De spot met transen drijven is o zo geestig

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Joy schreef: Degene die niet all de way willen gaan, en een combi willen van een vrouwelijk lichaam en het behouden van de penis, doen dat maar om 1 reden:

sexuele opwinding

Er is namelijk geen enkele andere reden om het mannelijk geslachtsdeel te behouden
jeetje wat een vooroordelen zeg!!
Hoe kan jij dat nou zeggen? Je bent toch trans en geen TG?
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

En toch heeft Joy waatschijnlijk wel gelijk hoor Mina.

Irene
Kleine stapjes
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

why?
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

mina schreef:
Joy schreef: Degene die niet all de way willen gaan, en een combi willen van een vrouwelijk lichaam en het behouden van de penis, doen dat maar om 1 reden:

sexuele opwinding

Er is namelijk geen enkele andere reden om het mannelijk geslachtsdeel te behouden
jeetje wat een vooroordelen zeg!!
Hoe kan jij dat nou zeggen? Je bent toch trans en geen TG?
Nou, leg mij maar eens uit wat een andere reden zou kunnen zijn om je mannelijk geslachtsdeel te behouden?

Om in de vrouwen wc staand te kunnen plassen?
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Joy schreef:
Om in de vrouwen wc staand te kunnen plassen?
Bijv of misschien omdat je angst voor een operatie heel groot is?
er zijn genoeg redenen te bedenken....
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Mina schreef:
Bijv of misschien omdat je angst voor een operatie heel groot is?
er zijn genoeg redenen te bedenken....
Klinkt plausibel, maar toch geloof ik het niet.

Irene
Kleine stapjes
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

Genoeg redenen zeg je, je noemt er vervolgens maar 1 op, die ook nog eens twijfelachtig is

Het heeft niks met vooroordelen te maken, er zijn simpelweg geen andere redenen te bedenken waarom iemand de penis zou willen behouden als het zaakje toch al niet meer functioneerd en er geen genot meer aan te beleven is, als zijnde tg

Een van de kenmerken van de tg is: de penis willen behouden ivm sexuele opwinding
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Het enigste wat ik doe, en probeer, is anderen al niet bij voorbaat in een hokje stoppen omdat ze een andere keuze maken?
en ik heb het niet over een TG aan de hormonen per se!!!!!
je kunt volgens mij ook hartstikke impotent aseksueel en tevreden zijn als vrouw in een mannenlichaam...waarom niet?
is verlichting alleen maar mogelijk via je seksualiteit...?
er zijn ook vast een hoop mensen die hun sekse oversteigen en iets anders met hun leven besluiten te doen dan fysiek vrouw worden...
denk je ook niet?
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

mina schreef:Het enigste wat ik doe, en probeer, is anderen al niet bij voorbaat in een hokje stoppen omdat ze een andere keuze maken?
en ik heb het niet over een TG aan de hormonen per se!!!!!
je kunt volgens mij ook hartstikke impotent aseksueel en tevreden zijn als vrouw in een mannenlichaam...waarom niet?
is verlichting alleen maar mogelijk via je seksualiteit...?
er zijn ook vast een hoop mensen die hun sekse oversteigen om iets anders met hun leven besluiten te doen dan fysiek vrouw worden...
Ik ben niet degene die jou in een hokje stopt, dat heb je zelf gedaan

Tot nu toe heb je nog geen enkele andere reden kunnen geven waarom iemand die tg is het geslachtsdeel zou willen behouden, anders dan vanwege de seksuele opwinding in combi met een vrouwenlijf

Je kunt idd aseksueel impotent zijn in een mannenlichaam, als je man bent denk ik dat je daar wel van wakker ligt, als je trans bent beduidend minder

Nog steeds ben ik benewd naar de overige redenen

Overigens, je schiet aardig in de verdediging, waarom?

Ik heb er geen problemen mee als iemand als tg een vrouwenlijf met functionerende penis wil, dat is haar zaak

Oh en als je als tg geen hormonen wilt, maar tevreden bent met je mannenlijf, dan val je voor mij niet in het hokje tg, maar het hokje travestiet
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

oh, als je dan niet de moeite wilt nemen het standpunt van een ander te begrijpen...kom daar dan ook voor uit, ipv net doen alsof je inhoudelijk reageert op een bericht.
heb je misschien wel eens overwogen dat ik er anders over kan denken als jij? als ik met een man te maken heb die vrouw is, dan zie ik de vrouw...
daar hoef ik echt niet voor in de onderbroek te kijken :)
...
maar het is heel ok, als jij daar wel van houdt...

:)
Mina
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Irene schreef :

Dat kan ik wel begrijpen, maar als een seksuele relatie niet gewenst of niet noodzakelijk wordt beschouwd, dan is die laatste handeling ook niet zo belangrijk volgens mij.

Uiteindelijk ziet toch niemand wat je in je slipje hebt toch.

In die redenering moet je voorzichtig blijven vind ik.

