even een update
Moderator: Moderators
even een update
Hey hey ik ben even een paar weken niet ech top het forum geweest
Heel druk gehad met verhuizen en vooral met mezelf
Dus hierbij even een updateje want er is weer veel gebeurd
Ik zit nu op het punt dat bijna al mijn vrienden het nu weten
En eigenlijk heb ik nog helemaal niet zoveel slechte reacties gehad
En de slechte reacties die ik gehad heb vielen ook nog mee
Aangezien ik zowiezo al veel meiden in mijn vriendengroep had en op de een of andere manier meiden het tog makkelijker accepteren als de jongens heb ik het hun als eerste verteld en die hebben het eigenlijk allemaal zonder utizondering geaccepteerd
Toen ben ik ook aan de mannelijke vrienden gaan vertellen en eigenlijk hebben ook die allemaal goed gereageerd
Sommige snappen het niet en vinden het heel vreemd en alles
Maar zelfs de "stoerste" jongens doen hun best om er mee te leren omgaan
Ik ben blij dat ik er achter ben gekomen dat ik tog best veel echte vrienden heb
Tuurlijk het weten is een groot verschil met het zien ervan maar ook daar maak ik me bij mijn vrienden niet zoveel zorgen over
Velen vinden het moeilijk er over te vragen of grapjes over te maken omdat ze bang zijn dat ze me er mee beledigen maar ook dat gaat beter naarmate ik er zelf over begin en er zelf ook wel eens een grapje over maak
(erom lachen kan een goeie manier zijn om er uiteindelijk serieus over te kunnen praten)
Ook ben ik steeds meer gaan winkelen in de stad ipv via het internet samen met vriendinnen of me zusje en dit zijn echt geweldige dagen
Vooral me vriendinnen vinden het echt superleuk dat ze er een nieuwe "vriendin" bij hebben
Naja dit was het voor even ik houd jullie op de hoogte
Kus Megan
Heel druk gehad met verhuizen en vooral met mezelf
Dus hierbij even een updateje want er is weer veel gebeurd
Ik zit nu op het punt dat bijna al mijn vrienden het nu weten
En eigenlijk heb ik nog helemaal niet zoveel slechte reacties gehad
En de slechte reacties die ik gehad heb vielen ook nog mee
Aangezien ik zowiezo al veel meiden in mijn vriendengroep had en op de een of andere manier meiden het tog makkelijker accepteren als de jongens heb ik het hun als eerste verteld en die hebben het eigenlijk allemaal zonder utizondering geaccepteerd
Toen ben ik ook aan de mannelijke vrienden gaan vertellen en eigenlijk hebben ook die allemaal goed gereageerd
Sommige snappen het niet en vinden het heel vreemd en alles
Maar zelfs de "stoerste" jongens doen hun best om er mee te leren omgaan
Ik ben blij dat ik er achter ben gekomen dat ik tog best veel echte vrienden heb
Tuurlijk het weten is een groot verschil met het zien ervan maar ook daar maak ik me bij mijn vrienden niet zoveel zorgen over
Velen vinden het moeilijk er over te vragen of grapjes over te maken omdat ze bang zijn dat ze me er mee beledigen maar ook dat gaat beter naarmate ik er zelf over begin en er zelf ook wel eens een grapje over maak
(erom lachen kan een goeie manier zijn om er uiteindelijk serieus over te kunnen praten)
Ook ben ik steeds meer gaan winkelen in de stad ipv via het internet samen met vriendinnen of me zusje en dit zijn echt geweldige dagen
Vooral me vriendinnen vinden het echt superleuk dat ze er een nieuwe "vriendin" bij hebben
Naja dit was het voor even ik houd jullie op de hoogte
Kus Megan
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Leuk om te lezen dat het allemaal zo goed gaat!
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Blaffende honden bijten niet
Zoals je al zei zullen ze wat grapjes maken over je. Transformatie is een vrij gemakkelijk gespreks target, daarom vind ook ik het voor mezelf belangrijk om controle in de hand te houden over bepaalde grapjes,
zodat je weet wat ze bedoelen en dat je er zelf ook om kunt lachen.
Het is een goede stap van je geweest! Dit soort berichtjes zijn altijd fijn om te lezen!!
Zoals je al zei zullen ze wat grapjes maken over je. Transformatie is een vrij gemakkelijk gespreks target, daarom vind ook ik het voor mezelf belangrijk om controle in de hand te houden over bepaalde grapjes,
zodat je weet wat ze bedoelen en dat je er zelf ook om kunt lachen.
Het is een goede stap van je geweest! Dit soort berichtjes zijn altijd fijn om te lezen!!
Gister mijn verjaardag gevired
(ben woensdag 25 geworden)
En hebben met heel de vriendengroep erover gehad
Er is naar buiten gekomen dat (vooral onder de jongens) moeite is met het begrijpen
Maar ze doen allemaal hun best het te acepteren en alles
Er blijken ook in mijn vriendegroep meerdere personen er al wel mee bekend te zijn dit maakt het ook een stuk mnakkelijker
En iedereen is het er over eens dat het voor mij het moeilijkst is en dat het niet een opwelling is van de afgelopen msaanden maar iets wat al veel langer speelt
Ik ben blij er achter gekomen te zijn dat ik tog meer echte vrienden heb als dat ik gedacht had
(ben woensdag 25 geworden)
En hebben met heel de vriendengroep erover gehad
Er is naar buiten gekomen dat (vooral onder de jongens) moeite is met het begrijpen
Maar ze doen allemaal hun best het te acepteren en alles
Er blijken ook in mijn vriendegroep meerdere personen er al wel mee bekend te zijn dit maakt het ook een stuk mnakkelijker
En iedereen is het er over eens dat het voor mij het moeilijkst is en dat het niet een opwelling is van de afgelopen msaanden maar iets wat al veel langer speelt
Ik ben blij er achter gekomen te zijn dat ik tog meer echte vrienden heb als dat ik gedacht had
He Megan, Top hoe ze reageren! Wees er trots op! Bedenk je dat jij er al jaren mee bezig bent en zij nu pas op de trein stappen. Geef ze de ruimte en de tijd om er aan te wennen, maar volgens mij doe je dat ook wel.
Geef ze iedere keer aan dat als ze vragen hebben, ze mogen komen. Dat geeft ze het gevoel erbij betrokken te worden en dat vergroot het accepteren.
Heel fijn te horen! Geniet ervan Megan
Geef ze iedere keer aan dat als ze vragen hebben, ze mogen komen. Dat geeft ze het gevoel erbij betrokken te worden en dat vergroot het accepteren.
Heel fijn te horen! Geniet ervan Megan
Jaja zonder humor geen leven he
En mijn vrienden vragen ook gewoon gerust alles
Ook al zijn ze bang me te beledigen (wat ik niet erg vind) als het moeilijke vragen zijn
En ik probeer zoveel mogelijk antwoorden te geven
Nou blijkt ook dat er een paar in mijn vriendengroep het al eens meegemaakt hebben en dat maakt het ook een stuk makkelijker want die kunnen me dan ook wel helpen
En mijn vrienden vragen ook gewoon gerust alles
Ook al zijn ze bang me te beledigen (wat ik niet erg vind) als het moeilijke vragen zijn
En ik probeer zoveel mogelijk antwoorden te geven
Nou blijkt ook dat er een paar in mijn vriendengroep het al eens meegemaakt hebben en dat maakt het ook een stuk makkelijker want die kunnen me dan ook wel helpen