Joy dank je ontzettend voor dit enorm positieve berichtje!Joy schreef:Ja, jump in & hang in theremina schreef:ok, any tips?
x,
Mina
Helaas zit er niet veel anders op
Ach, ik merk aan mezelf hoe ik verander, enerzijds opener naar buitenwereld, anderzijds harder , de huid wordt langzaamaan dikker, gaat vanzelf, zelfbescherming, en dan loop ik nog niet eens in de kleding rond die ik het liefst aan wil trekken, ik zit er nu tussenin, maar val toch op, zoals vanmiddag, starende mensen bij de bandenboer, ik had een lekke band en die laat je dan maken, mensen kijken je van boven naar beneden aan en staren ff, denken na:
Wat heb ik hier voor me
Kijk ik gewoon terug
Dat zou me een jaar geleden veel minder ontspannen gelukt zijn
Het grote verschil, ik kan en wil me niet meer verstoppen, intern schreeuwt mijn ik om eindelijk te mogen zijn wie ik ben, maar dat kost nu eenmaal tijd en geduld, al is het maar vanwege de praktische zaken
belangrijk, mijn zelfrespect, zolang ik mijn zelfrespect kan behouden, nog kan voelen, gaat het goed
Een dun draadje,maar wel een krachtige
Er is maar 1 manier:
doen
doen, ervaren voelen, jezelfschouderklopje geven dat je het hebt gedaan, zo groei je
doen doen doen
een andere manier is er niet, en dat geld voor alles
denk eens terug aan je kind zijn, alles wat je nu kan, heb je moeten leren, als kind
zo moet je nu ook leren je staande te houden, door te doen
das niet eenvoudig, maar er zijn tig voorbeelden van successen, dus het kan wel
Je hebt helemaal gelijk!
Doen doen doen...
Ik moet dit opschrijven en overal in huis ophangen
Mina