Natural full breast pills
Moderator: Moderators
Natural full breast pills
http://www.christineleduc.nl/shop2/inde ... vt=&nPos=8
Zal dit ook effect hebben als je aan de hormonen en androcur zit? Miesschien dat ik me zoiets haal.. Ik baal enorm dat ik nog steeds vrijwel niks heb zitten.. Na 11 maanden aan de hormonen en androcur..
Zal dit ook effect hebben als je aan de hormonen en androcur zit? Miesschien dat ik me zoiets haal.. Ik baal enorm dat ik nog steeds vrijwel niks heb zitten.. Na 11 maanden aan de hormonen en androcur..
Mja ik heb haast niks, mijn 'borsten' steken ongeveer 2-3cm van mijn lijf af.. dat is dus echt niks..
Ik ben 10 maand aan de Estradiol 50mg geweest, 2x per week 1 pleister. En nu een maand vaan de Progynova 2mg. 2x daags.
Mijn 'borsten' zijn ook lang niet zo gevoelig zoals ze eerst waren, na September vorig jaar is er na mijn idee niets bij gekomen.
Dusja.. dikke pech voor mij.
Ik ben 10 maand aan de Estradiol 50mg geweest, 2x per week 1 pleister. En nu een maand vaan de Progynova 2mg. 2x daags.
Mijn 'borsten' zijn ook lang niet zo gevoelig zoals ze eerst waren, na September vorig jaar is er na mijn idee niets bij gekomen.
Dusja.. dikke pech voor mij.
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
Het is niet aan te raden deze pillen op eigen houtje te gaan gebruiken. In het ongunstigste geval kunnen ze zelfs de werking van de hormonen die je nu gebruikt
helemaal teniet doen !
Bovendien is dit wel erg duur als je het vergelijkt met andere borstgroei-wondermiddelen.
Overigens ben je echt niet de enige bij wie geen borstjes (willen) groeien. Er zijn zelfs bio-vrouwen met niks van boven. Leuk is natuurlijk anders.....
Ciska.
helemaal teniet doen !
Bovendien is dit wel erg duur als je het vergelijkt met andere borstgroei-wondermiddelen.
Overigens ben je echt niet de enige bij wie geen borstjes (willen) groeien. Er zijn zelfs bio-vrouwen met niks van boven. Leuk is natuurlijk anders.....
Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
hier zon 4000 tot 6000Patricia1979 schreef:Wat kost nou zo'n beetje een borstvergroting dan?
En waarom wordt het nou eigenlijk alleen maar vergoed als je het tijdens je SRS laat uitvoeren?
De maatschappelijk werkster zei tegen mij dat ze verwacht dat het binnenkort helemaal afgelopen is met vergoeding voor borstvergrotingen.
Dus ook als je het tijdens je SRS laat doen.
en het wordt sowieso niet vergoed door ziekenfonds
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
De tijden van het ziekenfonds zijn voorbij, dus wordt er van je verwacht dat jezelf zo verstandig bent een verzekering te kiezen die bij je past. Dus had je ervoor moeten zorgen dat je aanvullende verzekering in ieder geval die dingen dekt die je in de toekomst nodig denkt te hebben.
Of dat goed is weet ik niet, maar het is wel zo.
Irene
Of dat goed is weet ik niet, maar het is wel zo.
Irene
Kleine stapjes
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Voor we hier hele discussies krijgen die ver buiten de werkelijkheid liggen: op dit moment zit de SRS in het basispakket. Ik neem aan dat dit alleen geldt voor de SRS'en die in Nederland uitgevoerd worden, voor het buitenland zul je inderdaad even de polisvoorwaarden goed moeten lezen.
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !