Naam: Zara (Netherlands, Zara is onderdeel van de spaanse Inditex groep)
Adres: Nieuwezijds Voorburgwal 305, Amsterdam
Plaats: Almere, Arnhem, Breda, Den Haag, Eindhoven, Rotterdam en Amsterdam en binnenkort ook in Apeldoorn en Maastricht.
Tel.: 020 530 56 60
Website: http://www.zara.nl
E-mail: ?
Producten: gevarieerd assortiment aan trendy kleding: Dames, Heren, kinderen, tieners
Zara
Moderator: Moderators
- mireille
- Eredivisie
Als je iets meer fashionable maar betaalbaar door het leven wil gaan kan ik een bezoek aan de Zara aanraden. Het is (naar mijn smaak) iets meer modieuzer dan b.v. de H&M (en daarom misschien ook minder lang houdbaar)
Het personeel bedient je op een normale manier, ook al sta je als enige man in de rij (net zoals bij de H&M)
Grote pluspunt: ze hebben er ook erg leuke schoenen als je in een maatje 41 past. Het is misschien ietsjes minder geschikt voor de grote maten.
(FYI: Ik heb niet in de winkel gepast, maar ik weet m'n maten goed)
Het kan er net zo druk zijn als in de H&M, dus je kan gerust in de massa opgaan
Het personeel bedient je op een normale manier, ook al sta je als enige man in de rij (net zoals bij de H&M)
Grote pluspunt: ze hebben er ook erg leuke schoenen als je in een maatje 41 past. Het is misschien ietsjes minder geschikt voor de grote maten.
(FYI: Ik heb niet in de winkel gepast, maar ik weet m'n maten goed)
Het kan er net zo druk zijn als in de H&M, dus je kan gerust in de massa opgaan
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Hoihoi,
Zara scoort bij mij ook erg hoog, prachtige kleding, goede snit, goede kwaliteit. Alleen zijn de damesbroeken die ik daar koop mij standaard 10cm te lang. Ik ben 1.75 lang, en wellicht zijn de Zara damesbroeken berekend op vrouwen van 1.85 lang of zo??
Groetjes Mila.
P.s: ik heb geen paskamerissues (of (dames) toiletissues for that matter.
Zara scoort bij mij ook erg hoog, prachtige kleding, goede snit, goede kwaliteit. Alleen zijn de damesbroeken die ik daar koop mij standaard 10cm te lang. Ik ben 1.75 lang, en wellicht zijn de Zara damesbroeken berekend op vrouwen van 1.85 lang of zo??
Groetjes Mila.
P.s: ik heb geen paskamerissues (of (dames) toiletissues for that matter.