De spot met transen drijven is o zo geestig

Algemeen

Moderator: Moderators

Ciska Lacomte
Banned Lid

Bericht door Ciska Lacomte »

@ Patricia,

Ik heb even niet gevolgd hoe 'innig' je omgaat met je MSN- vriendje, maar ik wil wel even mijn ervaring met een soortgelijk vriendje met je delen. O, hij is een absolute schat, hoor. Heel begripvol, meedenkend en ik kan dagen met'm kletsen zonder dat we het over sex hebben. Kortgeleden vroeg ik of ' ie misschien eens zin had om mee te gaan winkelen. Hij had al voor me gekeken op internet en dingen uitgezocht die hij leuk vindt enzo, maar nee, 'hij was er nog niet aan toe' om met een vrouw als ik in het openbaar t verschijnen.... (Ik weet genoeg, hoor Mila) :roll:

Verder heb ik zomaar eens de Nick die hij in z'n freemail-account gebruikt bij wat zoekmachines ingetikt. Er waren twee hits die me opvielen: Eén verwees naar een inmiddels verwijderd profiel bij travestie.org en een ander verwees naar een space bij Yahoo (is inmiddels 'verdwenen') waar onder die Nick ene Esther (Geslacht: man) haar liefhebberijen liet zien.

Ik ben er vanaf het eerste moment vanuit gegaan dat ik gewoon een lovedoll in cyberspace was voor hem. (Dank je Mila! Jouw waarschuwingen zijn niet helemaal voor niks, hoor !!)
Ik 'misbruik' hem ook vooral om iets meer te leren over de nieuwe man/vrouw verhouding in mijn leven. Even door deze 'pubertijd' heen komen, zal ik maar zeggen. Zolang hij "nog niet zover is om met mij door de stad te lopen", is het niet meer dan een spelletje waarbij ik niet bang hoef te zijn dat ik misbruik maak van zijn 'liefde voor mij'. Die is er namelijk niet echt.....

Let op: Dit is mijn ervaring...... Ik zeg hier niet dat 'alle mannen hetzelfde zijn....'

Ciska
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Hoi tipsy Melina ;-),

nou eh, bi en homo mannen kunnen ook testosteron geladen mannen zijn hoor, ik weet er alles van ;-)
En ze kunnen me ook heerlijk vrouwelijk laten voelen, zalig!

Enneh, voor zo ver ik kon waarnemen waren hun huizen niet zo heel proper in de hoekjes.......kan ook zijn dat mijn uitgelopen mascara me parten speelde hoor ;-)

Groetjes Mila.
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Hoi Mila,

Ik ken je niet persoonlijk .... maar je opmerking is wel schitterend ......

Ik ben trouwens wel zo een 10 jaar in het holebi milieu uitgegaan hoor .... maar ik had toch altijd enig voorbehoud naar het seksuele.
Begrijp je ?

Mijn fantasie was immers om te vrijen als een vrouw ..... en weet je ..... mijn eerste keer was nog 10.000 keer beter dan dat ik me ooit had durven dromen.
Als ik dat had geweten .... dan had ik het gewoon veel eerder gedaan ....
maar ja ik kan mijne Belgische kampioen wielrennen niet houden als partner ...af en toe komt hij eens een uur of 3 zijn 'kilometers' bij mij doen.

Groetjes,

Melina
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Hoi Melina,

ik ken het homo uitgaanscircuit ook erg goed hoor, maar beweeg me ook graag elders :-)

En voor wat betreft testosteron mannen: ik heb een poos een wedstrijd bodybuilder gedate, tot in zijn kruin zwaar testosteron geladen (letterlijk!! lol!). 112kg spieren, een prachtige kop, sexyyyyyy diepe, zware stem, mooie motoriek, en slim was ie ook nog.
Ultramannelijk.....jammer alleen dat ie zo ver weg woonde, maar afgezien daarvan: al die spieren, al dat mannelijke dat wende. Neemt niet weg dat ie een geweldige minnaar was hoor, daar niet van.
Het is een soort uitvergroot plaatje van mannelijkheid, dat jouw vrouwelijkheid als tegenhangster doet uitvergroten.

Dat supermannelijke vind ik nog steeds aantrekkelijk hoor, wel zelfverzekerd, niet macho, dat is meestal onzekerheid, maar tegenwoordig kan het me eigenlijk niet meer zo schelen.
Ik val op gewone mannelijke, hoekige motoriek, glimlach, oogopslag, gewone, mannelijke uitstraling, humor, algemene ontwikkeling etc.
Uiterlijk vind ik inmiddels eigenlijk subjectief geworden. Algemene ontwikkeling vind ik wel heel erg belangrijk, want heel veel supermannelijke mannen praten alleen over sport en motoren en auto's, en zeggen als na lig in bed *GRUNT*!
Maar eerlijk is eerlijk: na de sex was IK altijd degeen die als een roos in die zwaar gespierde armen in slaap viel....na dergelijke sessies had ik mijn rust nodig he? lol!

