De spot met transen drijven is o zo geestig
Moderator: Moderators
-
- Eredivisie
Hoi Joy:
Je mist een stukje denk ik :
Maar ik wil wel een foto sturen via e-mail, dan hebben jullie wel een idee met wie je aan het praten bent.
Als je via een berichtje je e-mail eventjes achterlaat dan mail ik je wel een foto door.
Maar dus nooit verspreiden hé, want ik moet nog anoniem kunnen daten .... als er in België geen kandidaten meer over zijn , kom ik misschien nog ooit naar Nederland voor mijn dating (lol)
Dus ik wil je best wel een foto sturen hoor , maar
JOY : effe serieus, ik ben ooit op een 'sekssite' terechtgekomen met mijn foto als travestiet !
En ik kon daar dus niet mee lachen.
Ik ben dus wel real hoor, mijn naam is ook werkelijk Melina en ik moet elke dag de straat over.
Ik kan het dus wel missen om op een sekssite te verschijnen.
Groeten,
Melina
Je mist een stukje denk ik :
Maar ik wil wel een foto sturen via e-mail, dan hebben jullie wel een idee met wie je aan het praten bent.
Als je via een berichtje je e-mail eventjes achterlaat dan mail ik je wel een foto door.
Maar dus nooit verspreiden hé, want ik moet nog anoniem kunnen daten .... als er in België geen kandidaten meer over zijn , kom ik misschien nog ooit naar Nederland voor mijn dating (lol)
Dus ik wil je best wel een foto sturen hoor , maar
JOY : effe serieus, ik ben ooit op een 'sekssite' terechtgekomen met mijn foto als travestiet !
En ik kon daar dus niet mee lachen.
Ik ben dus wel real hoor, mijn naam is ook werkelijk Melina en ik moet elke dag de straat over.
Ik kan het dus wel missen om op een sekssite te verschijnen.
Groeten,
Melina
Wat heb je trouwens een gaaf msn adres Joy..... !!Joy schreef:das waar, want je hebt je halve leven achter muren doorgebracht en door het open te gooien stel je jezelf kwetsbaar op, dat heb je nooit gekund en dat moet je dus lerenDiana67 schreef:Op het moment zelf is het inderdaad spannend en eng. De eerste keer op hakjes en lijntje met mascara door het dorp lopen. Je thuis vertonen met de kerstmaaltijd in een kort rokje, waarop je pa mompelt 'had het nog korter gekund?', je moet door alles een eerste keer heen en dat vergt naar mijn idee toch durf!!
Joy
dat fotogezeik is mij ook overkomen
iemand vond het nodig om te gaan speuren in mijn photobucket, waar ik normala geen enkele foto in zet van mezelf, er was er 1 tussendoor geslopen, die dan ook meteen misbruikt werd
foto van jou, never mind, ik jaag je maar wat op de kast
anyway,maak iedere week een foto van jezelf en leg dat na 3 maanden naast elkaar, je ziet wel degelijk verschillen
ook als je iemand tegenkomt die je enkele maanden niet hebt gesproken, en die niet van je hormoonbehandeling afweet, kan ineens verrassend opmerkelijk uit d ehoek komen, gelukkig in mijn geval positief, ik zag er beter uit
iemand vond het nodig om te gaan speuren in mijn photobucket, waar ik normala geen enkele foto in zet van mezelf, er was er 1 tussendoor geslopen, die dan ook meteen misbruikt werd
foto van jou, never mind, ik jaag je maar wat op de kast
anyway,maak iedere week een foto van jezelf en leg dat na 3 maanden naast elkaar, je ziet wel degelijk verschillen
ook als je iemand tegenkomt die je enkele maanden niet hebt gesproken, en die niet van je hormoonbehandeling afweet, kan ineens verrassend opmerkelijk uit d ehoek komen, gelukkig in mijn geval positief, ik zag er beter uit
-
- Eredivisie
Mina schreef :
Oh ik vraag me echt of in welke mate...
Ben daar heel nieuwsgierig naar!
...!
Hmmm dat kan ik je wel tonen via foto.
Ik heb nog een pasfoto van voor de hormonen op de PC staan, maar de pasfoto na de hormonen heb ik niet digitaal.
Wel een goed idee om die nog te laten trekken voor de FFS.
Om de evolutie dan goed in beeld te brengen.
Voor hormonen, na hormonen en dan na FFS.
Enfin stuur me je e-mail via een PB , dan mail ik je wat dingen door.
Je zal er wel iets mee kunnen denk ik.
Groeten,
melina
Oh ik vraag me echt of in welke mate...
Ben daar heel nieuwsgierig naar!
...!
Hmmm dat kan ik je wel tonen via foto.
Ik heb nog een pasfoto van voor de hormonen op de PC staan, maar de pasfoto na de hormonen heb ik niet digitaal.
Wel een goed idee om die nog te laten trekken voor de FFS.
