De spot met transen drijven is o zo geestig

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

ja dat lijkt mij een ramp Lila

heb je denk je een leuke relatie met een niks aan de hand man, na 3 jaar zegt ie dat ie bijv travestiet is en een vrouw/vrouw relatie wil, tja als er een is die er begrip voor moet hebben (denkt hij) ben jij het wel. voel jeje verraden want zijn werkelijke motivatie om met jou te gaan komt nu uit, hij heeft je dus nooit als hetero vrouw gezien helaas :-/ weer zo n louterende ervaring

kan wel goed gaan denk ik hoor, maar ook wel het gevoel geven dat je relatie op een leugen was gebaseerd, kan wel weer iets nieuws uit ontstaan, ik hoor dat het vaak goed gaat

trouwens sex wordt toch overschat denk ik

anyway, lijkt mij niet geweldig, blijf lekker single, ik zeg vaak dat ik celibaat ben ;-) werkt altijd en mensen kunnen er om lachen

wat betreft dominante mannen/vrouwen, dat station ben ik gelukkig gepasseerd, zie mensen als volwaardig want voor zo n man ben je makkelijk vervangbaar voor een nieuw speeltje
johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

Cynthia schreef:Diana,

Ze weet echt overal van af, en schaamt zich ook nergens voor.
Als ik ze bijvoorbeeld op haal bij de opvang, en een kind zegt tegen haar dat haar moeder er is, verbetert ze die gewoon. En ze doet daar ook heel gewoon over.
EN ik wil niet dat zij niet meer spontaan kan zijn, maar moet lopen nadenken wat ze wel of niet mag eggen en wanneer. Dat moet eigenlijk vanzelf gaan. Maar er zijn momenten waarop ik dat duidelijk minder leuk vind (zoals 2 jaar geleden, toen ik in bikini bij het zwembad van de camping lag, en zijn in het water hard brulde "PAPPA").
Cynthia,
Ik weet niet of dit voor jou werkt evenmin weet ik of jij het ook wil, maar bij marcella is dit 'opgelost' door geen papa (of mama) te zeggen.
Bij Marcella haar kinderen werd het gewoon 'Marcella'.
Was het papa verhaal mooi mee opgelost
We hebben het er wel eens over gehad (ook haar kinderen riepen nog wel eens 'papa' op een (zeg maar) ongelegen moment) en aangegeven dat Marcella zich daar niet prettig bij voelde als dat in het openbaar gebeurde en voorgesteld dat ze haar bij haar naam zouden roepen.
Dit werkte prima al ging het in het begin nog wel eens een enkele keer mis, maar dat werd snel minder en uiteindelijk niet meer.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

gelukkig, geen 4 paginas derbij :D

-opvallend:

<En geloof me de meeste homo's vindt ik schatten van mensen. Heb ook wel een aantal in m'n vriendenkring. Ik heb niks op ze tegen. Maar sexueel val ik absoluut niet op ze. >

-hoe harder je dit soort uitspraken doet hoe meer je iets te verdedigen hebt tov homo's denk ik altijd als ik zoiets lees

Vervang 'homo's eens door 'zwarten' en je begrijpt waarom

<Zelfs m'n oudste broer is homo en woont met een vriend samen. >

-Wil je hiermee aangeven dat ondanks dat hij homo is je hem nog steeds een schat van een mens vind?

Dat staat er namelijk

<Ik weet het niet zeker, maar ik heb vaak gedacht dat m'n oudste broer ook wel een ts kan zijn i.p.v. homo. Hij vertoont soms vreemd gedrag sinds ik in dit proces zit. De kop wegtrekken zeg maar als het ter sprake komt. Dan denk ik, of je hebt er moeite mee, of het wordt je allemaal te confronterend. M'n broer is ook altijd superschoon in huis. Altijd aan het poetsen.
En gewoon erg "vrouwelijk" in heel veel. Nou weet ik wel dat ook veel homo's zo zijn, maar toch... >

-welja, poetsen is nu eenmaal een eigenschap die expliciet gerelateerd is aan het gedrag van transen

De vergelijking van een homosexueel met een trans slaat echt helemaal nergens op

Kun je net zo goed stellen:

Een boer draagt soms laarzen, een trans soms ook, hey zou die boer misschien....??

Joy
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

Patricia1979 schreef:
Joy schreef: Een boer draagt soms laarzen, een trans soms ook, hey zou die boer misschien....??

