Hoi allemaal,
Ik ben van plan om borstprotheses te kopen, alleen heb ik nog geen idee welke, kunnen jullie mij wat tips geven en eventueel een paar foto's sturen, van hoe echt ze eruit zien als je ze hebt opgeplakt?
mijn mail adres is tranceenergyster@gmail.com
hoop snel wat informatie en foto's te krijgen.
Alvast bedankt,
tranceenergyster
borstprotheses
Moderator: Moderators
-
- is nieuw hier
Hoi hoi
Op www.mariposa.nu heb ik hele goeie gevonden
Heb ze nog niet gekocht maar wel al uit kunnen proberen
Ze hebben daar verschillende soorten en maten en prijzen en ze zijn altijd bereid je te helpen er mee
Succes
Op www.mariposa.nu heb ik hele goeie gevonden
Heb ze nog niet gekocht maar wel al uit kunnen proberen
Ze hebben daar verschillende soorten en maten en prijzen en ze zijn altijd bereid je te helpen er mee
Succes
Hallo beide dames,
als je prothese wilt dan heb je uiteraard verschillende mogelijkheden.
Als je zelfklevende protheses wilt, dan kun je het beste Amoena plakprothese nemen. Je zit dan niet met plakstrippen enz te friemelen. en door de plakstrips worden de andere protheses veel duurder dan die van Amoena.
Ik heb zelf op dit moment een stel in de aanbieding. Ze zijn nieuw vraagprijs 200 euro oa geschikt voor BH maat 85D. Heb je belangstelling dan mail me maar.
Groetjes Bea.
als je prothese wilt dan heb je uiteraard verschillende mogelijkheden.
Als je zelfklevende protheses wilt, dan kun je het beste Amoena plakprothese nemen. Je zit dan niet met plakstrippen enz te friemelen. en door de plakstrips worden de andere protheses veel duurder dan die van Amoena.
Ik heb zelf op dit moment een stel in de aanbieding. Ze zijn nieuw vraagprijs 200 euro oa geschikt voor BH maat 85D. Heb je belangstelling dan mail me maar.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Je kunt ook altijd kijken naar onze adverteerder http://www.zelfhechtendeborsten.nl/
If all else fails, buy new shoes
-
- dagelijks aanwezig
Re: borstprotheses
Hoi hoi, Wat voor zoek je? welke cup? heb onlangs van Denise een setje gekregen.... ik heb er eigenlijk niets aan dus... laat even wat weten.tranceenergyster schreef:Hoi allemaal,
Ik ben van plan om borstprotheses te kopen, alleen heb ik nog geen idee welke, kunnen jullie mij wat tips geven en eventueel een paar foto's sturen, van hoe echt ze eruit zien als je ze hebt opgeplakt?
Alvast bedankt,
tranceenergyster
-
- dagelijks aanwezig
Re: borstprotheses
Nancy Koppens schreef:Hoi hoi, Wat voor zoek je? welke cup? heb onlangs van Denise een setje gekregen.... ik heb er eigenlijk niets aan dus... laat even wat weten.tranceenergyster schreef:Hoi allemaal,
Alvast bedankt,
tranceenergyster
Tja...... graag of niet zou ik maar zeggen