Mijn vraag over de travestie winkels in nederland

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

mina
Eredivisie

Mijn vraag over de travestie winkels in nederland

Bericht door mina »

Goededag allemaal!

Ik heb via deze site de websites van travestiewinkels in Nederland aandachtig bekeken...en ik weet niet of ik reclame mag maken hier dus ik noem ze voor het gemak even "Trammelage en Doserosa" Lijkt me heel leuk om een keer een kijkje te nemen....maar....als ik de foto's bekijk en ik zie die vrouwen allemaal...dan zien ze er niet echt passabel uit, in de zin van, dat haar is niet echt, die make-up te wild, ennuh...
nou ik ben nogal bang dat ik heel erg toegetakeld ga worden als ik daarheen ga. Dat ik een make-up advies krijg die me er ook zo ehm onpassabel laat uitzien. Even met alle respect voor de mensen op de foto's daar, ik vind travestie echt heel leuk, en grappig, en schattig, en zinvol... phew
hoop dat ik niemand beledigd heb...
Allah is groot! (en prachtig en heeft een...)

Mina
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Valt enorm mee. Ik heb goede ervaringen met Travisage. Je wordt fijn geholpen en ik had daar de avond van mijn leven. Viel me 100% mee.
liefs, Josette
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Josette schreef:.. en ik had daar de avond van mijn leven.
Zow, dat klinkt positief! :)
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Ik heb er ook zelf een stukje over geschreven, klik hier. Daar staan alle details in a la Lonely Planet of Guide Michelin over Travisage. Neem wel kennis van enkele prijzen (die kan ik je PB'en). Borsten en pruik zijn, zoals overal prijzig, hoewel minder dan bij de concurrent en laat je van te voren inlichten over prijzen. Dat scheelt tussentijds pinnen tussen het hangvolk.

De hoge prijzen voor borsten en pruiken zit 'm in dat ze vaak op kosten van de ziektekostenverzekeringen worden gekocht bij kanker, en die inkopers onderhandelen voor forse bedragen en hun leaseauto's. De uitbater van Travisage kan zonder die overhead aan deze spullen komen en dat is ook vriendelijk voor onze portemonnee. Pruiken en protheses in een medische hulpmiddelenzaak zijn fors aan de prijs, minstens twee keer zo duur. Het zijn geen zelfhechtende protheses, die zijn weer duurder.
liefs, Josette
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Re: Mijn vraag over de travestie winkels in nederland

Bericht door Arike »

mina schreef: nou ik ben nogal bang dat ik heel erg toegetakeld ga worden als ik daarheen ga. Dat ik een make-up advies krijg die me er ook zo ehm onpassabel laat uitzien. Even met alle respect voor de mensen op de foto's daar, ik vind travestie echt heel leuk, en grappig, en schattig, en zinvol... phew
Hoi Mina,
ik zou niet al te bang zijn ernstig toegetakeld te worden ;-)
Maar het is natuurlijk wel zo dat een travestiewinkel zich behoorlijk specifiek op tv's richt :D :wink:
En onder de tv's zijn er ook wel die van een beetje overdrijving houden, en ja die doelgroep zie je natuurlijk ook terug op de foto's...want dat is natuurlijk ook klandizie :-)
Maar als je op zoek bent naar een realistische look is het dan wellicht ook een idee om een bezoekje te brengen aan een theaterspeciaalzaak, ik noem bijvoorbeeld een "backstage" aan de Rozengracht ... ;-) :P
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Heel stiekem ben ik een beetje autdidact daarin geweest.... heel goed om me heen gekeken, en veel opgestoken hier maar ook op b.v http://www.makemeover.org

Hier ben ik o.a. te weten gekomen dat b.v max factor meer pigment schijnt te hebben dan andere makeup, het verhaal over het scrubben tegen ingroeiers. afgezien van de concealer die ik bij backstage heb gehaald zijn het verder gewoon spulletjes die je bij de etos haalt.

Toch zou ik wel eens MAC willen gebruiken. Nee een powerbook heb ik al :wink:
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Kim Femme
dagelijks aanwezig

Bericht door Kim Femme »

Josette schreef:Ik heb goede ervaringen met Travisage. Je wordt fijn geholpen...
Geheel mee eens.
Truus is een schat, je wordt hier fantastisch geholpen.
Travisage is een echte aanrader.
"Verdroom je leven niet, leef je dromen"
http://www.flickr.com/photos/kim_femme
Megan
dagelijks aanwezig

Bericht door Megan »

Weet iemand ook van dit soort winkels en zo meer in het zuiden van het land???

Want het is voor mij gewoon een enorm eind weg om telkens naar amsterdam enzo te gaan :O
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Er moet iets in Gilze Rijen zitten, maar ik ben even de naam kwijt.

Irene
Kleine stapjes
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

wat mij opviel aan de mensen waarvan ik fotoos heb gezien, van hun transformatie bij travisage:

ze zien der allemaal hetzelfde uit :)
Misz-Toxica
dagelijks aanwezig

Bericht door Misz-Toxica »

Joy schreef:wat mij opviel aan de mensen waarvan ik fotoos heb gezien, van hun transformatie bij travisage:

ze zien der allemaal hetzelfde uit :)
denk dat het gewoon dezelfde reclame foto is wat je ziet joy :P
I am, who i am!!!!
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

jij stond er idd ook tussen

:P
Misz-Toxica
dagelijks aanwezig

ja kom graag in de belangstelling, nu nog kijken of ik ook eens kan meedoen met jensen ofzo.

maar jah, is dat wel zo verstandig? sommigen hier op het forum maren zich daar wel erg druk om :roll:
I am, who i am!!!!
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

als je bij jensen komt, moeje eens beginnen over waarom hij nog steeds geen vriendin heeft

afzeiken kannie wel, maar o wee als je over hemzelf begint
Misz-Toxica
dagelijks aanwezig

denk dat ie een trans als vriend heeft, enerlaatste letter van het alfabet :wink:
I am, who i am!!!!
Plaats reactie