Mijn vraag over de travestie winkels in nederland
Moderator: Moderators
Mijn vraag over de travestie winkels in nederland
Goededag allemaal!
Ik heb via deze site de websites van travestiewinkels in Nederland aandachtig bekeken...en ik weet niet of ik reclame mag maken hier dus ik noem ze voor het gemak even "Trammelage en Doserosa" Lijkt me heel leuk om een keer een kijkje te nemen....maar....als ik de foto's bekijk en ik zie die vrouwen allemaal...dan zien ze er niet echt passabel uit, in de zin van, dat haar is niet echt, die make-up te wild, ennuh...
nou ik ben nogal bang dat ik heel erg toegetakeld ga worden als ik daarheen ga. Dat ik een make-up advies krijg die me er ook zo ehm onpassabel laat uitzien. Even met alle respect voor de mensen op de foto's daar, ik vind travestie echt heel leuk, en grappig, en schattig, en zinvol... phew
hoop dat ik niemand beledigd heb...
Allah is groot! (en prachtig en heeft een...)
Mina
Ik heb via deze site de websites van travestiewinkels in Nederland aandachtig bekeken...en ik weet niet of ik reclame mag maken hier dus ik noem ze voor het gemak even "Trammelage en Doserosa" Lijkt me heel leuk om een keer een kijkje te nemen....maar....als ik de foto's bekijk en ik zie die vrouwen allemaal...dan zien ze er niet echt passabel uit, in de zin van, dat haar is niet echt, die make-up te wild, ennuh...
nou ik ben nogal bang dat ik heel erg toegetakeld ga worden als ik daarheen ga. Dat ik een make-up advies krijg die me er ook zo ehm onpassabel laat uitzien. Even met alle respect voor de mensen op de foto's daar, ik vind travestie echt heel leuk, en grappig, en schattig, en zinvol... phew
hoop dat ik niemand beledigd heb...
Allah is groot! (en prachtig en heeft een...)
Mina
Ik heb er ook zelf een stukje over geschreven, klik hier. Daar staan alle details in a la Lonely Planet of Guide Michelin over Travisage. Neem wel kennis van enkele prijzen (die kan ik je PB'en). Borsten en pruik zijn, zoals overal prijzig, hoewel minder dan bij de concurrent en laat je van te voren inlichten over prijzen. Dat scheelt tussentijds pinnen tussen het hangvolk.
De hoge prijzen voor borsten en pruiken zit 'm in dat ze vaak op kosten van de ziektekostenverzekeringen worden gekocht bij kanker, en die inkopers onderhandelen voor forse bedragen en hun leaseauto's. De uitbater van Travisage kan zonder die overhead aan deze spullen komen en dat is ook vriendelijk voor onze portemonnee. Pruiken en protheses in een medische hulpmiddelenzaak zijn fors aan de prijs, minstens twee keer zo duur. Het zijn geen zelfhechtende protheses, die zijn weer duurder.
De hoge prijzen voor borsten en pruiken zit 'm in dat ze vaak op kosten van de ziektekostenverzekeringen worden gekocht bij kanker, en die inkopers onderhandelen voor forse bedragen en hun leaseauto's. De uitbater van Travisage kan zonder die overhead aan deze spullen komen en dat is ook vriendelijk voor onze portemonnee. Pruiken en protheses in een medische hulpmiddelenzaak zijn fors aan de prijs, minstens twee keer zo duur. Het zijn geen zelfhechtende protheses, die zijn weer duurder.
liefs, Josette
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
Re: Mijn vraag over de travestie winkels in nederland
Hoi Mina,mina schreef: nou ik ben nogal bang dat ik heel erg toegetakeld ga worden als ik daarheen ga. Dat ik een make-up advies krijg die me er ook zo ehm onpassabel laat uitzien. Even met alle respect voor de mensen op de foto's daar, ik vind travestie echt heel leuk, en grappig, en schattig, en zinvol... phew
ik zou niet al te bang zijn ernstig toegetakeld te worden
Maar het is natuurlijk wel zo dat een travestiewinkel zich behoorlijk specifiek op tv's richt
En onder de tv's zijn er ook wel die van een beetje overdrijving houden, en ja die doelgroep zie je natuurlijk ook terug op de foto's...want dat is natuurlijk ook klandizie
Maar als je op zoek bent naar een realistische look is het dan wellicht ook een idee om een bezoekje te brengen aan een theaterspeciaalzaak, ik noem bijvoorbeeld een "backstage" aan de Rozengracht ...
groetjes,
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
- mireille
- Eredivisie
Heel stiekem ben ik een beetje autdidact daarin geweest.... heel goed om me heen gekeken, en veel opgestoken hier maar ook op b.v http://www.makemeover.org
Hier ben ik o.a. te weten gekomen dat b.v max factor meer pigment schijnt te hebben dan andere makeup, het verhaal over het scrubben tegen ingroeiers. afgezien van de concealer die ik bij backstage heb gehaald zijn het verder gewoon spulletjes die je bij de etos haalt.
Toch zou ik wel eens MAC willen gebruiken. Nee een powerbook heb ik al
Hier ben ik o.a. te weten gekomen dat b.v max factor meer pigment schijnt te hebben dan andere makeup, het verhaal over het scrubben tegen ingroeiers. afgezien van de concealer die ik bij backstage heb gehaald zijn het verder gewoon spulletjes die je bij de etos haalt.
Toch zou ik wel eens MAC willen gebruiken. Nee een powerbook heb ik al
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
- Kim Femme
- dagelijks aanwezig
Geheel mee eens.Josette schreef:Ik heb goede ervaringen met Travisage. Je wordt fijn geholpen...
Truus is een schat, je wordt hier fantastisch geholpen.
Travisage is een echte aanrader.
"Verdroom je leven niet, leef je dromen"
http://www.flickr.com/photos/kim_femme
http://www.flickr.com/photos/kim_femme
- Misz-Toxica
- dagelijks aanwezig
- Misz-Toxica
- dagelijks aanwezig
- Misz-Toxica
- dagelijks aanwezig