maandag is vor mij een grote dag

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Sandra_nb
is nieuw hier
Contacteer:

maandag is vor mij een grote dag

Bericht door Sandra_nb »

Hoi,

Maandag as, een dag na mijn verjaardag, wordt het spannend voor mij. Ik heb dan een afspraak bij Travisage, vind het erg eng maar ook heel spannend, voel me nu al een klein meisje, heel erg gespannen maar ook heel uitgelaten. Weet iemand of daar foto's gemaakt gaan worden of kunnen worden? Ik zal die dan op de site zetten. Verder volgende week vrijdag weer een gesprek met Humanitas en ik ga overleggen wat nu goed is voor mijn therapie. Ik wil dit stuk gaan onderzoeken maar dat heeft men liever daar niet dus moet ik naar een ander alternatief zoeken.

Liefs & virtuele knuffel,

Sandra

adriana
Eredivisie

Bericht door adriana »

Hi Sandra nb,

bij Travisage zal je een schat van een vrouw ontmoeten, Truus en als haar man Adi er is zal je hem ook ontmoeten, Adi is ook een c.d.'r.
Ze zullen je ontvangen in een gedeelte van de huiskamer/keuken en nemen alle tijd voor een goed gesprek omdat ze beiden deel uitmaken van de T gemeenschap, voor de goede orde Truus is een biologische vrouw.
Zij was voor mij het eerste kontakt buiten de deur en heeft mij toen heel goed ontvangen en we hebben uitvoerig gesproken ik denk dat er niet veel meer is wat zij al niet heeft meegemaakt ook bij sommige pre-transseksuelen hebben begeleid in sommige fases, ook hier weer altijd de privasie op de eerste plaats.
Zij kan foto's maken ook kan je je eigen toestel meenemen en ze door haar laten maken.
Verder blijf je eigen tempo volgen en neem stap voor stap voorkomt eventuele verkeerde inschattingen.

Lieve groeten, Adriana
Plaats reactie