Groetjes Mila.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Hoihoi Cisca,

<Verder heb ik zomaar eens de Nick die hij in z'n freemail-account gebruikt bij wat zoekmachines ingetikt. Er waren twee hits die me opvielen: Eén verwees naar een inmiddels verwijderd profiel bij travestie.org en een ander verwees naar een space bij Yahoo (is inmiddels 'verdwenen') waar onder die Nick ene Esther (Geslacht: man) haar liefhebberijen liet zien.>

HET schoolvoorbeeld van de op internet projecterende 'hetero' tv man dus. Daar zijn er zo veel van!

Ik ben eens in het uitgaansleven een hele knappe, zeer mannelijke man tegengekomen, die later een fetisjistische TV bleek. Mjah.......ik val gewoon teveel op mannen om ook maar *iets* met een tv/cd etc te hebben, 'ook al kan ie heus wel een echte man zijn hoor', dus ik haakte af.
Onder luid protest van het heerschap, als zou ik 'niet ruimdenkend zijn'. lol!

Groetjes Mila
lief dinnetje
Eredivisie

Mila schreef :

Uiterlijk vind ik inmiddels eigenlijk subjectief geworden. Algemene ontwikkeling vind ik wel heel erg belangrijk, want heel veel supermannelijke mannen praten alleen over sport en motoren en auto's, en zeggen als na lig in bed *GRUNT*!
Maar eerlijk is eerlijk: na de sex was IK altijd degeen die als een roos in die zwaar gespierde armen in slaap viel....na dergelijke sessies had ik mijn rust nodig he? lol
!

Lap, weer volledig wat ik nu meemaak.
Als ik met een man kan praten dan voel ik niks seksueel.
Als de seks goed is dan komt er meestal weinig of geen klank uit de man.
Het zal dus toch weer kiezen worden.

Ik val niet echt in slaap , maar ik pas wel voor de tweede sessie hoor ....
waar halen die venten dat zeg .... 3 uur ... 30 minuten slapen en dan zijn ze er al terug.
Die wielrenners moeten echt wel stevig spul slikken lijkt me.
Die SRS is wel goed geweest hoor, al moet ik wel zeggen dat na een intensieve sessie je soms 2 dagen niet 'normaal' op een stoel kan zitten (lol).

Groetjes,

Melina
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

Uiterlijk vind ik inmiddels eigenlijk subjectief geworden

heb ik toch mn zin gekregen :wink:

nu de rest van de wereld nog overtuigen
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Hoi Melina,

wie heeft je SRS eigenlijk uitgevoerd, en hoe lang heb je garantie daarop dan? ;-)

Groetjes Mila.
lief dinnetje
Eredivisie

Hoi Mila,

wie heeft je SRS eigenlijk uitgevoerd, en hoe lang heb je garantie daarop dan?

Ik ben bij prof Monstrey gegaan in het UZ Gent (België).
Voor een SRS kan ik hem wel aanraden hoor ... want het ziet er heel realistisch uit en gelukkig werkt bij mij alles zoals het hoort.

Je hebt enkel wat glijmiddel nodig, maar dat is altijd na een SRS.
Verder is het gevoel er zeker en vast en verder heb ik ook het geluk dat na het orgasme er ook wat vocht vrijkomt (blijkbaar zou dat van de prostaat komen)
Dus een eventuele partner ervaart dat allemaal als realistisch .... het probleem zit dus enkel tussen hun oren ... de idee dat je ooit een man bent geweest laat hen afhaken.

Note : Voor een borstvergroting echter kan ik Monstrey niet meteen aanraden .... daar ben ik toch niet helemaal tevreden van.

Note : Van garantie weet ik niks ... ik denk niet dat het belangrijk is .... ik ga nu nog 1 keer per jaar op controle , maar alles is ok hoor.

Groeten,

Melina
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Hoi Lisa,

<Dan is het een aanrader om haar 3546 postings in het forum te doorbladeren want daarvan kunnen velen van de mensen die dit draadje zo lang heeft gemaakt er wat van opsteken.>

Voor mij is het niet nodig om al die postjes van Joanne door te lezen hoor, we kennen elkaar al jaren in real life, en we zijn het heel erg vaak roerend met elkaar eens.

