Atlete valt door de mand bij geslachtstest

Algemeen

Moderator: Moderators

Sem
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Sem »

Coco schreef:
Sam schreef:Een geslacht duidt niet aan wat je bent man of vrouw, het gaat er om wat jij voelt van binnen, dus naar mijn idee is zo'n geslachtstest onbetrouwbaar, en houden ze niet rekening met mensen die net even iets anders zijn dan de normale mens, schandalig vind ik.
Wat is daar zo schandalig aan? Al voelt deze persoon zich 100% vrouw, ze is als man geboren en heeft dus ook het lichaam van een man. En aangezien mannen nu eenmaal sterker en sneller zijn dan vrouwen is een diskwalificatie niet meer dan terecht.
Daar ben ik het dus niet mee eens, mannen die vrouwen zijn, zijn dat ook qua kracht, en snelheid. Op mijn werk ervaar ik hetzelfde, ik doe alleen maar werk wat voornamelijk mannen doen, omdat ik qua kracht gelijk ben aan hun.
Veni, vidi, Vici--- Ik kwam, Ik zag, Ik overwon
Coco
ForumFan

Bericht door Coco »

Het zal wel.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
anna_r
dagelijks aanwezig

Bericht door anna_r »

Sam dan zijn de vrouwelijke body builder`s zeker mannen in jou ogen, deze dames hebben kracht ontwikkeld door trainen en dan nog eens die hardlopers.

ik heb geen kracht en ik ben niet snel maar ik ben ten allertijden een post_op vrouw.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Anna,

Misschien stel je de vraag aan de verkeerde persoon: misschien moest je hem eens aan die body builders zelf stellen...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Sam schreef:
Daar ben ik het dus niet mee eens, mannen die vrouwen zijn, zijn dat ook qua kracht, en snelheid. Op mijn werk ervaar ik hetzelfde, ik doe alleen maar werk wat voornamelijk mannen doen, omdat ik qua kracht gelijk ben aan hun.
Macho gedrag Sam?

;-)

Irene
Kleine stapjes
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Hoi Anna R,

<Sam dan zijn de vrouwelijke body builder`s zeker mannen in jou ogen, deze dames hebben kracht ontwikkeld door trainen en dan nog eens die hardlopers.>

Ook al zeggen ze van niet; vrouwelijke (wedstrijd) bodybuilders gebruiken steroiden, en wel in de vorm van *mannelijke* hormonen. Ooit wel eens een vrouwelijke BB'er op tv gezien? Die lage stem, die vierkante onderkaak, soms zelfs een brow-ridge? Na jaren hormoongebruik?

Vrouwelijke bodybuilders zijn vrouwen aan de mannelijke hormonen, maar geen v/m's :-)

Groetjes Mila.

P.s: ik heb eens een mannelijke wedstrijdbodybuilder gedate, die wel eens een vrouwelijke wedstrijdbodybuilder had gedate. En, zo vertelde hij, ze had wel een erg grote clitoris. Ook een gevolg van mannelijk hormoongebruik :-)
Sem
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Sem »

Irene schreef:Sam schreef:
Macho gedrag Sam?

;-)

Irene
Nee hoor helemaal niet, zo wil ik ook niet zijn. Ik snap gewoon niet dat men niet wil inzien, dat een vrouw een vrouw is en een man een man, ook op sportgebied of op welk gebied dan ook, bij mij hoeven ze niet meer aan te komen, van je bent vrouw, en doet mee met de vrouwen, dan krijgen ze de wind van voren. Maar ja ik zal vast te ingewikkeld zijn. :roll:
Veni, vidi, Vici--- Ik kwam, Ik zag, Ik overwon
Plaats reactie