Travestiet of niet?

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transgenderisme.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Hoi Cisca,

<Ik geef toe: Je wordt regelmatig behoorlijk onheus bejegend als t-girl in het openbaar, maar: 'It's a shit-load more fun to be female - than male'
De echte kick haal je nooit uit je TFT-schermpje>

Ik word gelukkig nooit onheus bejegend of wat dan ook als T girl, maar als die kans hoe dan ook bestaan zou hebben, dan zou ik mijn TS zijn wel degelijk een andere vorm gegeven hebben. Wellicht gematigd, of androgyn.
En er zijn een heleboel mensen die zich 'de echte kick' niet kunnen permitteren, partner, kinderen, familie, werk, omgeving enzenz, en dan dit allemaal in combi met een onpassabel uiterlijk + een verleden/heden als passabele (hetero) man. Oftewel: niemand, inclusief partner, zal kunnen begrijpen dat een passabele heteroman een (lesbische) TS/vrouw zou kunnen herbergen.
Van hun kan ik me wel goed voorstellen dat zij een afweging maken, en niet voor de 'real life kick' gaan, maar wel een internetpersona, al dan niet fake. om niet te verliezen wat ze hebben.
Groetjes Mila.
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

mila schreef: dan zou ik mijn TS zijn wel degelijk een andere vorm gegeven hebben. Wellicht gematigd, of androgyn.
Hier zeg je iets wat ik vaak denk...

x,
Mina
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Hier zeg je iets wat ik vaak denk... >

Oeps? Is er hier iemand het zomaar met mij eens? ;-)

Groetjes Mila.

P.s: ik vond die Killer Condoms trailer wel grappig hoor. Is een spin off van de Killer tomatoes en the revenge of the Killer tomatoes, cultfilms uit de jaren 70. Gaat over een kosmische, intelligente druppel die door de ruimte zweeft, de planeet aarde in het oog krijgt, wil die veroveren, en op koers naar de aarde komt die druppel terecht op een tomaat in een tomatenveld. Gevolg: pijlsnelle voortplanting, en door oa winkelende huisvrouwen om te brengen met een straal giftige tomatensap veroveren de killer tomatoes planeet aarde. Niets van terug te vinden op de onvolprezen YouTube, wel animatiefilms.......jammer.
Ciska Lacomte
Banned Lid

Bericht door Ciska Lacomte »

mila schreef: En er zijn een heleboel mensen die zich 'de echte kick' niet kunnen permitteren, partner, kinderen, familie, werk, omgeving enzenz, en dan dit allemaal in combi met een onpassabel uiterlijk + een verleden/heden als passabele (hetero) man. Oftewel: niemand, inclusief partner, zal kunnen begrijpen dat een passabele heteroman een (lesbische) TS/vrouw zou kunnen herbergen.
Eerlijk gezegd bedoel ik met de term 'Fake' niet deze categorie. Dit zijn mensen die voor zichzelf in elk geval toegeven dat ze T* zijn.
Ik doel vooral op degene die op één of andere manier opgewonden raken van t-girls en daar niet over willen/kunnen/durven praten, vaak zelfs in het openbaar roepen hoe 'vies' we zijn, godslasterlijk en weet ik wat nog meer.
In feite ontzettende stakkers, maar zeker nooit mijn beste vrienden.

Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

zelf raak ik zo nu en dan ook best opgewonden van een mooie T girl, welk vakje hoor ik nu?
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Hoihoi,

<Ik doel vooral op degene die op één of andere manier opgewonden raken van t-girls en daar niet over willen/kunnen/durven praten, vaak zelfs in het openbaar roepen hoe 'vies' we zijn, godslasterlijk en weet ik wat nog meer>

Mwoah........de ts variant op de homofoob? Hoe weet je nou zo zeker dat die ts fobe types op de een of andere manier opgewonden raken van T's? Het kan ook gewoon angst of verwarring zijn hoor. Vooral voor mannen is een TS het levende bewijs dat hun mannelijkheid niet voor de eeuwigheid gegeven is, en er zo afgeschroefd kan worden.

Maar er zit wel wat in, wat je schrijft. Zo tussen mijn 12e en mijn 20e werd ik op de ene straathoek door een man met een gezicht vertrokken van haat en afkeer stijfgescholden, want vrouwelijk, en op de andere straathoek stond dan een man die me heeeeeeeeeeel erg duidelijk maakte dat ie sex met me wilde, wat ik ook als een vorm van geweld opvatte. En gek genoeg zat daar weinig tussen in, tussen die extremen.

Tegenwoordig is er gelukkig niets aan het handje, afgezien van bij tijd en wijle (oprechte) sjans in het dagelijks bestaan, waar ik geen sjoege op geef. Want de sjanser neemt het initiatief, en mocht het TS muntje vallen, dan heb ik het gedaan natuurlijk.
Snap je?
Groetjes Mila.
Ciska Lacomte
Banned Lid

Weet je dat nou nog niet?

