Aloha,
lag ik laatst met mijn heerlijke, mannelijke, attente minnaar in bed te kroelen, en hij kijkt met een warme blik aan, laat zijn vingertoppen over mijn gezicht glijden, en zegt: 'wat heb je toch een prachtig mooi en fijngesneden gezicht, zulke fijne trekken, beeldschoon'.
Dat is natuurlijk heel erg leuk om te horen, ja toch?
Hij laat zijn vingertoppen weer over mijn gezicht glijden, kijkt me iets intenser aan, en.......benoemt alles wat ik aan FFS heb laten doen + de gevolgen ervan als mooi! En ik had hem niet verteld over mijn FFS 2 jaar geleden.
Zo zei hij dus, heel specifiek: je neus is zo mooi, zo mooi klein en recht (die is naturel dus) en je neusrug loopt zo mooi over in je voorhoofd, (laten doen dus), je ogen zijn zo mooi groot en helder, en ze staan ontzettend mooi in je gezicht (laten doen dus, en bovendien zijn mijn ogen meer naar voren gekomen door de voorhoofdsreconstructie, waardoor ik samen met de naturel vorm een soort grote bambi ogen heb nu), en het gebied rond je ogen, zo mooi, prachtige jukbeenderen (naturel, maar die zijn meer naar voren gekomen doordat mijn voorhoofd nu verder naar achter ligt).
Zijn vingers gleden verder over mijn gezicht, en hij zei 'je oren liggen ook zo mooi tegen je gezicht, je gezichtscontouren komen zo mooi uit op die manier' (oorlellen laten verkleinen en herpositioneren), 'je hebt zo'n mooie, gewelfde kleine mond (bovenlip laten doen, dmv een dermal fatgraft, dus geen sili, dat steekt te ver naar voren, waardoor je zo'n 'eendebekje krijgt, en die heb ik niet dus).
Zijn vingertoppen gleden weer terug, en hij vond mijn ogen en het gebied erom heen, dus voorhoofd, oogleden, jukbeenderen het mooiste deel van mijn gezicht, vertelde hij me.
Hoe bestaat het?? Niemand, maar dan ook niemand die niet van mijn FFS wist heeft ook maar iets gezien, van de mensen die het wel wisten, bleek al snel dat die een gefixeerd beeld van mijn gezicht hadden en hebben, en die zeiden alleen maar 'je gezicht is wat zachter en fijner geworden, maar verder zie ik niks aan je gezicht hoor'.
Deze man heeft in tegenstelling tot de meeste mannen oog voor detail, en blijkbaar ook voor esthetiek, omdat hij het zo gedetailleerd benoemde. Mijn vorige minnaars vonden me gewoon 'mooi' dan wel 'lekker' zonder er verder over uit te wijden.
Ik zie er allesbehalve geopereerd uit, want 'natural is the keyword' volgens dr Chettawut, en aan die uitspraak heeft ie zich gehouden. Ik beschouw dr C als een kunstenaar
Ik heb een week later mijn minnaar gecomplimenteerd met zijn oog voor detail en esthetiek, en hem verteld dat ik een FFS heb ondergaan. Waarop hij naar littekens ging zoeken, en niet kon vinden (opgelost voor overgrote deel) lol!
Hoe of ik er dan voor mijn FFS uitzag, vroeg hij? Waarop ik antwoordde: 'nou, hetzelfde, alleen iets minder fijne trekken. Mijn onderkaak en kin waren altijd al klein, en hoge jukbeenderen had ik ook al, alsmede redelijk grote, schuinstaande ogen, maar doordat mijn voorhoofd 1cm naar achter toe is gegaan, lijken mijn ogen groter, en meer naar voren staand, en zijn mijn jukbeenderen ook gunstiger naar voren komen steken, en doordat mijn voorhoofd 1cm naar achter is gegaan, en de randen van mijn oogkassen ook bijgeslepen zijn, is er ook een accent op de onderkant van mijn gezicht komen liggen, dus op kleine kin en onderkaak'.
En hij kon mijn FFS verhaal en verhandelingen nog volgen ook, heel erg bijzonder voor een bio man/niet TS, want het zijn in de regel zeer goed geinformeerde (ex) TS'en die elkaar met een timmermansoog bekijken, en eea aan FFS kunnen benoemen, en precies weten hoe de vork in de steel zit voor wat betreft FFS en plastisch chirurgie.
Buiten die groep mensen dus niet, mijn minnaar is de eerste sinds 2 jaar, die dat alles kon benoemen, maar zonder mij 'van plastische chirurgie te verdenken', dat zou ik wel aan zijn gezichtsuitdrukking gezien hebben.
En hij is weliswaar bi, maar heeft niet eerder iets met transen te maken gehad, of er iets mee gehad.
Heel erg bijzonder, en ik ben toch zo blij dat ik niets aan mijn neus heb laten doen, en dat ik dr C als chirurg heb gekozen!
Groetjes Mila.
Ongelooflijk!
Moderator: Moderators