Passabiliteit
Moderator: Moderators
Hoeft niet. Ik weet wat ik schrijf. Maar ik ben ten minste wel zo eerlijk om toe te geven dat ik niet perfect ben. Ik zeg wat ik denk. En ik weet dat dat niet altijd goed is. Maar ik heb jou nog nooit zien schrijven wat je werkelijk denkt. 't Is maar waar je voor kiest in het leven .
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
-
- Eredivisie
nee toch, vast aan je lichaam?
waar moet het heen met de wereld!
In België staat de tijd niet stil hé.
Eerst 2 jaar hormonen en dan duwen ze er nog van die lompe siliconen in en je mag vrij in de wereld rondlopen van het genderteam.
En dan noemen ze dat borsten .... niet dat ik dat zo aanvoel, maar officieel heb ik nu dus echte borsten.
Geen externe nepborsten meer, maar dus interne nepborsten.
Handig als je later last zou krijgen van geheugenverlies ........
Groetjes,
Melina
waar moet het heen met de wereld!
In België staat de tijd niet stil hé.
Eerst 2 jaar hormonen en dan duwen ze er nog van die lompe siliconen in en je mag vrij in de wereld rondlopen van het genderteam.
En dan noemen ze dat borsten .... niet dat ik dat zo aanvoel, maar officieel heb ik nu dus echte borsten.
Geen externe nepborsten meer, maar dus interne nepborsten.
Handig als je later last zou krijgen van geheugenverlies ........
Groetjes,
Melina
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
@ Melina:
(Ik staar nu al minutenlang vertwijfeld naar mij decolleté)
Als man zijnde werd er nog wel eens een link gelegd tussen mijn IQ en die plasser, maar geheugen en tieten ontgaat me....
Misschien volgende keer toch maar een blonde pruik bestellen?
Ciska.
(Ik staar nu al minutenlang vertwijfeld naar mij decolleté)
Als man zijnde werd er nog wel eens een link gelegd tussen mijn IQ en die plasser, maar geheugen en tieten ontgaat me....
Misschien volgende keer toch maar een blonde pruik bestellen?
Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
-
- Eredivisie
hoe ver is je actieradius inmiddels?
of ben je vanaf dag 1 vogelvrij verklaard?
Ik loop los in het wild hoor.
Ze hebben me ontslagen bij het genderteam hé .... na je SRS en borstvergroting ben je vrijgesproken.
Over die blonde pruik.
Ik heb die ooit gedragen hoor, maar ik heb dat nu niet meer nodig.
Ik heb nu machtig lang haar.
Ook nep (wel echt haar dus, niet synthetisch) hoor, maar het hangt dus ook vast aan mijn eigen haar (We noemen dat een haarstukje + extensions van 50cm)
Groetjes,
Melina
of ben je vanaf dag 1 vogelvrij verklaard?
Ik loop los in het wild hoor.
Ze hebben me ontslagen bij het genderteam hé .... na je SRS en borstvergroting ben je vrijgesproken.
Over die blonde pruik.
Ik heb die ooit gedragen hoor, maar ik heb dat nu niet meer nodig.
Ik heb nu machtig lang haar.
Ook nep (wel echt haar dus, niet synthetisch) hoor, maar het hangt dus ook vast aan mijn eigen haar (We noemen dat een haarstukje + extensions van 50cm)
Groetjes,
Melina
ik krijg visoenen van gevangenen uit vage ver weg gelegen landen en nog verder, die tegen een minimale prijs, 0 euro, hun haar gedwongen afstaan omdat die losgeslagen trans ergens in de westerse wereld zo graag de blonde stoot wil uithangen
gelijk heb je hoor
ik denk dat ze in belgie een stuk makkelijker zijn dan hier, ik ga eens neuzen:)
gelijk heb je hoor
ik denk dat ze in belgie een stuk makkelijker zijn dan hier, ik ga eens neuzen:)
-
- Eredivisie
Joy schreef :
ik krijg visoenen van gevangenen uit vage ver weg gelegen landen en nog verder, die tegen een minimale prijs, 0 euro, hun haar gedwongen afstaan omdat die losgeslagen trans ergens in de westerse wereld zo graag de blonde stoot wil uithangen
Ik heb voor bruin gekozen, ze hebben niet zoveel blond in het oostblok .... is echt wel machtig zo een haar van 50 cm .... enkel opletten als je bij je zus naar de WC gaat (lol)
Groetjes,
Melina
Ik heb voor bruin gekozen, ze hebben niet zoveel blond in het oostblok .... is echt wel machtig zo een haar van 50 cm .... enkel opletten als je bij je zus naar de WC gaat (lol)
Groetjes,
Melina
-
- Eredivisie
ik krijg visoenen van gevangenen uit vage ver weg gelegen landen en nog verder, die tegen een minimale prijs, 0 euro, hun haar gedwongen afstaan
Ik heb eens een reportage gezien en die doen dat dus niet gedwongen.
Ze hebben die mensen wijsgemaakt dat ze in hun volgend leven het grote geluk gaan vinden.
Ze doen dat voor hun geloof en dus zijn ze ervan overtuigd dat ze dat haar goed moeten onderhouden, anders wil die losgeslagen trasn daar geen 1.000 Euro voor betalen.
Groetjes,
Melina
Ze hebben die mensen wijsgemaakt dat ze in hun volgend leven het grote geluk gaan vinden.
Ze doen dat voor hun geloof en dus zijn ze ervan overtuigd dat ze dat haar goed moeten onderhouden, anders wil die losgeslagen trasn daar geen 1.000 Euro voor betalen.
Groetjes,
Melina
het grote onrecht zit hem in die 1000 dollar, gaat die naar de eigenaar?melina_r schreef:ik krijg visoenen van gevangenen uit vage ver weg gelegen landen en nog verder, die tegen een minimale prijs, 0 euro, hun haar gedwongen afstaan
Groetjes,
Melina
dacht het niet
daarbij, hoe ongedwongen sta je je haar af als je een gevangenisstraf uitzit in een land waar mensenrechten niet bepaald hoog in het vaandel staan
Joy