Onder de - J - van Joy.

Ciska.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<
zelf raak ik zo nu en dan ook best opgewonden van een mooie T girl, welk vakje hoor ik nu?>

Narcist.
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

Ciska Lacomte schreef:Weet je dat nou nog niet?

Onder de - J - van Joy.

Ciska.
jo bedankt

fijn, iemand die je zo nu en dan ff de weg wijst op ogenschijnlijk simpele vragen :)
Ciska Lacomte
Banned Lid

Volgens ons Taalgebruik is "jezelf ergens over opwinden" synoniem voor 'jezelf kwaadmaken'. Dus de ene manier van opgewonden raken is die waar het nu telkens over gaat en de andere slaat dus op eikels die zich kwaad maken om ons.

Zoiets bedoel ik dus.

Ciska.
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

mila schreef:<
zelf raak ik zo nu en dan ook best opgewonden van een mooie T girl, welk vakje hoor ik nu?>

Narcist.
KENMERKEN NARCISME

* Zichzelf de hemel in prijzen en belangrijk voelen, het overdrijven van eigen kunnen, zodat anderen zien hoe goed hij of zij is, zonder dat de werkelijkheid hier reden toe geeft.
* Altijd bezig met beelden over de ideale relatie, groot succes, macht, opvallen in schoonheid.
* Overtuigd van hoe uniek en speciaal hij/zij is en overtuigd dat slechts enkelen hem of haar begrijpen. Bij voorkeur zijn die enkelen mensen met een bepaalde rang of status waar de narcist graag bij zou willen horen.
* Eist overdreven bewondering van de omgeving.
* Is bereid anderen te gebruiken om zijn of haar doel te bereiken.
* Is ervan overtuigd dat er voor hem of haar voorrechten zijn en dat anderen altijd rekening houden met zijn of haar verwachtingen.
* Een tekort aan inlevingsvermogen, daar erkenning van gevoelens van anderen niet mogelijk is voor de narcist.
* Hooghartige houding en handelswijze.
* Is vaak jaloers en denkt dat anderen dat zijn op hem of haar
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Een man en een vrouw worden hitsig van elkaar......man denkt in de regel niet 'was ik haar maar' en vrouw denkt in de regel niet 'was ik hem maar'

Een man en een vrouw worden hitsig van elkaar, man denkt 'was ik haar maar', want ik voel me een vrouw/tv/ts. Komt dan voort uit een sterk narcistische inslag van die man/tv/ts, en is goed en wel beschouwd regelrecht beledigend voor die vrouw. Het gaat niet om haar, dat ze zo'n leuke, aantrekkelijke vrouw, het gaat om wat zo'n man zou willen zijn.

En jij word soms ook hitsig van een mooie T girl, indachtig: 'was ik haar maar, want dan.....' enzenzenz. Prototypische persoonlijkheidskenmerk van de gemiddelde TS lover die (nog) als man leeft trouwens.
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

Narcistisch met een Prototypische persoonlijkheidskenmerk van de gemiddelde TS lover die (nog) als man leeft

ik speel um ff door naar de secondante :)
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

mila schreef:Een man en een vrouw worden hitsig van elkaar......man denkt in de regel niet 'was ik haar maar' en vrouw denkt in de regel niet 'was ik hem maar'
dus jouw conclusie luidt: dat geldt ook voor een trans...maar je zegt het goed..."in de regel" wat dus betekent dat je vindt dat er wel degelijk uitzonderingen mogelijk zijn.

;)
Mina
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

mila schreef:Een man en een vrouw worden hitsig van elkaar......man denkt in de regel niet 'was ik haar maar' en vrouw denkt in de regel niet 'was ik hem maar'

Een man en een vrouw worden hitsig van elkaar, man denkt 'was ik haar maar', want ik voel me een vrouw/tv/ts. Komt dan voort uit een sterk narcistische inslag van die man/tv/ts, en is goed en wel beschouwd regelrecht beledigend voor die vrouw. Het gaat niet om haar, dat ze zo'n leuke, aantrekkelijke vrouw, het gaat om wat zo'n man zou willen zijn.

En jij word soms ook hitsig van een mooie T girl, indachtig: 'was ik haar maar, want dan.....' enzenzenz. Prototypische persoonlijkheidskenmerk van de gemiddelde TS lover die (nog) als man leeft trouwens.
helaas, kun je dit geen narcisme noemen...de trans die op die vrouw valt, valt op vrouwelijkheid...maar het is niet HAAR vrouwelijkheid, maar de vrouwelijkheid die ze zou willen hebben voor ZICHZELF....dat betekent dus NIET dat ze het al HEEFT...en daarom kun je dit geen narcisme noemen...

en is Joy niet langer vogelvrij...
Joy, you owe me one!
Plaats reactie