Je kiest de naam dan die het best bij je past volgens jouw eigen definities en wat anderen ervan denken moet je eigenlijk een rotzorg zijn
Je hebt wel gelijk hoor, maar op de een of andere manier heb ik er gewoon minder moeite mee wat een toevallige voorbijganger van me vindt, dan wat me hier in de virtuele wereld zo nu en dan naar mijn hoofd wordt geslingerd. Misschien wordt het tijd voor een virtuele coming out
Er zit voor mijn gevoel ook een groot verschil tussen wat de gemiddelde toevallige voorbijganger roept (in 99,9% van de gevallen: helemaal niets) en wat de gemiddelde toevallige travestie.org-deelnemer voor mening roept (meestal: een heel scherpe mening op basis van maar een paar berichten en soms zelfs: maar een paar woorden)...
@Kara: ja, ik schrijf ook op het forum van de Noodles
De gemiddelde toevallige travestie.org deelnemer is iemand die vreselijk zoekende is inzake zijn/haar gendergevoelens, soms zelfs een klinkklare fake, maar bijna nooit iemand die spreekt vanuit een gedegen kundige achtergrond. Minstens de helft van de posts is pure emotie, waan van de dag en wat dies meer zij. Houd daar rekening mee in het gewicht wat je aan allerlei uitingen toekent. De oplettende lezeres zal opmerken dat allen die een zichtbare ontwikkeling (hebben) doorlopen, op allerlei punten hun mening of oordeel bijstellen. Geeft niks, we noemen het voor 't gemak maar: volwassen worden.
Als ik ergens een verwijtende toon aan zou slaan inzake jezelf niet onder een noemer kunnen of willen plaatsen, bedoel ik eigenlijk alleen maar te zeggen: Ik ken dat van 'vroeger'. Ik had daar ook last van. Diep in mijn hart voel ik me nu alleen maar opgelucht dat ik niet meer twijfel, niet meer zoek of ontken waar het gaat om mijn gendergevoel.
Tegelijkertijd geeft dit zekere gevoel mij een referentie als ik anderen inschat. Bespaart me een hoop ellende en teleurstelling...
Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
Joy schreef:
funny, want in een wereld waarin iedereen onzijdig zou zijn, geen geslacht, en jij dus een mannenlijf, terwijl je je vrouw voelt,terwijl man en vrouw niet bestaat, denk ik eerder dat je neigt naar een aanpassing naar onzijdig, dan naar vrouw
vandaag zie ik mijn GD als een geschenk van moeder universum
over een paar honderd eeuwen wordt duidelijk wat moeder universum werkelijk heeft bedoeld met ons type mensen, namelijk dat we de enige overlevende soort worden op de aardbol, wars van alle andere menselijke vormen
Je kunt het ze nauwelijks kwalijk nemen, zeg nou zelf. Het internet is HET medium voor de wel willende-niet durvende (fantast), en DE plek om alle dringende verborgen wensen en geheime fantasieen geheel anoniem uit te leven, temeer omdat het.........op die manier geen schade berokkend aan het dagelijkse en persoonlijke leven van de fake tv/ts/tg in kwestie.
Het is alleen lastig voor de echte mensen met echte bedoelingen om hier mee te maken te krijgen.
Ik heb idd wel eens op een ander forum gelezen dat een post op ts een heer met ts wens tegen kwam op de chat, die die post op ts smeekte om hormonen voor hem te bestellen, die kwam hij dan wel ophalen en betalen.
Hoe naief van haar, hij kwam niet opdagen, en zij zat met al die hormonen, die zij al betaald had.
Naief, omdat de desbetreffende heer wel een postbus ergens had kunnen openen om de bestelde hormonen te ontvangen, en nog naiever om niet in te zien dat als het zo ontzettend stiekem moet allemaal, hoe dan de door hormonen veroorzaakte veranderingen in oa het gezicht te verklaren?
Fakers vis je er zo uit hoor, als je goed leest, maar ik vind het wel begrijpelijk dat die fakers bestaan.
Jammer alleen dat die fakers wel eens in contact komen met echte mensen, en niet met andere fakers.
Ja, ze bestaan echt! En wellicht zijn ze heel slim en verstandig, en beleven ze hun tv/ts/tg zijn alleen virtueel, om schade aan hun persoonlijke en dagelijks leven te voorkomen. Kan ik me wel voorstellen hoor.
Ik geef toe: Je wordt regelmatig behoorlijk onheus bejegend als t-girl in het openbaar, maar: 'It's a shit-load more fun to be female - than male'
De echte kick haal je nooit uit je TFT-schermpje.
Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.