the're coming to take me away! ha ha - hi hi - ho ho!!!!!Dorine schreef: haal de mannen in witte jassen maar !
De spot met transen drijven is o zo geestig
Moderator: Moderators
patries dat is echt niet mijn indruk
ook al ja , nee ik wil niet negatief zijn, wel was het zo dat iemand haar verhaal heel duidelijk aan mij vertelde en eigenlijk niet luisterde naar mijn inbreng. Weer alle valkuilen gehoord en hoe erg het allemaal is, even een nieuweling de oren wassen
maar waar je geen gelijk in hebt, als je zelf een beetje monter bent kan je mensen positief beinvloeden en we hebben toch wel leuk gekletst
en ja probleemgevallen, dat lijkt me evident en heeft ook gradaties ik vind het niet eerlijk iedereen over een kam te scheren.
ook al ja , nee ik wil niet negatief zijn, wel was het zo dat iemand haar verhaal heel duidelijk aan mij vertelde en eigenlijk niet luisterde naar mijn inbreng. Weer alle valkuilen gehoord en hoe erg het allemaal is, even een nieuweling de oren wassen
maar waar je geen gelijk in hebt, als je zelf een beetje monter bent kan je mensen positief beinvloeden en we hebben toch wel leuk gekletst
en ja probleemgevallen, dat lijkt me evident en heeft ook gradaties ik vind het niet eerlijk iedereen over een kam te scheren.
ja maar heb je dan niet juist zo iets van: ik kan iets voor diegene betekenen?
eigenlijk help je jezelf door anderen te helpen, zal wel mn sociale werk achtergrond zijn :-0
zolang mensen maar niet agressief worden vind ik het allemaal geen probleem en ja echte valsheid kan ik ook niet goed tegen, zie ik helaas wel door de muren heen
mm over blindheid en sexualiteit schiet me nog wel te binnen dat een vriend van mij blind en homosexueel is maar dat heeft mischien nergens iets mee ta maken maar dat lukt wel daarover verder tegaan nietwaar meiden?
eigenlijk help je jezelf door anderen te helpen, zal wel mn sociale werk achtergrond zijn :-0
zolang mensen maar niet agressief worden vind ik het allemaal geen probleem en ja echte valsheid kan ik ook niet goed tegen, zie ik helaas wel door de muren heen
mm over blindheid en sexualiteit schiet me nog wel te binnen dat een vriend van mij blind en homosexueel is maar dat heeft mischien nergens iets mee ta maken maar dat lukt wel daarover verder tegaan nietwaar meiden?
-
- Eredivisie
Patricia1979 schreef :
In mijn sexuele fantasie zag ik dan mezelf helemaal als vrouw, sex hebbend met een dominante heteroman. En ik fantaseerde daarbij dat hij mij in z'n macht had en dat hij mij beveelde om sexuele handelingen bij hem te verrichten. En ook dat hij me min of meer beveelde om m'n benen voor hem wijd te doen. Dat gaf en geeft me nog steeds zo'n enorme kick die fantasie. SUPER gewoon.
Rare "afwijking" he
Neen, lijkt me helemaal niet hoor .....
Tip : Zoek maar een gespierd ventje na je SRS (wel toch best 6 maand wachten na de operatie)
Liefst een kampioen in het wielrennen of zoiets (lol)
Soms komt je fantasie ook nog echt uit hoor ......
Groetjes,
Melina
In mijn sexuele fantasie zag ik dan mezelf helemaal als vrouw, sex hebbend met een dominante heteroman. En ik fantaseerde daarbij dat hij mij in z'n macht had en dat hij mij beveelde om sexuele handelingen bij hem te verrichten. En ook dat hij me min of meer beveelde om m'n benen voor hem wijd te doen. Dat gaf en geeft me nog steeds zo'n enorme kick die fantasie. SUPER gewoon.
Rare "afwijking" he
Neen, lijkt me helemaal niet hoor .....
Tip : Zoek maar een gespierd ventje na je SRS (wel toch best 6 maand wachten na de operatie)
Liefst een kampioen in het wielrennen of zoiets (lol)
Soms komt je fantasie ook nog echt uit hoor ......