Joy
Ja, mooi niet dus. Ten eerste komen we uit hetzelfde nest en ten tweede is hij wel vaker "verandert". Getrouwd geweest met vrouw, kindje, enz. En ik zeg ook zeker niet dat het zo is, maar ik heb het wel eens gedacht.
Wat is daar mis mee. Zulk soort dingen denk ik gewoon verder over na.
quote]

Daar is in zoverre iets mis mee dat je appels met peren vergelijkt

Als TS zou je moeten weten dat homoseksualiteit op geen enkel vlak te relateren is aan transseksualiteit

Uit hetzelfde nest komen zegt ook helemaal niks nada nop, niet mbt homoseksualiteit , en niet mbt transseksualiteit

Wetenschap tast nog volledig in het duister waarom de een trans is en den ander niet, er is geen enkele rode draad te vinden die transen aan elkaar verbind
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Dorine schreef:wat betreft dominante mannen/vrouwen, dat station ben ik gelukkig gepasseerd, zie mensen als volwaardig want voor zo n man ben je makkelijk vervangbaar voor een nieuw speeltje
Ja en ik zie mezelf als gelijkwaardig tov de ander nu.
Een echte man herken je ook niet aan hoe goed die is in bed...
een echte man heeft karakter, is lief en zorgzaam en houdt van je :)
Die dominante mannen zijn net wijven, ze kunnen nergens tegen...
meestal totaal waardeloze figuren als je het mij vraagt
en ik wil er nooit meer zo een aan mijn lijf!

:D
Mina
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Patricia1979 schreef:Ik fantaseerde ook alleen maar over heteromannen en nooit over homo's of zo. Dat opzich was al raar.
Ik kan me sowieso niet voorstellen dat een normale man zulk soort fantasieen zou hebben.
Ik had het nog erger, ik werd echt stapelverliefd op een heterovriend van me, ik wist niet meer hoe ik het had, huilen, totaal verlamd zijn als hij bij me in de buurt was.
Later bleek dat hij zelf travestie neigingen had.
Ik vind dat overigens niet erg, zolang de ander zich maar geen vrouw voelt en op het meisje in mij valt...
want ja, ik ben wel 28, maar meisje zijn moet ik eerst nog meemaken alvorens ik mezelf vrouw kan noemen lijkt me...
Ik vind vrouwelijke mannen heel aantrekkelijk juist, zolang ze maar hetero georienteerd zijn, of seksueel absoluut top :)

:)

xx,
Mina
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Joy schreef: Als TS zou je moeten weten dat homoseksualiteit op geen enkel vlak te relateren is aan transseksualiteit

Wetenschap tast nog volledig in het duister waarom de een trans is en den ander niet, er is geen enkele rode draad te vinden die transen aan elkaar verbind
Ok beetje dubbel, er is niets dat transen aan elkaar verbind, maar ze moeten wel allemaal weten dat homoseksualeit in geen enkel opzicht, te relateren is aan transseksualiteit!

haha
Joy, ik doe je wat meid!
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

Patricia1979 schreef:
Joy schreef:Als TS zou je moeten weten dat homoseksualiteit op geen enkel vlak te relateren is aan transseksualiteit
Maar je kan je wel uitgeven voor homo, terwijl je trans bent. Wie weet hoeveel er zijn die het "geheim" meenemen het graf in.

quote]

ok, misschien ben ik wereldvreemd, maar ik ken geen enkele trans die zich uit heeft gegeven voor homo alvorens de werkelijkheid naar boven kon komen

mee het graf in?

naja, in geval van zelfmoord wellicht, maar een natuurlijke dood op pakkumbeet 70 jarige leeftijd en trans zijn, lijkt mij onwaarschijnlijk, maar het zal vast een enkele keer gebeuren, de vraag is dan natuurlijk in hoeverre iemand dan trans zou zijn geweest, al bestaan er voorbeelden van transen die 60 plus zich aanmelden bij VU
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

mina schreef:
Joy schreef: Als TS zou je moeten weten dat homoseksualiteit op geen enkel vlak te relateren is aan transseksualiteit

Ok beetje dubbel, er is niets dat transen aan elkaar verbind, maar ze moeten wel allemaal weten dat homoseksualeit in geen enkel opzicht, te relateren is aan transseksualiteit!

