Ventasy - Webwinkel

Hier kan je je ervaringen delen met winkels (on-line en 'echte') en diensten (zoals visagisten enz). Lees het reglement voordat je post.

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Wat vind jij van Ventasy

Geweldig
0
Geen stemmen
Goed
1
100%
Gemiddeld
0
Geen stemmen
Matig
0
Geen stemmen
Slecht
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 1

Ciska Lacomte
Banned Lid

Ventasy - Webwinkel

Bericht door Ciska Lacomte »

Naam: Ventasy
Adres: www.ventasy.nl
productbeschrijving: On-line verkoop van avondkleding en accessoires

Hallo,

Ik heb laatst een leuk jurkje gekocht bij Ventasy. Het jurkje bleek niet te passen en omdat het een uitverkoop-item was mocht het niet geruild worden. Aanvankelijk stuurde ik een mailtje om te bedanken voor de uitzonderlijk snelle levering en ik liet weten dat het niet paste. Ik kreeg meteen reactie dat ik geen geld terug kon krijgen maar wel ruilen. Na wat heen en weer mailen kon ik uiteindelijk een afspraak maken om in de winkel te komen passen.
Ik was de eerste man die ooit openlijk voor zichzelf iets kwam kopen bij Ventasy maar ik ben buitengewoon goed behandeld. Met heel veel zorg, aandacht en respect is er samen met mij een jurk uitgezocht die zit als gegoten, een kleur heeft die ik nooit verwacht had te zullen dragen maar wel heel mooi staat en dat voor een prijs waar je meestal maar amper een rok voor koopt.

Het devies van Ventasy is: We zorgen ervoor dat de klant tevreden is.
Dat is wat mij betref ruimschoots gelukt

Ciska
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
JeanineO
ff weer wat posten

Bericht door JeanineO »

Ook meedoen aan de nieuwsbrief van Ventasy,zo blijf je op de hoogte van diverse wekelijkse aanbiedingen en krijg je korting.
i love my dresses.
Plaats reactie