Groetjes,
Melina
Kan dit niet helemaal volgenPatricia1979 schreef:Ik was vrij vroeg met masturberen. Zeker op mijn 7e al. In mijn sexuele fantasie zag ik dan mezelf helemaal als vrouw, sex hebbend met een dominante heteroman. En ik fantaseerde daarbij dat hij mij in z'n macht had en dat hij mij beveelde om sexuele handelingen bij hem te verrichten. En ook dat hij me min of meer beveelde om m'n benen voor hem wijd te doen. Dat gaf en geeft me nog steeds zo'n enorme kick die fantasie. SUPER gewoon.mina schreef:Echt Patries??Patricia1979 schreef: Prachtig gesproken! Zo ging het bij mij ook.
Vertel eens?
Rare "afwijking" he
Zo ben ik erachter gekomen wat ik was en ik wist het dus al heel vroeg.
Door die sexuele fantasie wist je wat je was?
Trans?
Lijkt mij een beetje erg karig om op basis van die fantasie die conclusie te trekken, maar wie ben ik
Dit topic gaat nog steeds 34 kanten op en ik haal er maar ff uit wat er in zit of ik ga dit zometeen maar ff splitsen:
Hulp en steun:
T en T is leuk als je net uit de kast bent, je leert wat andere mensen kennen en je merkt, ik ben niet de enige, je kijkt wat rond in de T wereld en merkt dat diversiteit enorm kan zijn, en het verveelt ook vrij snel
Eventueel Alternatief, vaker gehoord, virgin, humanitas
Mijn bewuste vooroordeel:
Allemaal mensen die net als ik bergen problemen hebben want trans, en ik denk niet dat dat en opbeurend gezelig samenzijn is waar ik mij gesteund zal voelen, magoed, ik ben er nog nooit geweest
(wel zou een virgin of humanitas niet de eerste zogenaamde zelfhulpgroep zijn die ik bezoek,en en ervaringen die ik heb zijn negatief, gezeik en gelazer over hoe moeilijk en zwaar het allemaal wel niet is, kortom, mensen in slachtofferrollen , geen zin in)
Het manco:
Stel dat zon avond wel positief is, stap ik daarna de deur uit, mijn auto in, en is daar die wereld waarin ik mij werkelijk staande moet kunnen houden, dat is de realiteit waarin het alemaal moet gebeuren, niet op een besloten avond
Praten over trans zijn, of breder, genderdysforie - ja ik kijk niet zo nauw, bij mij is iedere T welkom , mits de persoonlijkheid mij aanstaat - de problemen die erbij komen kijken, kan ik bij mij thuis ook wel als ik wat mensen uitnodig (of bij om het even bij iemand anders thuis )
(bij deze)
Ik heb me overigens bewust het afgelopen jaar afzijdig gehouden van t wereld, om dezelfde reden als hierboven, internet is leuk, kan helpen, maar je zult het daarbuiten moeten doen
Inmiddels ben ik na een jaar of zo tussenuit weer terug hier,dat jaar tussenuit was een jaar van bezinning nadenken, proberen, zoeken, om vrij recent tot de conclusie en beslissing te komen, : ik stop met knokken tegen mezelf, ik ga eens knokken voor mezelf, zelfacceptatie
dusssssssssssssss
Joy
Sommige mensen zijn zo de weg kwijt, dat je niet meer kunt spreken van eigen verantwoordingFrederique_ schreef:Joy schreef: 2) Als er iemand niet verantwoordelijk is voor geslachtsveranderingen dan is het de VU. De enige die in mijn ogen altijd en eeuwig ALLEEN verantwoordelijk is voor zijn/haar geslachtsoperatie is DE TRANS.