Om de evolutie dan goed in beeld te brengen.
Voor hormonen, na hormonen en dan na FFS.
Enfin stuur me je e-mail via een PB , dan mail ik je wat dingen door.
Je zal er wel iets mee kunnen denk ik.
Groeten,
melina
- mireille
- Eredivisie
in dat opzicht is dat voor mij de definitie van "passabel"Joy schreef:dat hele passabel zijn of willen worden is toch een contstant verschuiven van doelen, net zoals menig vrouw bezig is er beter en mooier uit te zien?
in dat opzicht volkomen normaal
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
-
- Eredivisie
Frederique schreef :
Ik kom graag naar Antwerpen. Ik hoop dat we elkaar een volgende keer weer ontmoeten, ik vond het de vorige keer heel gezellig. Wat dat betreft ken ik niemand met wie ik zo vaak zo hevig in meningsverschillen zit en met wie het toch heel ontspannen praten is als jij
Uiteraard, ik spuw mijn gal op internetsites en tegen mijn dates en real life experience ben ik volkomen rustig hoor.
Ik kom zeker nog eens af hoor, toch als jij de moeite doet om uit NL af te komen .... en breng gerust enkele zusters mee.
IK kan enorm op je afgeven soms, maar ik heb wel respect voor je 'kracht' en 'lef' hoor.
Het is niet mijn ding om transgender te zijn, maar dat maakt mij niet "meer" of niet "minder" dan een transgender hé.
En als ik date met een knappe man, voel ik me zelfs een heel klein meisje ....maar met een grote mond hoor (altijd)
Groetjes,
Melina
Ik kom graag naar Antwerpen. Ik hoop dat we elkaar een volgende keer weer ontmoeten, ik vond het de vorige keer heel gezellig. Wat dat betreft ken ik niemand met wie ik zo vaak zo hevig in meningsverschillen zit en met wie het toch heel ontspannen praten is als jij
Uiteraard, ik spuw mijn gal op internetsites en tegen mijn dates en real life experience ben ik volkomen rustig hoor.
Ik kom zeker nog eens af hoor, toch als jij de moeite doet om uit NL af te komen .... en breng gerust enkele zusters mee.
IK kan enorm op je afgeven soms, maar ik heb wel respect voor je 'kracht' en 'lef' hoor.
Het is niet mijn ding om transgender te zijn, maar dat maakt mij niet "meer" of niet "minder" dan een transgender hé.
En als ik date met een knappe man, voel ik me zelfs een heel klein meisje ....maar met een grote mond hoor (altijd)
Groetjes,
Melina
Hmm ik wordt soms een beetje moe als ik al dat gezeur lees van "oow ik ben wel passeble en jij niet.. ik ben wel vrouw met of zonder penis en jij niet.... want want want" En de voorbeelden over lengte of kaaklijn slaan eigelijk nergens op omdat er zoveel meisjes zijn die een aardige lengte hebben of een groot gezicht, of geen uitgesproken brede heupen of een wat bredere kaak lijn.melina_r schreef:dus 1.90 m en een vierkante kaak grote handen en voeten, dat is nooit passabel?
Inderdaad, toch niet als vrouw dan.
Als trans wel hoor en als travestiet ook, maar niet als vrouw.
Snap je wat ik bedoel ?
Weet je wat een leuke test zou zijn.
We zetten 10 tafels en we organizeren een dating avond. We nodigen 10 willekeurig gekozen mannen uit, die verder van niks weten.
En we selecteren hier 10 'vrouwen' die wel denken dat het moet kunnen om passable te zijn. Gewoon naar hun eigen norm.
Maakt dan niet uit dat ze 1 m90 zijn en grote handen hebben.
Als ze zich maar goed in hun vel voelen.
Ik kan je zeggen dat het op zich om als trans-vrouw te daten al een 'enorm' experiment is.
Na zo een experiment zal je dan ook wel meteen snappen hoe andere mensen over 'ons' denken en ook hoe ze ons zien en hoe ze denken over hoe passable we nu in feite wel zijn als vrouw.
Echt een ervaring hoor, het is spannend en dikwijls tof, maar soms is de ontnuchtering en de afwijzing ook pijnlijk natuurlijk.
Vooral nadat je je 'date' op de hoogte gebracht hebt van je trans zijn.
Groetjes,
Melina
Als ik dat lees voel ik me hier soms een buitenbeentje omdat ik zo iets heb van.. : ik vind dat iedereen gewoon moet doen waar hij/zij zin in heeft... maakt niet uit welke leeftijd ze zijn begonnen en elkaar gewoon in hun waarde moeten laten. Ik ben het wel eens met mila als ze zegt dat er transen zijn die er wat mannelijk uitzien, toch is het knap dat zei de stap wagen, terwijl voor hun de lat vaak nog veel hoger ligt dan voor andere vrouwen! Ergens kun je daar alleen maar respect voor hebben, ook al kun je er zelf als je jong bent begonnen nix bij voorstellen ooit als man op te groeien en een baard te krijgen etc etc...
