Gender-Home Groningen

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Silvia_
dagelijks aanwezig
Berichten: 198
Lid geworden op: za mar 26, 2005 16:35

Gender-Home Groningen

Bericht door Silvia_ »

Hallo allemaal,

Op zondag 12 november 2006 start Humanitas Groningen met bijeenkomsten voor genderdysfore en transseksuele mensen. De bijeenkomsten zullen plaatsvinden op de tweede zondag van de maand in het Humanitasgebouw. Het adres is A-Kerkhof 22 ZZ (tegenover de Der Aa-kerk in Groningen). De bijeenkomsten beginnen om 15.00 uur maar je kunt vanaf 14.00 uur binnenlopen. De bijeenkomsten zijn bedoeld voor iedereen met genderdysfore gevoelens, pre-op en post-op transseksuelen.Ook je directe naasten zijn van harte welkom. Zie voor meer informatie de site van de Werkgroep voor Transseksualiteit en Genderdysforie.

Hopelijk tot zondag.

Groetjes,
Edith
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Hoihoi, Edith,

Op zich best interessant. Tis een vreselijk eind rijden voor mij, maar voor een keer moet daar overheen te stappen zijn. Als we naderhand ergens in Groningen kunnen eten kan het wel gezellig worden.

Liefs, Kitty.
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Ik weet niet hoe interessant het is.
Als ik het zou kunne vergelijken met Virgin in Amsterdam, denk ik niet dat ik er de 2 uur rijden voor over zou hebben. Al lijkt het me wel leuk om de Groningse meiden eens te ontmoeten.
Komende zondag kan ik echter sowieso niet (anders had ik Kitty misschien wel voorgesteld om samen daarheen te rijden).

Wie weet some other time.

Ik hoop in ieder geval dat het leuk wordt.
Cyn.
Tijn
Eredivisie
Berichten: 505
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 19:48

Bericht door Tijn »

dat bedoelde ik toen ik in een andere thread wat postte over bijeenkomsten :roll: met chocolademelk exclusief voor mij 8) :lol:
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Cynthia schreef:Ik weet niet hoe interessant het is.
Dat weet ik ook niet exact, maar dat kan ik pas weten als ik er een keer geweest ben. En ach, is het niks, er gaat niets boven Groningen, dus vervelen zal ik me niet :wink:

Liefs, Kitty.
Silvia_
dagelijks aanwezig
Berichten: 198
Lid geworden op: za mar 26, 2005 16:35

Bericht door Silvia_ »

Tijn schreef:dat bedoelde ik toen ik in een andere thread wat postte over bijeenkomsten :roll: met chocolademelk exclusief voor mij 8) :lol:
Chcolodademelk exclusief voor jouw? Daar heb ik nog niks over gehoord en ik ben speciaal voor deze dag aangesteld als vrijwilligster. :wink:

Groetjes,
Edith
Tijn
Eredivisie
Berichten: 505
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 19:48

Bericht door Tijn »

hehe, ik heb connecties he 8) hoewel ik niet weet of z'n invloed nog wel groot is, volgens mij had ie een beetje ruzie met de andere organisatoren...
maar anders neem ik zelf een pak mee :lol:
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Plaats reactie