Ik werk in een supermarkt als kassameisje en zie daarom heel de dag heeeel veel mensen... Ben ook een keer een vrouw tegengekomen met een enorm breed figuur grote handen en indd een zware stem en mannelijk gezicht. Toch was ik volgens mij de enige die op keek , de rest van de wachrij had niets van haar verschijning gemerkt.mila schreef:Hoi Patricia,
<En kijk eens naar modellen tegenwoordig hoe lang die zijn.
En kom dan niet met het argument aan van, tja zijn echte vrouwen.>
Nou poeh, er zijn zulke lange vrouwen, en ja, ook modellen zijn zo lang, wel 1.85!
Alleen hebben die lange, geboren vrouwen geen wijkende haargrens, browridge, baardgroei, grote onderkaak en kin, meestal hebben ze een slanke hals, ipv een brede hals/nek, geen brede schouders, ook geen brede romp, wel een taille, enzenz.
Ik vind het zo naief om je als lange TS blind te staren op lange modellen of 'de langste vrouw van het dorp'.
En guess what? John Galliano, Thierry Mugler en Jean Paul Gaultier staan er om bekend dat ze naast m en v ook tv/ts modellen gebruiken. Lang, slank, en idd: geen wijkende haarlijn, browridge etcetc.
Ja, die mensen bestaan echt, alleen worden ze wel gebruikt in een opgehypte sprookjeswereld die de 'catwalk' heet, en laat die opgehypte sprookjeswereld nou toch helemaal los staan van ons dagelijks leven?
Groetjes Mila
Ik zie allerlei mannen en vrouwen, ook vrouwen met brede schouders of kaaklijn of browridge zoals jullie dat hier noemen... het klinkt zoals jij het hier zegt mila, net alsof een gewone vrouw helemaal niets heeft van alles wat jij op hebt gesomd.
En dat gedoe over lengte hier vind ik eigelijk ook nergens op slaan, er zijn zoveel lange vrouwen. Ik heb alleen maar leuke reacties gehad op mijn lengte