Mila, nee je bent de enige niet......ik ken namelijk velen, die zelfs zonder hormonen van jongs af aan qua uiterlijk en beweging en al only in de vrouwelijke helfd van de mensheid te constateren zijn en zich never nooit op de vleesplank zullen leggen
Er zijn er dus nog veel meer dan jij
En ja, die ken ik dus niet via internet.....nee joh, alleen vanuit mijn vrienden/kenniskring......echte trutten allemaal, hahahaha......
groetjes
.....van un inaktieve TS-NL-lid, hahahahahahaha
Ben ik de enige?
Moderator: Moderators
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
Hoi Kitty,
<En ik weet ook niet hoe jij je presenteert, want ik heb je nog nooit ontmoet tenslotte. Maar je maakt mij wel nieuwsgierig... >
Nou.........ik presenteer me in het dagelijks leven als man in een 3 delig kostuum, met een aanplaksnor, bij gebrek aan baardgroei......
Grapje.......uit mijn postjes is meer dan overduidelijk af te lezen hoe ik me presenteer, 24/7, toch?
En nee, ik post geen foto's, na een vervelende ervaring.
Groetjes, Mila.
<
<En ik weet ook niet hoe jij je presenteert, want ik heb je nog nooit ontmoet tenslotte. Maar je maakt mij wel nieuwsgierig... >
Nou.........ik presenteer me in het dagelijks leven als man in een 3 delig kostuum, met een aanplaksnor, bij gebrek aan baardgroei......
Grapje.......uit mijn postjes is meer dan overduidelijk af te lezen hoe ik me presenteer, 24/7, toch?
En nee, ik post geen foto's, na een vervelende ervaring.
Groetjes, Mila.
<
Ik ben misschien niet 'passabel' als vrouw, noch als man.
Ik ben passabel als transgender.
Als mensen mij 'herkennen' als man, kijken ze nog een keer, en komen dan, een beetje verbaast, tot de conclusie dat het toch gewoon 'klopt'.
Ik ben overtuigend als mezelf.
En dat is ook altijd mijn doel geweest.
Ik ben passabel als transgender.
Als mensen mij 'herkennen' als man, kijken ze nog een keer, en komen dan, een beetje verbaast, tot de conclusie dat het toch gewoon 'klopt'.
Ik ben overtuigend als mezelf.
En dat is ook altijd mijn doel geweest.
kernel panic: root of unknown type; Not syncing
Hoihoi,
<Zegt ze tegen me: Ik ben lesbisch. Ze zat er ook echt bij als een stoere kerel.
Daarom vond ik het toentertijd ook zo verwarrend.>
Ja, ik begrijp helemaal wat je bedoeld. Als een ts claimt een vrouw te zijn, dan verwachtte ik ook iemand die in de basis vrouwelijk is.......en dat is zeker niet altijd zo, sterker nog, ontzettend *mannelijk* in alles.
Ik heb eens een diepte onderzoek van een (vrouwelijke) psychiater naar ts gelezen, en zij kwam tot de (zeer verbaasde) conclusie dat sommige post op ts'en tot zelfs 25 jaar na de srs nog steeds een volledig intact zijnde mannelijke persoonlijkheidsstructuur hebben.
Ik verbaas me voor wat betreft ts nergens meer over
Groetjes Mila.
<
<Zegt ze tegen me: Ik ben lesbisch. Ze zat er ook echt bij als een stoere kerel.
Daarom vond ik het toentertijd ook zo verwarrend.>
Ja, ik begrijp helemaal wat je bedoeld. Als een ts claimt een vrouw te zijn, dan verwachtte ik ook iemand die in de basis vrouwelijk is.......en dat is zeker niet altijd zo, sterker nog, ontzettend *mannelijk* in alles.
Ik heb eens een diepte onderzoek van een (vrouwelijke) psychiater naar ts gelezen, en zij kwam tot de (zeer verbaasde) conclusie dat sommige post op ts'en tot zelfs 25 jaar na de srs nog steeds een volledig intact zijnde mannelijke persoonlijkheidsstructuur hebben.
Ik verbaas me voor wat betreft ts nergens meer over
Groetjes Mila.
