[quote="Dorine"]
Is wel zo dat ik een beetje aan het puberen ben verklaart ook wel mn houding naar mannen, zoek liever vriendinnetjes maar ben wel nieuwsgierig, het is ook iets wat ik totaal heb overgeslagen die pubertijd, durfde nooit op die onzekere meisjes (die ik als sexe genootjes zag)af te stappen om vrienden te maken hing altijd rond met de gepeste jongens maar mij lieten ze eigenlijk wel met rust tot ik voor iemand opkwam
nou ja laatbloeier dan maar he?
quote]
en dat vind ik dan weer heel herkenbaar
over passabel zijn, soms komen adviezen uit onverwachte hoek
ik was net even bij mijn zus, die ik niet zo vaak zie
een moeder van school - mijn zus heeft 2 kids op de kleuter en basisschool, had mij zien lopen en tegen mijn zus gezegd:
hij moet wat kleiner pasjes zetten en wat minder banjeren, dat komt beter over
mijn zus stond perplex, huh?
nu weet ik totaal niet wie het is, en voor zover ik weet weet niemand waar ik mee bezig ben, althans, ik heb het niemand verteld, behalve mijn zus en die houd dat netjes voor zich
kortom, ik denk dat de media aandacht van de laatste tijd, mensen doet nadenken, iig meespeelt in bewustwording dat er transen bestaan
vind het wel grappig, mevrouw had dus 'iets' gezien en conclusie getrokken
over dat banjeren, mijn ene been is 5 cm korter dan de ander, dus ik banjer idd als vanzelf
e doch, de les: meer op mijn houding letten
jaja ik weet het maar ik ben ook een vat vol onrust en ik ren de dag door, nooit loop ik rustig nooit sta ik ontspannen stil en dan val je ook snel op
gejaagd door de wind
Joy