Mijn nieuwe geslachtsdeel(part 2)

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Laila
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Laila »

Hi Destiny,

Destiny schreef:
Ik heb der even een duimstok bij gepakt maar 13cm vind ik al aardig wat als je weet dat een gemiddelde penis ongeveer 15cm is met verschillende omvang natuurlijk..
Er wordt vanuit gegaan dat het allemaal goed verloopt. Het klinkt zo simpel, topje eraf, dichtnaaien, de boel inverseren en klaar is kees...sorry katrien. :lol: Zo werkt het helaas niet altijd en zeker niet bij iedereen. Als Mulder over z'n kas-successen praat, dan zal het wel zo ongeveer gaan, zoals de vorige schrijfster vermeldt.
Komt er meteen een vraag in mij op heeft de omvang van de penis ook te maken met hoe de ruimte word in de vagina?
of is dat voor iedereen hetzelfde lijkt mij niet...
In principe is dat voor iedereen hetzelfde, omdat er slechts een beperkte ruimte bestaat, waarin de arts de holte kan creëeren. De vagina wordt gemaakt tussen de blaas/ prostaat en de anus en dat is niet zo verrekte ruim. Het is dus heel belangrijk, hoeveel doorzettings-vermogen iemand heeft, om te dilateren.
Maar inderdaad je zal veel moeten dilateren om de ingang wat wijder en soepeler te houden zal in het begin behoorlijk zwaar zijn maar daar kun je je overheen zetten want het zal meer als de moeite waard zijn...
Vergis je niet, het is zwaar, pijnlijk en vermoeiend omdat het een steeds terugkerend gegeven is, in het begin althans. Het resultaat echter, mag er zijn, als je hebt doorzet. De eerste zes maanden zijn zwaar.
Ik zelf ben nog langer niet zover maar is toch alwel fijn om te weten... :oops:
Val jij op mannen destiny? 8) Je hoeft er niet op te antwoorden als je niet wil! :oops: :oops: :oops: Ik vraag het, omdat de beste dilator, de natuurlijke is. De bewegingen die een penis maakt, en de soepele en natuurlijke aanpassing aan de nieuw verworven vagina, is ver te prefereren boven zo'n plastiek of plexi-glazen geval, wat niet meegeeft. Een vagina namelijk, is van nature geen recht naar beneden lopende holte. Maar tegen wie zeg ik het!? :wink: :roll: :oops:

Groetjes,

Laila,
Did you know wich way to turn to, yes I said...

the right one...

...and still with joy.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

En ter toevoeging nog even dit:
Een neovagina is niet rekbaar zoals mevrouw hiervoor al vermeld had.
Dat betekent dat meer dikte bij het penetreren ten koste gaat van de diepte.
Dat wil zeggen hoe dikker de dilator/penis hoe minder diep die er in kan.
En ja hou je van vrouwen dan is dit probleem natuurlijk lang niet zo belangrijk dan wanneer je voorkeur uitgaat naar mannen.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Enneh Destiny

Wanneer ik mijn SRS heb ondergaan (duurt niet al te lang meer) dan zal ik je alles uit de eerste hand vertellen.
Met maten, operatieervaringen plus en minpuntjes er allemaal bij.
Kortom the whole works betreffende de kassuccessen van Mulder.
Laila
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Laila »

Hi Destiny,
Wanneer ik mijn SRS heb ondergaan (duurt niet al te lang meer) dan zal ik je alles uit de eerste hand vertellen.
Schrijft de vorige vertelster. Toch een kleine notitie "to the side"...een vriendin van mij zou vorig jaar in maart geopereerd worden en uiteindelijk werd het toch nog oktober...ruim zeven maanden later dus! Ook hierin heb je geen zeggenschap. Met twee operaties per maand, zul je begrijpen, dat het wel eens tegen kan zitten. De vakantie er nog tussen enzo...

Maar zoals je al schreef, je had nog even tijd begreep ik....

Over dat rekbare afhankelijk van de dikte van een eventuele toekomstige partner, kan ik je vertellen, dat dit verhaal niet klopt. Het is weliswaar niet rekbaar....waardoor de dikte niks uitmaakt aan de oorspronkelijke diepte. 7 cm diepte, blijft 7 centimeter diepte...hoe dik de penis, van de partner ook moge zijn. Als je blijft steken bij een dikte van 3 cm dilator, zal een penis van 5 cm omvang er dus ook niet ingaan, hoe diep de vagina ook is.

Kortom, als je een diepte hebt van 7 cm, wordt het geen 10 cm en de breedte van de vagina is afhankelijk van, hoevaak je met wisselende pelottes [dilators] oefent. In Londen raden ze aan om er minimaal drie aan te schaffen. 1,5 cm/ 3 cm/ en 4,5 a 5 cm omtrek.

Groetjes...

Leuk hé al die informatie...

Laila,

the right one...

...and still with joy.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Laila schreef:
En je vind zelf wel uit wat er klopt ter zijner tijd.
Laila
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Laila »

Hi Destiny,

Laila schreef:

En je vind zelf wel uit wat er klopt ter zijner tijd.
M.a.w. ze mag het zelf uitzoeken. Nou da's nou weer typisch. Eerst de boel aankaarten, oprekken, kortom uitlokken en dan zeggen dat ze het zelf mag uitzoeken, tezijnertijd. Trouwens welke maat heb jij Joanne? Ik hoef het niet echt te weten maar dat zou nogal eens kunnen verschillen met de maat die Destiny opgaf en dus zal de vagina ook wel verschillen, denk je niet.

Daarnaast, tegen die tijd is Mulder alweer weg en heeft een ander, met sterk verbeterde technieken, de boel overgenomen. Dat is alleen maar ten gunst van de mensen die na jou geopereerd worden en dat nieuws, is verheugend.

Laila,

the right one...

...and still with joy.
Jessie
dagelijks aanwezig

Bericht door Jessie »

:-)
Laatst gewijzigd door Jessie op za sep 21, 2002 17:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Jessie
dagelijks aanwezig

Bericht door Jessie »

:-)
Laatst gewijzigd door Jessie op za sep 21, 2002 16:48, 1 keer totaal gewijzigd.
ilona
ForumFan

Bericht door ilona »

destiny__ schreef: Groetjes destiny die vanmiddag in een string zijn billen heeft verbrand...
Zijn billen? Wiens billen? :lol: :roll: :wink: Maar met het quoten gaat het al beter. Iets.

Liefs - Ilona
Everybody 's free... to feel good :-)
Plaats reactie