De vraag die ik me nu na de SRS stel is ..... waarom is een seksuele relatie niet gewenst of niet noodzakelijk op het ogenblik dat je je penis nog hebt en op een ogenblik dat dus je lichaam en geest nog niet kloppen.

Uit eigen ervaring weet ik nu immers wat een SRS met mij heeft gedaan.
Ik had nooit seks gehad voor mijn SRS en was er absoluut van overtuigd dat ik gewoon a-seksueel was.
Amai, ben ik daar na mijn SRS eventjes moeten van terugkomen !
Ik blijk helemaal niet a-seksueel te zijn.
Integendeel zelfs, nu alles fysiek en mentaal klopt kan ik me best heel 'seksueel' voelen.
Ik heb vanavond weer eens een date gehad, amai .... het was weer plezant.
Als trans kan je ook wel echt van het leven genieten hoor, het is zeker niet allemaal negatief.
De weg is soms wel lang, maar aan het einde van de tunnel kan het leven dan van tijd tot tijd ook wel fantastisch zijn.

Groetjes,

Melina
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

mina schreef:oh, als je dan niet de moeite wilt nemen het standpunt van een ander te begrijpen...kom daar dan ook voor uit, ipv net doen alsof je inhoudelijk reageert op een bericht.
heb je misschien wel eens overwogen dat ik er anders over kan denken als jij? als ik met een man te maken heb die vrouw is, dan zie ik de vrouw...
daar hoef ik echt niet voor in de onderbroek te kijken :)
...
maar het is heel ok, als jij daar wel van houdt...

:)
Mina
huh?

Kweenie hoor, maar waar ik om vraag, daar geef je geen antwoord op, en dan zou ik er volgens jou omheen draaien?

Ik vind het prima dat jij anders denkt dan ik, graag zelfs, meepraters schiet ik niets mee op
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

melina_r schreef:Irene schreef :

Als trans kan je ook wel echt van het leven genieten hoor, het is zeker niet allemaal negatief.
De weg is soms wel lang, maar aan het einde van de tunnel kan het leven dan van tijd tot tijd ook wel fantastisch zijn.

Groetjes,

Melina

Gelukkig maar, maar aan het begin van de tunnel zie ik voor de komende periode weinig geluk en levensvreugde, je moet erdoorheen om uiteindelijk te kunnen gaan leven, en het moge duidelijk zijn, ik zie daar ernorm tegenop
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Joy schreef :

Een vrouw met een penis, is dat een vrouw?

Neen, absoluut niet.
Maar dat snap je pas na een geslaagde SRS en dus met een werkende clitoris.
EN het gaat hier echt niet alleen om de seks hoor !
Het is heel je lichaam dat nog gaat vervrouwelijken na een SRS.
Verder is er ook nog een volledig mentaal proces aan verbonden .... uiteindelijk zie je jezelf ook elke dag met een vagina en niet meer met een penis.
Ik ben nu exact 11 maanden na mijn SRS en ik heb zelfs geen benul meer hoe mijn penis er uitzag. Het is enorm hoe snel dat je dat beeld gewoon kan verdringen.

Zo iemand kan zich wel vrouwlijk voelen, maar als de penis er nog aan zit, ben je voor de buitenwereld simpelweg geen vrouw

Ook voor hem of haarzelf niet.
Want telkens je naar de WC gaat, bad neemt , douche neemt .... telkens is er een confrontatie met je mannelijkheid.

Overigens heb je als je het hele proces hebt doorlopen en je srs voor de deur staat, niets meer aan je mannelijk geslachtsdeel, het zal erbij hangen als een dood stuk vlees

Erger nog .... er blijkt een verhoogde kans op teelbalkanker als je gebruik maakt van Androcur (of andere anti-mannelijke hormonen)
Niet onbelangrijk is dat onder invloed van de vrouwelijke hormonen, je vrouwelijke kant de mannelijke er na een tijdje gaat uitduwen.
Ik heb dat heel sterk gevoeld ..... voor de hormonen was een SRS niet eens bespreekbaar voor mij, na enige tijd aan de vrouwelijke hormonen kon de SRS niet snel genoeg worden uitgevoerd.

Groetjes,

Melina
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Joy schreef: Een van de kenmerken van de tg is: de penis willen behouden ivm sexuele opwinding
Hoi Joy,

Dat ben ik niet helemaal met je eens hoor.
Zelf denk ik de laatste tijd veel na over de mogenlijkheid van een SRS, juist omdat het *mogelijk* mijn seksuele gevoelens in orde zou kunnen brengen...het is in elk geval niet zo dat ik nu als *TG* mijn piem wil houden vanwege seksueel genot. Ik voelde me niet aangesproken door de reden die je gaf om geen SRS te ondergaan als TG (seksueel genot), ik ben toch niet de enige?....in elk geval als dat jouw definitie van een transgender is, ben ik dat in elk geval niet...

x,
Mina
Plaats reactie