Travestiet of niet?

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transgenderisme.

Moderator: Moderators

Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

mila schreef:Het is voor een belangrijk deel *verworven* schoonheid, of een verdienste, zo je wilt.
Volgens mij heb jij hetzelfde probleem als iemand die een BMW bezit heeft met een hippie. De hippie zegt ronduit: "die BMW heb ik niet nodig om gelukkig te zijn!". De eigenaar van de BMW zegt: "ik heb er jarenlang krom voor gelegen, kijk nu eens hoe gelukkig ik heb dat ik bereikt heb wat ik altijd heb gewild: een echte BMW!".

Overtuigen heeft voor de eigenaar van zo'n BMW geen zin meer. Hij heeft gewoon heel andere normen en waarden dan de hippie en ze zullen het nooit eens worden...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Jij bent ondertussen al lang van je voetstuk gevallen hier.>

zeg, Patricia, heb je eigenlijk wel een valentijns e-card gehad van je msn minnaar? Die man die jou virtueel zulke lieve woordjes toesprak op msn? Ja toch hoop ik?
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

mila schreef:Even op herhaling voor Patricia en Joy:

<<verder wil ik er aan toevoegen dat ik wel begrijp wat het met iemand .
wil je zo graag een respons?

kan ik je bij deze vertellen dat je die niet van mij inhoudelijk zal krijgen, simpelweg omdet ik geen enkele zinvolle reden zie om op je schrijven te reageren

joy
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Hoi Frederique,

mijn real live ex, bepaald geen hippie, reed uitsluitend en alleen Harley Davidson, die hij ieder jaar inruilde voor een andere Harley. Na 1 ritje ging ik niet meer als duo passagier mee; wel liet ik me vervoeren in zijn BMW 5 serie (auto).
Motorrijden is aan mij niet besteed, ook niet als duo passagier.

Wel een grappige vergelijking :-)

Groetjes Mila.
Ciska Lacomte
Banned Lid

Bericht door Ciska Lacomte »

Mooi zeg: Een BMW 5-serie én een Harley van nog geen jaar oud, maar om weer on-topic te komen: Was die goser nou travestiet, of niet ?

Ciska (die het ff niet laten kan)
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Hoi Cisca,

<Was die goser nou travestiet, of niet ? >

Allesbehalve. Mocht gebleken zijn dat ie TV was geweest, dan was: A: mijn libido ver onder het vriespunt gedaald, totaal frigide dus, en B: had ik hem pijlsnel aan de dijk gezet, evt argumenten over 'mijn gebrek aan ruimdenkendheid' negerend.
Hij was wel 100% bi trouwens, is dat ook goed?

Mila.
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

is dan wel weer een uitstekende pasabiliteitstest

achterop zon harley, forse snelheid ergens heen,hellumpie op, en dan aankomen terwijl alles er nog aan zit, in model zit, niets van plaats verschoven, geen enkel haartje uit model, niks verloren behalve misschien je trots

ik zou het een bijzondere prestatie vinden :)
Ciska Lacomte
Banned Lid

Dat laatste weet ik zo niet , Mila.
Het topic heet namelijk: 'Travestiet of Niet'. Komt niks HoLeBi in voor, geloof ik.

Ciska.
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Frederique_ schreef:
Als je onderweg gaat, dan ben je al halverwege
Als je onderweg bent, dan ben je er bijna.
Ik los dit soort problemen altijd op door niet te geloven in tijd. Zo, probleem opgelost :).
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

ik geloof op mijn beurt dan weer in het absolute niks
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Patricia1979 schreef:
Joy schreef:ach ja, goed recht, slotje op

gaat het topic elders wel weer verder, met hetzelfde onderwerp, want is nu eenmaal populair en speelt bij enorm veel mensen

Joy
Je had wel gelijk vannacht Joy.
Het ene topic over passabiliteit is gesloten en we gaan gezellig samen elders verder. :lol: Zal idd altijd wel een hot issue blijven :lol:
In tegenstelling tot wat hier wordt gesuggereerd is dat ene draad niet gesloten maar gaat het al 3 pagina's lang sinds de posting van Forumwatch over alles behalve passabiliteit; het lijkt mij eerder dat men liever het onderwerp vermijdt dan daadwerkelijk over schrijft

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

kwam je daar nu speciaal je bedje voor uit?

goh..
:o
die hard :P
Ciska Lacomte
Banned Lid

Lisa met een S schreef:
Patricia1979 schreef:
Joy schreef:ach ja, goed recht, slotje op

gaat het topic elders wel weer verder, met hetzelfde onderwerp, want is nu eenmaal populair en speelt bij enorm veel mensen

Joy
Je had wel gelijk vannacht Joy.
Het ene topic over passabiliteit is gesloten en we gaan gezellig samen elders verder. :lol: Zal idd altijd wel een hot issue blijven :lol:
In tegenstelling tot wat hier wordt gesuggereerd is dat ene draad niet gesloten maar gaat het al 3 pagina's lang sinds de posting van Forumwatch over alles behalve passabiliteit; het lijkt mij eerder dat men liever het onderwerp vermijdt dan daadwerkelijk over schrijft

Lisa
Ja, daar zeg je wat...
Volgens mij is het onderwerp op toernee. Ik weet niet of er op één of andere webstek datums enzo te vinden zijn, nou moeten we er steeds achteraan hollen.
Zover ik weet was het onderwerp afgelopen dag hier

Ciska.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Joy schreef:kwam je daar nu speciaal je bedje voor uit?

goh..
:o
die hard :P
Dit is toch echt de soort opmerking dat niks toevoegt aan welke discussie dan ook maar gewoon overbodige commentaar levert -- kortom 'slow chat' -- en als ik mij niet vergis had je al beterschap belooft

What's your point?
If all else fails, buy new shoes
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Het grootste nadeel van die ellenlange postings is voor mij wel dat als je een halve dag afwezig bent geweest je moet onthouden op welke bladzijde je gebleven was. Dat heeft natuurlijk vooral te maken met mijn eigen nieuwsgierigheid, omdat ik wil weten of men nu travestiet is of niet (om on topic te blijven :-) ) en dus alles wil lezen (behalve dan de onduidelijke quotes en de copy en pastes, die scan ik alleen maar, voor het geval er iets zinvols tussen staat :-( )
Ik heb geen zin om een administratie bij te houden op welke pagina iedere draad is gebleven als ik uitlog, ben ik de enige met dit probleem?

Irene
Kleine stapjes
Plaats reactie