Groetjes,
Frederique
Als de situatie zich voordoet van een aanmelding van iemand die beweert trans te zijn, terwijl dat niet zo is,zal het VU die verantwoording moeten nemen, dat proberen ze , door het grondige vooronderzoek, dat niet waterdicht is gebleken
helemaal mee eens, ik vind dat verhaal ook eeeerrrugh onwaarschijnlijk
krijg er de koude rillingen van, die man loopt nog ergens rond, tot ie weer een (al dan niet gewillige) tv/tg tegenkomt die het wel spannend lijkt allemaal en daarna erachter komt dat hij plezier uit zn mannelijke delen niet meer heeft, en spijt krijgt met alle gevolgen van dien. puur (crimineel) sadisme
het is mij allemaal te onwaarschijnlijk dat die persoon met een onwaar verhaal een traject van wat is het? 3 jaar? doorlopen alleen maar voor haar dominante vriendje?
trouwens reden temeer wat ik eerder zei , dat dit bij uitstek iets is om met jezelf helemaal alleen te doorlopen want gedurende je proces zullen ook wel eens je emoties en relaties met anderen veranderen, dat is toch moeilijk voor jou en je partner? Kan je wel beginnen met een spannende vriendschap op te bouwen, lekker ouderwets
xx
krijg er de koude rillingen van, die man loopt nog ergens rond, tot ie weer een (al dan niet gewillige) tv/tg tegenkomt die het wel spannend lijkt allemaal en daarna erachter komt dat hij plezier uit zn mannelijke delen niet meer heeft, en spijt krijgt met alle gevolgen van dien. puur (crimineel) sadisme
het is mij allemaal te onwaarschijnlijk dat die persoon met een onwaar verhaal een traject van wat is het? 3 jaar? doorlopen alleen maar voor haar dominante vriendje?
trouwens reden temeer wat ik eerder zei , dat dit bij uitstek iets is om met jezelf helemaal alleen te doorlopen want gedurende je proces zullen ook wel eens je emoties en relaties met anderen veranderen, dat is toch moeilijk voor jou en je partner? Kan je wel beginnen met een spannende vriendschap op te bouwen, lekker ouderwets
xx
-
- Eredivisie
Joy schreef :
Allemaal mensen die net als ik bergen problemen hebben want trans, en ik denk niet dat dat en opbeurend gezelig samenzijn is waar ik mij gesteund zal voelen, magoed, ik ben er nog nooit geweest
(wel zou een virgin of humanitas niet de eerste zogenaamde zelfhulpgroep zijn die ik bezoek,en en ervaringen die ik heb zijn negatief, gezeik en gelazer over hoe moeilijk en zwaar het allemaal wel niet is, kortom, mensen in slachtofferrollen , geen zin in)
Hoi Joy ....
Ja dat maakt het voor mij en enkele andere post-op transen een beetje lastig.
We hebben dat niet meer nodig die bijeenkomsten .... maar zou het niet goed zijn om daar af en toe andere mensen wat te gaan helpen ?
Het klopt wel hoor dat daar soms een depressieve stemming heerst, maar met enkele postief ingestelde 'persoonlijkheden' breek je de boel zo open hoor.
Er zijn immers (in België) al een hele pak zeer gelukkige post-op transen en sommige daarvan stralen zo hard dat je je bijna goed moet voelen als je hen hebt gezien.
Groetjes,
Melina
Hoi Joy ....
Ja dat maakt het voor mij en enkele andere post-op transen een beetje lastig.
We hebben dat niet meer nodig die bijeenkomsten .... maar zou het niet goed zijn om daar af en toe andere mensen wat te gaan helpen ?
Het klopt wel hoor dat daar soms een depressieve stemming heerst, maar met enkele postief ingestelde 'persoonlijkheden' breek je de boel zo open hoor.
Er zijn immers (in België) al een hele pak zeer gelukkige post-op transen en sommige daarvan stralen zo hard dat je je bijna goed moet voelen als je hen hebt gezien.
Groetjes,
Melina
die depristemming is te begrijpen, want hormonen hebben ook invloed op stemming, negatief,maar waarom zou ik dat echter opzoeken?
Voor post-ops lijkt het me niet verkeerd eens de hulpverlener te gaan spelen, denk dat velen dat ook doen, ook uit zelfbehoud, om de zoveel tijd ff contact maken met hen die hen volledig begrijpen kan ook de trans weer doen opladen lijkt mij zo, ff in een veilige wereld
sissywat?
Voor post-ops lijkt het me niet verkeerd eens de hulpverlener te gaan spelen, denk dat velen dat ook doen, ook uit zelfbehoud, om de zoveel tijd ff contact maken met hen die hen volledig begrijpen kan ook de trans weer doen opladen lijkt mij zo, ff in een veilige wereld
sissywat?