaat, waarin de arts de holte kan creëeren. De vagina wordt gemaakt tussen de blaas/ prostaat en de anus en dat is niet zo verrekte ruim. Het is dus heel belangrijk, hoeveel doorzettings-vermogen iemand heeft, om te dilateren.Komt er meteen een vraag in mij op heeft de omvang van de penis ook te maken met hoe de ruimte word in de vagina?
of is dat voor iedereen hetzelfde lijkt mij niet...
Vergis je niet, het is zwaar, pijnlijk en vermoeiend omdat het een steeds terugkerend gegeven is, in het begin althans. Het resultaat echter, mag er zijn, als je hebt doorzet. De eerste zes maanden zijn zwaar.Maar inderdaad je zal veel moeten dilateren om de ingang wat wijder en soepeler te houden zal in het begin behoorlijk zwaar zijn maar daar kun je je overheen zetten want het zal meer als de moeite waard zijn...
Val jij op mannen destiny? Je hoeft er niet op te antwoorden als je niet wil! Ik vraag het, omdat de beste dilator, de natuurlijke is. De bewegingen die een penis maakt, en de soepele en natuurlijke aanpassing aan de nieuw verworven vagina, is ver te prefereren boven zo'n plastiek of plexi-glazen geval, wat niet meegeeft. Een vagina namelijk, is van nature geen recht naar beneden lopende holte. Maar tegen wie zeg ik het!?Ik zelf ben nog langer niet zover maar is toch alwel fijn om te weten...
Groetjes,
Laila,