Zelf heb ik ook zo mijn uiterlijke onzekerheden zoals elk meisje, of dat ik me afvraag of ik te dik ben of niet enz... Maar onzekerheden of ik nou wel of niet passeble zou zijn zeg maar heb ik niet... dat is bij heel veel jongeren vaak ook niet eens relevant... Ik ben zelf trouwens 1.85 en ben er na lange tijd toch best wel trots op!
Dat experiment klinkt interessant.. maar ik denk dat de meeste al wel ervaring hebben met daten hier..
Nou dit alles wilde ik even kwijt,
groetjesss Laura
melina_r schreef:Joy schreef :
wie ben jij om te bepalen dat iemand met vierkante kaaklijn en grote handen niet passabel kan zijn als vrouw?
passabiliteit zit voor een groot deel in jezelf, in hoeverre je in staat bent jezelf te handhaven ondanks de reacties van de omgeving, kortom, hoe je met jezelf en je omgeving omgaat
Ik zie een trans bij het vu, 2 meter 10, minstens, naaldhakken 10 cm deronder, netkousen, volledig in het zwart , o benen, met een grote eerlijke smile op haar gezicht, mensen kijken, zij kijkt terug met een lach en blik van, ik ben ik, en daar trots op,en mensen gaan verder met waar ze mee bezig waren
Geen vuiltje aan de lucht
Ben ik het wel mee eens... of je passable bent zit hem er in of je wle of niet gwn een meisje bent of vrouw... zonder dat je ook maar enige reacties of twijfel daarover op roept bij je omgeving.
Passabel is voor mij : in de maatschappij kunnen bewegen in je 'gewenste' genderrol zonder dat je systematisch door anderen gelezen wordt.
Je persoonlijkheid en uitstraling heeft daar mee te maken, maar dat is niet het enige. Je uiterlijk is dan echt wel cruciaal.
Leuk dat die lange 'dame' haar goed voelt, maar dat neemt niet weg dat mensen tegen elkaar zullen zeggen .... zie daar, dat is zo een dinges, allee hoe noemen ze die mensen nu weer ... is dat gene travestiet of zoiets .... want ja transgender of transseksueel zijn als begrip niet zo gekend bij de grote massa.
Die dame van 2m10 kan wel leuk glimlachen hoor, maar geloof mij vrij dat kost je soms een pak energie. En de vraag is of ze na 5 of 10 jaar in de maatschappij nog steeds kan lachen zoals vandaag.
Groetjes,
Melina
wel netjes quoten he
de halve tekst is niet van mij
dit wel:
Joy schreef :
wie ben jij om te bepalen dat iemand met vierkante kaaklijn en grote handen niet passabel kan zijn als vrouw?
passabiliteit zit voor een groot deel in jezelf, in hoeverre je in staat bent jezelf te handhaven ondanks de reacties van de omgeving, kortom, hoe je met jezelf en je omgeving omgaat
Ik zie een trans bij het vu, 2 meter 10, minstens, naaldhakken 10 cm deronder, netkousen, volledig in het zwart , o benen, met een grote eerlijke smile op haar gezicht, mensen kijken, zij kijkt terug met een lach en blik van, ik ben ik, en daar trots op,en mensen gaan verder met waar ze mee bezig waren
maar wat wil je zegen met die herhaling van oa mijn schrijven?
dit wel:
Joy schreef :
Joy schreef:Ik ga ff terug naar het begin
Eigenlijk is het hele passabel willen worden in algemeenheid een farce van jewelste, je volgt je gevoel, je onderneemt stappen, je voelt je immers als biologisch geboren man vrouw, en het uiteindelijke doel is om niet op te vallen en vooral niet gespot te worden,je houd de hele wereld inclusief jezelf voor de gek,voor wie verberg je je eigenlijk??
Joy
Ik denk dat het allemaal niets te maken heeft met iemand voor de gek houden, maar gewoon jezelf te zijn. Als ik eenmaal klaar ben met alles en een operatie heb gehad vind ik het denk ik niet meer nodig anderen nog te vertellen dat ik ooit een jongetje was...Joy schreef:De discussie is niet zozeer, ik ben passabel, jij niet, de discussie is meer het definieren en het waarom van passabiliteit
Zoals jij het zegt.. zou het betekenen dat elke zogezegde 'passebele transseksueel' doet alsof of ze andere voor de gek houd. Ik denk dat juist mensen zoals mila gewoon een leven willen als vrouw, en met mannen willen kunnen daten, als vrouw
*schaamt zich een beetje*Joy schreef:wel netjes quoten he
dit wel:
Joy schreef :
Tjah wat ben ik soms een doosje.. heb weinig ervaring met forummen eigelijk sriej..
Maar ik was bezig alle reacties te lezen en intussen tijd hier en daar te reageren