Passabiliteit

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Dorine schreef:nou Mina ik kan dus ook al de Hema niet meer in, je wordt bedankt, zocht dat bruine potloodje waar Mila het over had is het weer niet goed !
Hey - haha - dag schoonheid!
Dorine schreef:ja ik neem het weer op voor de slobberkleding transen :-) zit heerlijk
Ja ik ook, -....biologische vrouwen gaan ook in mannenkleding en slobberbroeken de straat over... maar als je TG of TS bent is dat not done :evil: :) lol
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

naja, ik snap het wel, je wilt niet zo opvallen, dus kleed je je vrij universeel (lees- saai)

op een transmeeting ergens had ik bij sommigen iets van"ok, saai mag, maar je hoeft het niet te overdrijven, al is dat verschil van smaak uiteraard

ach,tis ene beetje zoeken naar middenweg toch?

wat biomeiden langzaamaan doen, van kindsafaan kleren zoeken die bij ze passen, waar ze zich lekker in voelen en die goed staan, dat moeten wij later als volwassene in sneltempo een beetje gaan uitvinden en dan nog eens met een lijf wat totaal anders is

slobbertruien en broeken houden het neutraal en je kan er en hoop mee verbergen :)
Guest
ForumFan

Bericht door Guest »

mina schreef:Ja, wel leuk hoor! Laura dat je er zo vroeg bij bent...!
en zo te horen heb je ook mooie lange haren? :) :P :lol:
och och
het wordt een obsessie van me!!

kus!!!
Mina
Jeps het is opzich wel leuk, als je vroeg kunt beginne heeft dat zo te lezen heel veel voordelen(stem,baard etc) daar ben ik wel blij mee.

mooie lange haren.. tsja gewoon een kwestie van lang laten groeien en in een leuk model laten knippen. En natuurlijk iets van creme-spoeling enzo gebruiken... Kan me geen leven voorstellen zonder mijn mooie lange haren :roll:
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

Leuk Laura, modepoppie :-)

ik vind het doodgewoon dat je eventjes het foutje recht gaat zetten, ben dan wel blij dat we in nederland wonen, en tegenwerking heb je altijd wel als man of vrouw sommige mensen zijn zwartkijkerts

Joy

nee hoor hoef niks te verbergen met mn slanke prachtige soepele lichaam :-)

Is wel zo dat ik een beetje aan het puberen ben verklaart ook wel mn houding naar mannen, zoek liever vriendinnetjes maar ben wel nieuwsgierig, het is ook iets wat ik totaal heb overgeslagen die pubertijd, durfde nooit op die onzekere meisjes (die ik als sexe genootjes zag)af te stappen om vrienden te maken hing altijd rond met de gepeste jongens maar mij lieten ze eigenlijk wel met rust tot ik voor iemand opkwam

nou ja laatbloeier dan maar he?

Mina:

daag schoonheid :-)))

Wanneer kom je eens lekker tutten?
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

[quote="Dorine"]

Is wel zo dat ik een beetje aan het puberen ben verklaart ook wel mn houding naar mannen, zoek liever vriendinnetjes maar ben wel nieuwsgierig, het is ook iets wat ik totaal heb overgeslagen die pubertijd, durfde nooit op die onzekere meisjes (die ik als sexe genootjes zag)af te stappen om vrienden te maken hing altijd rond met de gepeste jongens maar mij lieten ze eigenlijk wel met rust tot ik voor iemand opkwam

nou ja laatbloeier dan maar he?
quote]

en dat vind ik dan weer heel herkenbaar :)

over passabel zijn, soms komen adviezen uit onverwachte hoek

ik was net even bij mijn zus, die ik niet zo vaak zie

een moeder van school - mijn zus heeft 2 kids op de kleuter en basisschool, had mij zien lopen en tegen mijn zus gezegd:

hij moet wat kleiner pasjes zetten en wat minder banjeren, dat komt beter over

mijn zus stond perplex, huh?

nu weet ik totaal niet wie het is, en voor zover ik weet weet niemand waar ik mee bezig ben, althans, ik heb het niemand verteld, behalve mijn zus en die houd dat netjes voor zich

kortom, ik denk dat de media aandacht van de laatste tijd, mensen doet nadenken, iig meespeelt in bewustwording dat er transen bestaan

vind het wel grappig, mevrouw had dus 'iets' gezien en conclusie getrokken

over dat banjeren, mijn ene been is 5 cm korter dan de ander, dus ik banjer idd als vanzelf

e doch, de les: meer op mijn houding letten

jaja ik weet het maar ik ben ook een vat vol onrust en ik ren de dag door, nooit loop ik rustig nooit sta ik ontspannen stil en dan val je ook snel op

gejaagd door de wind :)

Joy
Guest
ForumFan

Bericht door Guest »

Dorine schreef:Leuk Laura, modepoppie :-)
lol...

nou soms draag ik ook wel slobberkleding hoOr...:roll: grapje..
Ik hou van strakke broeken (stretch) of jeans. En verder draag ik
meestal strakke truitjes of leuke shirtjes met bijpassende sjaaltjes of bijoux etc...

