Genderdysforie
Moderator: Moderators
-
- is nieuw hier
Genderdysforie
Hey allemaal
Ik doe mijn eindwerk rond genderdysforie en kwam via via op deze website terecht. Ik heb enkele van de profielen gelezen en vind het fantastisch dat jullie er zo openlijk over spreken; echt leuk om te lezen!
Nu was mijn vraag of er hier ook forumbezoekers zijn die genderdysforie hebben, maar niet willen veranderen van 'lichaam', om welke reden dan ook. Deze website gaat natuurlijk over travestie, maar zijn er ook onder jullie die niet persé van lichaam willen veranderen en hun verhaal kunnen vertellen?
Het zou mij enorm plezier doen! Uiteraard garandeer ik absolute anonimiteit. Ik wil gewoon zo veel mogelijk verschillende verhalen lezen om er zelf een beter beeld over te krijgen.
Alvast superhard bedankt!
Sanne
Ik doe mijn eindwerk rond genderdysforie en kwam via via op deze website terecht. Ik heb enkele van de profielen gelezen en vind het fantastisch dat jullie er zo openlijk over spreken; echt leuk om te lezen!
Nu was mijn vraag of er hier ook forumbezoekers zijn die genderdysforie hebben, maar niet willen veranderen van 'lichaam', om welke reden dan ook. Deze website gaat natuurlijk over travestie, maar zijn er ook onder jullie die niet persé van lichaam willen veranderen en hun verhaal kunnen vertellen?
Het zou mij enorm plezier doen! Uiteraard garandeer ik absolute anonimiteit. Ik wil gewoon zo veel mogelijk verschillende verhalen lezen om er zelf een beter beeld over te krijgen.
Alvast superhard bedankt!
Sanne
-
- is nieuw hier
-
- is nieuw hier
genderdysforie
Ja, met die term kan ik mij wel verzoenen. Travestie is in mijn geval slechts een middel (of uiting) van Genderdysforie en ik wil mij niet voordoen als 'iemand van het andere geslacht'.
Kara (Supergirl) is een jongeman van 27, op zoek naar zijn 'gender-identiteit' of een andere.
Re: genderdysforie
maar, die uitting, dat is toch voordoen als iemand van het ander geslacht?Kara schreef:Ja, met die term kan ik mij wel verzoenen. Travestie is in mijn geval slechts een middel (of uiting) van Genderdysforie en ik wil mij niet voordoen als 'iemand van het andere geslacht'.
welkom ook
Joy
-
- is nieuw hier
-
- is nieuw hier
Zijn er nog enkelen die hun ervaringen willen vertellen?
Mailen of PM'en mag altijd!
sannepeeters86@hotmail.com
Mailen of PM'en mag altijd!
sannepeeters86@hotmail.com
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer: