Meet 'n Greet.
Moderator: Moderators
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
Nou, er staat: Elke derde zaterdag van de maand.
Aan alle kanten hoor/lees ik dat dat a.s. Zaterdag is, hoor Door. Anders gaan we gewoon saampies naar de McDrive. Of asser een leuk bendje in Tivoli speelt gaan we daarheen... weet ik veel... Maar het komt goed, hoor !!!
Ciska.
Aan alle kanten hoor/lees ik dat dat a.s. Zaterdag is, hoor Door. Anders gaan we gewoon saampies naar de McDrive. Of asser een leuk bendje in Tivoli speelt gaan we daarheen... weet ik veel... Maar het komt goed, hoor !!!
Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
De ontmoetingsavond in Café Meermin, gelegen aan de Bloemerstraat 2 in Nijmegen, zal elke tweede donderdag van de maand om 19.30 uur beginnen en is vrij toegankelijk. Bezoekers die zich willen omkleden kunnen vooraf terecht in het nabijgelegen sociaal-cultureel centrum Villa Lila aan In de Betouwstraat 9.
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
Hoho, tuutuut...
Forumwatch mag best op vingers tikken, hoor. Maar dit is fiesiek gewoon de opmaat naar de feitelijke meet'n'greet. We helpen misschien wel een vreselijk onzeker T* Meisje uit de kast op deze manier.
Speciaal voor haar: Geeft niks hoor moppie, je mag stikzenuwachtig zijn, bijna k**sen van de stress. Voor mij lijkt het ook pas gistern dat ik dacht dood te gaan zodra ik als mezelf over straat ging....
Wij snappen je, voelen met je mee...
Ciska.
Forumwatch mag best op vingers tikken, hoor. Maar dit is fiesiek gewoon de opmaat naar de feitelijke meet'n'greet. We helpen misschien wel een vreselijk onzeker T* Meisje uit de kast op deze manier.
Speciaal voor haar: Geeft niks hoor moppie, je mag stikzenuwachtig zijn, bijna k**sen van de stress. Voor mij lijkt het ook pas gistern dat ik dacht dood te gaan zodra ik als mezelf over straat ging....
Wij snappen je, voelen met je mee...
Ciska.
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
Zeg Door,
Betekent het dat jij niet volledig 'en femme' langskomt?
Zal het schelen als ik beloof dat ik een groene baljurk draag, met roezels en froezels, alles erop en eraan. Levende Barbiepop zal ik maar zeggen?
Durf jij dan (ook) als een meisje/vrouw uitgedost binnen te wandelen?
Eerlijk zeggen, anders doe ik een wat meer bescheiden outfit aan, hoor.
Ciska.
Betekent het dat jij niet volledig 'en femme' langskomt?
Zal het schelen als ik beloof dat ik een groene baljurk draag, met roezels en froezels, alles erop en eraan. Levende Barbiepop zal ik maar zeggen?
Durf jij dan (ook) als een meisje/vrouw uitgedost binnen te wandelen?
Eerlijk zeggen, anders doe ik een wat meer bescheiden outfit aan, hoor.
Ciska.
nou ja eerlijk gezegd, voel ik me heel leilijk en vind dat die mooie kleding me niet staat, en bovendien wil ik lekker kleppen en emoties delen, dat hele mode gedoe hoeft van mij nie
voel me ook niet sexy of geil in vrouwenkleding, wel meer mijzelf als het een beetje naturel is. moet daar mn weg in vinden, maar ik krijg wel hulp van bio dames gelukkig
dus ja weet niet of die avond nou voor mij is, wat denk je Joy?
komt jij ook? dan ken ik vast iemand
voel me ook niet sexy of geil in vrouwenkleding, wel meer mijzelf als het een beetje naturel is. moet daar mn weg in vinden, maar ik krijg wel hulp van bio dames gelukkig
dus ja weet niet of die avond nou voor mij is, wat denk je Joy?
komt jij ook? dan ken ik vast iemand