Mijn ex kon er ook niet mee omgaan. In het begin van de relatie heb ik 't haar meteen verteld. Toen heeft ze me één keer opgetut gezien. Daarna nooit meer. Heb ik 't zeven jaar stiekum moeten doen.
Tijdens de scheiding heeft ze zelfs bij de rechter een foto gebruikt van mij, opgetut tijdens carnaval op de stoep van een Groningse kroeg met een paar andere tv's om me zo zwart te maken en de kids te kunnen claimen......Hoe ziek ben je dan... Toen wisten op slag meer mensen van mijn t-zijn. Maar ik moet zeggen, niemand deed raar. hahaha
Ze heeft het in een kwade bui toen ook aan miijn kinderen verteld. En ik heb het zo goed en zo kwaad als t ging toen aan ze uitgelegd. Schotten dragen toch ook een rok? Nou je vader ook soms. Geen punt vonden ze. Daarna nooit meer over gehad.
M'n pruiken en kleding zitten allemaal in een afgesloten kast en zo blijft het ook. Tis een stuk van mijn leven en niet van het hunne. Ik ga ze er niet mee opzadelen.
Mijn huidige echtgenote vind het prima dat ik tut, ze vraagt me vaak om advies qua make-up en bijelkaar passende kleding of neemt iets leuks voor me mee.
Ze wil alleen niet dat ik zo de deur uit ga en die afspraak heben we dan ook gemaakt. Ik kan mijn pruiken dragen wanneer ik wil, mijn hakken laten slingeren in mijn werkkamer of opgetut zijn als ze thuiskomt. Ik ben een tevreden mens
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
...uit Groningen. Daar waar de lucht de horizon nog raakt....