haha
Joy, ik doe je wat meid!
ik beoel het toch echt serieus

er is tot op heden geen enkele rode draad gevonden die transen met elkaar verbind, geen enkele

en homoseksualiteit is totaal iets anders dan transseksualiteit, das toch te begrijpen

magoed, misschien zit mijn onbewuste wel te fukken en begrijp ik het zelf nog niet eens :)
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Ach Joy, ik weet het ook niet hoor.
Maar het lijkt me juist wel waarschijnlijk dat er transen zijn die eerst homo waren.
Ik vind het zelf moeilijker voor te stellen dat je eerst hetero bent en daarna trans, daar begrijp ik niets van...maar ik vind het wel mooi dat er zoveel diversiteit is, en er is geen enige juiste manier.

Ik ben niet echt uitgekomen als homo, ik vind het echt een lomp en verschrikkelijk woord, maar het werd aan me gevraagd, ik heb gezegd dat ik op mannen viel: dus: homo.
Ik wist het zelf niet.
En nu eigenlijk nog steeds niet.

Ik weet alleen dat ik mezelf heel lelijk vind...maar wat ik daar mee opschiet?? weet ik ook niet...

Als ik kijk naar mezelf en ik denk aan de toekomst, denk ik regelmatig:

HORROR!
heb geen zin om een freakshow te zijn de rest van mijn leven...
aan de andere kant,
welke keuze heb je, je moet het met jezelf doen...
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Mila schreef:
Eh, wie zegt dat dat ook echt geboren vrouwen zijn? Het internet staat namelijk nogal bekend om 'genderswitches', en daarbij bestaat er zoiets als 'predators' in de TS wereld.
Ik niet in elk geval, ik had het niet voor niets tussenhaakjes gezet, voor de rest ben ik het voor de verandering helemaal eens met je betoog.

Irene
Kleine stapjes
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Joy schreef:
Wat er niet is kan je niet vinden he ;-)

Het verklaard in ieder geval wel het grote verschil in beleving dat hier regelmatig tot (bijna) ontsporende discussies leidt.

Irene
Kleine stapjes
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

mina schreef:Ach Joy, ik weet het ook niet hoor.
Maar het lijkt me juist wel waarschijnlijk dat er transen zijn die eerst homo waren.
Ik vind het zelf moeilijker voor te stellen dat je eerst hetero bent en daarna trans, daar begrijp ik niets van...maar ik vind het wel mooi dat er zoveel diversiteit is, en er is geen enige juiste manier.

Ik ben niet echt uitgekomen als homo, ik vind het echt een lomp en verschrikkelijk woord, maar het werd aan me gevraagd, ik heb gezegd dat ik op mannen viel: dus: homo.
Ik wist het zelf niet.
En nu eigenlijk nog steeds niet.

Ik weet alleen dat ik mezelf heel lelijk vind...maar wat ik daar mee opschiet?? weet ik ook niet...

Als ik kijk naar mezelf en ik denk aan de toekomst, denk ik regelmatig:

HORROR!
heb geen zin om een freakshow te zijn de rest van mijn leven...
aan de andere kant,
welke keuze heb je, je moet het met jezelf doen...

homo waren, of dachten homo te zijn, behoorlijk verschil

het is vanuit het trans zijn best te begrijpen dat je eerst gaat bekijken, ben ik homo, het zijn totaal verschillende zaken, maar je bent trans hetero, in het verkeerde lijf, en valt op mannen, dus , homo

nog meer verdiepen inj jezelf en je komt als trans zijnde uit bij het labeltje trans

pers heb ik nooit gedacht, ik ben homo, ik dacht alleen als kind, er is hier iets gigantisch mis met mij, waaroom zie ik er niet uit als een meisje
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

Irene schreef:Joy schreef:
Wat er niet is kan je niet vinden he ;-)

Het verklaard in ieder geval wel het grote verschil in beleving dat hier regelmatig tot (bijna) ontsporende discussies leidt.

Irene
wat dat betrefd zijn transen dus echt unieke wezens in hun soort

terwijl wereldwijd toch aardig wat mensen zoals als jij en ik rondlopen, en er is nog steeds geen enkel aanknopingspunt mbt het ontstaan van trans zijn

bizar eigenlijk
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ieder mens is uniek, maar sommigen zijn unieker dan anderen.

(vrij naar George Orwell)

Irene
Kleine stapjes
Plaats reactie