<
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Laat 'r toch... Waarom moet ze aan jouw beeld van een vrouw voldoen?
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Hoi Patricia,
ik weet ook al van jongs af aan dat ik A: vrouwelijk en B: uitsluitend en alleen op (mannelijke) mannen val.
Het komt me voor dat een sexuele orientatie zich niet laat sturen door of dankzij een situatie; die is in potentie aanwezig, of niet.
Hoewel ik me wel voor kan stellen dat transen die vroeger hetero waren en op vrouwen vielen post op naar mannen gaan neigen; al was het maar om de huidig opgedane verschillen fysiek te ondervinden.
Omgekeerd van wat jij beweerd dus.
Het is idd wel zo dat lesbische transen wel vaker een partner/vriendin hebben, maar vraag niet hoe.
Van 2 lesbische relaties tussen een post op ts en een vrouw heb ik het idee dat het nogal sadistische vrouwen betreft die een *gecastreerde man* willen hebben, want zo worden de ts'en in kwestie behandeld, met 'hij en hem' aanspreken, steeds over het mannengedrag beginnen.....als dat je zo stoort, dan zoek je toch een geboren vrouw? Let wel: deze dames hebben de ts'en in *post op* toestand leren kennen.
Kortom: die lesbische vrouwen die op ts vallen zijn evenmijn probleemvrij, net als de 'hetero'mannen die op ts vallen dus. Want hun gaat het juist om de extra onderdelen van de pre op ts, of de verkapte castratiewens als ze op post op ts vallen.
Trust me: ik leef inmiddels 17 jaar als vrouw, en ik weet van de hoed en de rand voor wat betreft mensen die op ts vallen. Vrijwel altijd problematisch dus.
Groetjes Mila.
ik weet ook al van jongs af aan dat ik A: vrouwelijk en B: uitsluitend en alleen op (mannelijke) mannen val.
Het komt me voor dat een sexuele orientatie zich niet laat sturen door of dankzij een situatie; die is in potentie aanwezig, of niet.
Hoewel ik me wel voor kan stellen dat transen die vroeger hetero waren en op vrouwen vielen post op naar mannen gaan neigen; al was het maar om de huidig opgedane verschillen fysiek te ondervinden.
Omgekeerd van wat jij beweerd dus.
Het is idd wel zo dat lesbische transen wel vaker een partner/vriendin hebben, maar vraag niet hoe.
Van 2 lesbische relaties tussen een post op ts en een vrouw heb ik het idee dat het nogal sadistische vrouwen betreft die een *gecastreerde man* willen hebben, want zo worden de ts'en in kwestie behandeld, met 'hij en hem' aanspreken, steeds over het mannengedrag beginnen.....als dat je zo stoort, dan zoek je toch een geboren vrouw? Let wel: deze dames hebben de ts'en in *post op* toestand leren kennen.
Kortom: die lesbische vrouwen die op ts vallen zijn evenmijn probleemvrij, net als de 'hetero'mannen die op ts vallen dus. Want hun gaat het juist om de extra onderdelen van de pre op ts, of de verkapte castratiewens als ze op post op ts vallen.
Trust me: ik leef inmiddels 17 jaar als vrouw, en ik weet van de hoed en de rand voor wat betreft mensen die op ts vallen. Vrijwel altijd problematisch dus.
Groetjes Mila.
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
O? Dus ik ben weer anders. Net ontdekt dat ik nooit een man geweest ben en er ook nooit een zal worden, en nou is het net of allerlei andere kanten van mij er ook opeens anders uit gaan zien. Merk nu o.a. dat mannen heel leuk zijn als ze niet over voetbal of auto's praten. Als ik een collega hoor roepen dat mejuffrouw X. er zo 'lekker' uit ziet vandaag denk ik: "Ik wil graag weten waar ze dat truitje gekocht heeft". Gaat m'n collega verder over haar 'tieten', stel ik hooguit vast dat haar BH nogal 'tekent'.
Kortom: Ik verwacht (hoop zelfs) niet dat ik mezelf ooit lesbisch zal noemen.
Ciska
Kortom: Ik verwacht (hoop zelfs) niet dat ik mezelf ooit lesbisch zal noemen.
Ciska
Everybody's got something to hide except me and my monkey.