Groetjess laura
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

mina schreef:oh my god! :p
;)

hey Joy...op je houding letten, dat lijkt me wel lastig hoor, wat je ook kunt doen is rokken gaan dragen, dan kun je gewoon geen grote stappen zetten, works best...
rokken vind ik onpractisch

iig heb ik een auto gekocht met een automaat, dus schakelen hoef nie meer en das dan weer wel praktisch en gericht op dragen van een rok :)
Lianne
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Lianne »

iig heb ik een auto gekocht met een automaat, dus schakelen hoef nie meer en das dan weer wel praktisch en gericht op dragen van een rok

Hihi, ik weet niet wat voor rokken jij draagt, maar met een rok aan en op hakken kan ik net zogoed autorijden als in een broek hoor.
gewoon kwestie van knietjes tegenelkaar en voetjes uit elkaar :D
Strakke of ruime rokjes maakt dan echt niets uit, ennuh beentjes horen sowieso altijd netjes bij elkaar, ook in de auto.

groetjes Bibi
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

Bibi_ schreef:

iig heb ik een auto gekocht met een automaat, dus schakelen hoef nie meer en das dan weer wel praktisch en gericht op dragen van een rok

Hihi, ik weet niet wat voor rokken jij draagt, maar met een rok aan en op hakken kan ik net zogoed autorijden als in een broek hoor.
Strakke of ruime rokjes maakt dan echt niets uit, ennuh beentjes horen sowieso altijd netjes bij elkaar, ook in de auto.

groetjes Bibi
Bij mijn eerste metertjes autorijden op naaldhakjes, wenste ik mijzelf ook een automaat toe ;-)
Maar ach, had ik dat ook maar niet moeten doen in een regenachtige avondspits op een heel drukke snelweg in de randstad :-? :D
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Arike schreef :

Bij mijn eerste metertjes autorijden op naaldhakjes, wenste ik mijzelf ook een automaat toe
Maar ach, had ik dat ook maar niet moeten doen in een regenachtige avondspits op een heel drukke snelweg in de randstad

Dat is ook gewoon kwestie van gewoonte hoor.
Na een tijdje gaat dat vanzelf.
Ik doe dat eigenlijk bijna elke dag .... want ik draag vrijwel altijd schoenen met hakjes van 5 tot 9 cm.
Je moet wel zorgen dat je tapijt goed vast is gemaakt in de wagen en dat je een tapijt hebt dat goed past onder de pedalen.

Verder heb ik wat problemen gehad met mijn nieuwe wagen.
Het merk dat ik nu heb heeft een pedaal voor de gas die helemaal doorloopt. je kan dus niet met je hakjes onder de pedaal, je moet altijd volledig je voet positioneren op de gaspedaal en dat kan soms al eens lastig zijn.

Groetjes,

Melina
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

Bibi_ schreef:

groetjes Bibi
ik heb enkele rokken die zeer nauw sluiten onder, ook wijde hoor

en wijdbeens in de auto, sjah als het makkelijk zit, niemand die het ziet (jk) maare, voor de passabiliteit is continuiteit belangrijk, als je jezelf aanleert netjes met beentjes over elkaar te zitten wordt dat vanzelf natuurlijker gedrag

Joy:)
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

melina_r schreef:Arike schreef :

Bij mijn eerste metertjes autorijden op naaldhakjes, wenste ik mijzelf ook een automaat toe
Maar ach, had ik dat ook maar niet moeten doen in een regenachtige avondspits op een heel drukke snelweg in de randstad

Dat is ook gewoon kwestie van gewoonte hoor.
Na een tijdje gaat dat vanzelf.
Ik doe dat eigenlijk bijna elke dag .... want ik draag vrijwel altijd schoenen met hakjes van 5 tot 9 cm.
nou rij ik niet zo vaak met hakken, maar ik ben -denk ik- toch wel aardig gewend. In ieder geval rij ik met hakken nu net zo als zonder, en dat is niet als een "heer in het verkeer"... ;-) ;-)
melina_r schreef: Je moet wel zorgen dat je tapijt goed vast is gemaakt in de wagen en dat je een tapijt hebt dat goed past onder de pedalen.
Daar zit zo'n rubber stuk in mijn mat bij de pedalen, en die was toch al aan het verslijten, en als ik mijn hakjes daarin zet, word die er niet beter van :-? :D
groetjes,
Arike

"But life is too short
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

;)

hey Joy...op je houding letten, dat lijkt me wel lastig hoor, wat je ook kunt doen is rokken gaan dragen, dan kun je gewoon geen grote stappen zetten, works best...
Dat hangt sterk van de rok af :wink: Je hebt zowel hele nauwe als hele wijde rokken...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

Frederique_ schreef:
;)

Dat hangt sterk van de rok af :wink: Je hebt zowel hele nauwe als hele wijde rokken...

Groetjes,

Frederique
Of je neemt er eentje met een mooie split ;-)
groetjes,
Arike

"But life is too short
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Zal ik dan weer even terugkomen op het topic?

Mijn dochter was vorige week opnieuw door haar enkel gegaan; was bijzonder pijnlijk.
Dus via de huisatrs naar het ziekenhuis, en in het gips.
Werd ik dagen later gebeld door school; is ze gevallen, en is het gips kapot.

Dus ik met haar terug naar de spoedeisende hulp, gips eraf en opnieuw enkel bekijken.
Deze arts vond het beter om een drukverband aan te leggen, en wij weer naar huis.
En in een ziekenhuis moet je mobieltje uit.

Ondertussen had mijn ex ook de boodschap van school gekregen, en die kon mij niet bereiken.
Dus die belde de EHBO op, vertelde dat zij de moeder van ... was, en vroeg of die daar nog was.
De receptioniste deed ongelovig, en riep de dokter erbij.
Die kon het ook niet geloven, want volgens haar was zij nl. net met haar moeder weggegaan.
En of ze wel kon aantonen dat zij echt de moeder was (geboortedatum enzo).

Dus over passabiliteit hoef ik me niet zoveel zorgen te maken.
Cyn.
Plaats reactie