Meet 'n Greet.
Moderator: Moderators
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
Welnu;
De volgende dames kunnen dus een uitnodiging verwachten zodra er een plaats en een tijd bekend zijn:
Dhiamara
Juliette
Cynthia
Paula23
Arike
Mireille
Irene
Frederique
Kimyy
Mila
Hopelijk kunnen jullie er begrip voor opbrengen dat ik geen 'Regels' ga voorschrijven over waarom we samenkomen en hoe we met elkaar om moeten gaan. De gedragscode in ons dagelijks leven moeten kunnen volstaan. Koppel dat aan de extra dimensie die het T* zijn met zich meebrengt en er ontstaat iets erg moois....
Lukt dat alsnog niet, kan ik op elk moment met een select gezelschap gaan feesten bij McDrive...
Ciska.
De volgende dames kunnen dus een uitnodiging verwachten zodra er een plaats en een tijd bekend zijn:
Dhiamara
Juliette
Cynthia
Paula23
Arike
Mireille
Irene
Frederique
Kimyy
Mila
Hopelijk kunnen jullie er begrip voor opbrengen dat ik geen 'Regels' ga voorschrijven over waarom we samenkomen en hoe we met elkaar om moeten gaan. De gedragscode in ons dagelijks leven moeten kunnen volstaan. Koppel dat aan de extra dimensie die het T* zijn met zich meebrengt en er ontstaat iets erg moois....
Lukt dat alsnog niet, kan ik op elk moment met een select gezelschap gaan feesten bij McDrive...
Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Woehaaa!
Schrijft ze zoveel berichten zien ze haar nog over het hoofd
Groetjes,
Frederique
Schrijft ze zoveel berichten zien ze haar nog over het hoofd
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
ok ok, ben braafCiska Lacomte schreef:Rustig nou, Joy, arme Joy.... Lees mijn eerste berichtje toch es... Met wie zijn we begonnen?
Cis, Door, Joy en Mien.....
Weet je het weer? Het was zelfs jouw idee! Je hoort bij de kern, je hebt een ereplaats op de achterbank!
Ciska.
achterbank?
nee hoor, geen genoegen mee, ik bestuur
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
dat wordt lekker gezellig bij Cis op de achterbank maar misschien niet zo best voor je autoCiska Lacomte schreef:Welnu;
Dhiamara
Juliette
Cynthia
Paula23
Arike
Mireille
Irene
Frederique
Kimyy
Mila
groetjes,
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Arike
"But life is too short
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
Nou, Arike.
Als je weer es in de Gelredome komt: Kijk es binnen bij de hoofdingang, daar in de hal staan wat fauteuils en banken. Lijkt mij een ideale plek: Goed bereikbaar, volop parkeerruimte, makkelijk te vinden, mogelijkheid tot omkleden en last but not least: Niet erg ver van de Mac.
Natuurlijk is dit niet bindend, maar me dunkt dat dit een aardig voorbeeld is van het soort lokatie wat ideaal is voor de meet'n'greet.
Ciska.
Als je weer es in de Gelredome komt: Kijk es binnen bij de hoofdingang, daar in de hal staan wat fauteuils en banken. Lijkt mij een ideale plek: Goed bereikbaar, volop parkeerruimte, makkelijk te vinden, mogelijkheid tot omkleden en last but not least: Niet erg ver van de Mac.
Natuurlijk is dit niet bindend, maar me dunkt dat dit een aardig voorbeeld is van het soort lokatie wat ideaal is voor de meet'n'greet.
Ciska.
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
hi ciska,
klinkt goed.
gelredome is voor mij helaas niet naast de deur. maar dat is het voor jou ook niet, toch? dus ik klaag niet, en als het een geschikte datum is dan zie je wel een arike verschijnen....
en het omkleden ...fijn dat het kan, maar om nou de ene broek voor de andere te verwisselen
klinkt goed.
gelredome is voor mij helaas niet naast de deur. maar dat is het voor jou ook niet, toch? dus ik klaag niet, en als het een geschikte datum is dan zie je wel een arike verschijnen....
en het omkleden ...fijn dat het kan, maar om nou de ene broek voor de andere te verwisselen
groetjes,
Arike
"But life is too short
Arike
"But life is too short
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Komt er ook een bus bij het gelredome? En bij de mac?
Groetjes,
Frederique
... afhankelijk van het openbaar vervoer...
Groetjes,
Frederique
... afhankelijk van het openbaar vervoer...
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
@ Frederique,
Omdat jij blijkbaar nog nooit bij de Gelredome geweest bent:
De Mac bevindt zich als het ware op het parkeerterrein wat bij het stadion hoort, zelfs aan de kant van de hoofdingang. En natuurlijk komen er bussen. Arnhem is wat dat betreft zelfs een bijzonderheid, want één van de weinige europse steden met trolleybussen!
Maar nu ik je toch spreek, jij woont niet zo erg ver van Aalsmeer. Wat denk je , zou ECA (voorheen ShowBizzCity) eventueel een geschikte lokatie zijn?
Ciska.
Omdat jij blijkbaar nog nooit bij de Gelredome geweest bent:
De Mac bevindt zich als het ware op het parkeerterrein wat bij het stadion hoort, zelfs aan de kant van de hoofdingang. En natuurlijk komen er bussen. Arnhem is wat dat betreft zelfs een bijzonderheid, want één van de weinige europse steden met trolleybussen!
Maar nu ik je toch spreek, jij woont niet zo erg ver van Aalsmeer. Wat denk je , zou ECA (voorheen ShowBizzCity) eventueel een geschikte lokatie zijn?
Ciska.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Ciska,
't Is net wat je zoekt. Ik ben er echt nog nooit binnen geweest...
Groetjes,
Frederique
't Is net wat je zoekt. Ik ben er echt nog nooit binnen geweest...
Groetjes,
Frederique
Gezelligheid! To the T-mobile!Ciska Lacomte schreef:Welnu;
Dhiamara
Juliette
Cynthia
Paula23
Arike
Mireille
Irene
Frederique
Kimyy
Mila
Ciska.
Mag ik dan ook een camera en eieren meenemen? Voor als het echt vechten word?
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"