Staand of zittend?
Moderator: Moderators
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Het levenlang zittend, kon ik na de operatie de eerste dagen in het ziekenhuis alleen maar staand onder de douche en het ging alle kanten op
Zo werdt elke toiletgang een echte klus
Ik heb dus net zo vaak gedouched, dan ik moest plassen.....erg als je allerdagse dingen opnieuw moet leren
Zo werdt elke toiletgang een echte klus
Ik heb dus net zo vaak gedouched, dan ik moest plassen.....erg als je allerdagse dingen opnieuw moet leren
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Zittend.
Doe dat heel me leven al, zelfs toen ze het me vroeger hebben proberen te leren om staand te plassen, het was tegen mijn eigen natuur in ofzo...
Mensen die me van vroeger kenden vragen me nu wel eens: 'en ga je dan zittend of staand plassen?'
Als ik dan zeg dat ik zittend plas en dat altijd al deed zeggen mensen:
"ach logisch eigelijk, want je was toen al een meisje van binnen"
groetjess laura
Doe dat heel me leven al, zelfs toen ze het me vroeger hebben proberen te leren om staand te plassen, het was tegen mijn eigen natuur in ofzo...
Mensen die me van vroeger kenden vragen me nu wel eens: 'en ga je dan zittend of staand plassen?'
Als ik dan zeg dat ik zittend plas en dat altijd al deed zeggen mensen:
groetjess laura
Ik ga me steeds meer zorgen maken over mijn geaardheid als ik dit zo lees... Ik wissel het af...als ik haast heb, ga ik staan...en als het even kan...op een openbaar toilet ook...(natuurlijk niet als ik vrouwenkleding draag)...dan zit ik bijna altijd geloof ik , tenzij het echt te ranzig is.laura_girl19 schreef: Als ik dan zeg dat ik zittend plas en dat altijd al deed zeggen mensen:
x,
Mina
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
Als ik 'underrcover' ben (man, dus) ga ik wel eens staand -heel soms is 'het ding' wel een soort van handig- maar bij voorkeur zittend, hoor. Zelfs wildplassen is gehurkt aangenamer, natuurlijker, dan staand. Maar in dat laatste geval is 'het ding' weer een crime .
Ciska.
Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik heb t/m begin 2006 altijd staand geplast. Vanaf dat moment (vrij plotseling, verder zonder enige aanleiding) ben ik gaan zitten en heb vrijwel nooit meer staand geplast.
Oftewel: gewoontes kunnen veranderen, schijnbaar past zittend plassen nu toch beter bij mij...
Groetjes,
Frederique
Oftewel: gewoontes kunnen veranderen, schijnbaar past zittend plassen nu toch beter bij mij...
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Frederique, het lijkt me ook geen gezicht met un rok aan staand te gaan plassen
groetjes, Mara
groetjes, Mara
maak je geen zorgen mina, iedereen is anders...mina schreef:Ik ga me steeds meer zorgen maken over mijn geaardheid als ik dit zo lees... Ik wissel het af...als ik haast heb, ga ik staan...en als het even kan...op een openbaar toilet ook...(natuurlijk niet als ik vrouwenkleding draag)...dan zit ik bijna altijd geloof ik , tenzij het echt te ranzig is.laura_girl19 schreef: Als ik dan zeg dat ik zittend plas en dat altijd al deed zeggen mensen:
x,
Mina
ik vond het wel leuk dat mensen zo reageerden als ik antwoordde dat ik zittend plas. Maar volgens mij zijn er geneog transen die staand plassen of dat ooit hebbe gedaan...
groetjes xx laura
In het verleden wisselde ik het af,vaak zittend soms staand.
Maar ik dacht er nooit zo over na.
Toen mij die vraag werd gesteld na mijn comingout,heb ik dat zelfde antwoord gegeven.
Toen ik een tijdje terug op mijn werk(waar de wc echt te ranzig is voor woorden ) naar het toilet moest,bedacht ik tijdens het schoonmaken van de toiletbril,waarom ik dat ding schoonmaakte ipv gewoon te blijven staan .
Tegenwoordig dus uitsluitend zittend
Niet bewust maar schijnbaar hoort het bij mijn vrouwzijn........of zoiets
Maar ik dacht er nooit zo over na.
Toen mij die vraag werd gesteld na mijn comingout,heb ik dat zelfde antwoord gegeven.
Toen ik een tijdje terug op mijn werk(waar de wc echt te ranzig is voor woorden ) naar het toilet moest,bedacht ik tijdens het schoonmaken van de toiletbril,waarom ik dat ding schoonmaakte ipv gewoon te blijven staan .
Tegenwoordig dus uitsluitend zittend
Niet bewust maar schijnbaar hoort het bij mijn vrouwzijn........of zoiets