Groetjes Mila.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Dat scheelt weer een hoop leeswerk

Irene
Kleine stapjes
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Hoi Melina,

<het probleem zit dus enkel tussen hun oren ... de idee dat je ooit een man bent geweest laat hen afhaken.

Note : Voor een borstvergroting echter kan ik Monstrey niet meteen aanraden .... daar ben ik toch niet helemaal tevreden van.

Note : Van garantie weet ik niks ... ik denk niet dat het belangrijk is .... >

Dat tussen hun oren, dat zeg ik dus steeds. Een echte, overtuigde hetero man trekt het psychologisch gewoon niet, een (post op) TS.

Hoezo niet helemaal tevreden over je borstvergroting dan? Zitten de protheses onder de borstspier, of onder de huid? Maakt nogal een verschil hoor, alsmede de verstreken tijd sinds de borstvergroting. Moet allemaal genezen en op zijn plaats zakken enzo.

En geen garantie? Ook niet op de voering? En dat met hoe jij tekeer gaat? ;-)

Groetjes Mila.
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

HAHAAHAH
LOL
Irene! :D

Ik ga het wel lezen...ik heb regelmatig wel wat aan Mila's postings...en vind het interessant hoe ze over mannen denkt en praat.
Ik kan me er veel bij voorstellen...
Ik heb homo's ook door schade en schande leren kennen...
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Hoi Melina,

<Dat tussen hun oren, dat zeg ik dus steeds. Een echte, overtuigde hetero man trekt het psychologisch gewoon niet, een (post op) TS.>

Ik wil niet de knuppel in je hoenderhok gooien hoor, maar dat recht kun je *echte* *verstokte* *overtuigde* hetero mannen niet ontzeggen, het psychologisch niet kunnen trekken van een (post op) TS.

Ik op mijn beurt trek psychologisch een mannelijke, mooie, leuke, knappe, intelligente enzenz man niet die een tv/cd/lingeriedrager blijkt te zijn. "Ook al kan ie heus wel een echte man zijn hoor". En vermoedelijk trek jij dat ook niet. Net als vele andere transen die (alleen) op mannen vallen, en net als vele geboren vrouwen die (alleen) op mannen vallen. Zo hebben we allemaal onze sexuele/emotionele/psychologische voorkeur, waar in mijn geval niet aan te wrikken valt. Ik ben *absoluut niet* flexibel wat dat betreft, mijn sexuele voorkeur etc staan muur en muurvast.

Groetjes Mila.
lief dinnetje
Eredivisie

Mila schreef :

Hoezo niet helemaal tevreden over je borstvergroting dan? Zitten de protheses onder de borstspier, of onder de huid? Maakt nogal een verschil hoor, alsmede de verstreken tijd sinds de borstvergroting. Moet allemaal genezen en op zijn plaats zakken enzo.

Ze zitten onder de borstspier, maar het is nog maar 2 maand geleden.
Dus mogelijk zal het resultaat nog verbeteren.
Ik vind ze nog iets te groot : 90 C (ik heb wel maar een maat 38 voor een T-shirt).
Ik draag altijd spannende kleding (meestal Vesace of Armani) en dan valt die C-cup toch wel op.
Die kleding gaat je lichaam echt wel 'accentueren' (enfin in Nederland is dat benadrukken denk ik)
Het is opvallend : Ik heb soms de indruk dat mannen alleen naar mijn borsten en lange haar zitten te kijken ....
Bovendien staan ze toch wel iets naar buiten.
Met kleding is het nog net aanvaardbaar, maar naakt vind ik ze echt (nog) niet mooi.

En geen garantie? Ook niet op de voering? En dat met hoe jij tekeer gaat?

Neen. Ik heb samen met mijn borstvergroting wel een kleine correctie op de schaamlippen laten doen (ik ben nogal perfectionistisch ingesteld) ....
Nu bij het vrijen (de eerste keer) verlies je wel wat bloed.
Maar door de 'opwinding' voel je dat niet echt hoor.
Achteraf echter ...... amai.
Maar ik heb dan weer van enkele bio-vrouwen dat ze na hun eerste keer ook wel wat 'pijn' ervaren.
Ter info : de tweede keer was er geen bloedverlies meer en veel minder pijn.
Ik denk dus dat de 'ingang' toch een beetje krap is gemaakt .... ik heb er weet van dat ze in Thailand de ingang 0,5 cm breder maken en de diepte is ook beter in Thailand.
Enfin het kan wel belangrijk zijn hoor bij het vrijen.
Maar het is dus doenbaar met wat Monstrey heeft geleverd.

Oh ja, ik ben daar heel open over .... is het geen tijd dat ze daar eindelijk eens wat gaan over praten/schrijven ?

Groetjes,

Melina
Plaats reactie