Leestijd.

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
dhiamara
ForumFan

Leestijd.

Bericht door dhiamara »

Gewoon even een vraagje: Hoeveel leestijd zijn we kwijt voor de diverse postings als je een dag niet komt?

sinds vrijdagavond niet op de site geweest. Misschien is het verstandiger om toch maar geen dag weer over te slaan. Resultaat was namelijk dat ik alleen voor het algemeen gedeelte al meer dan een uur leestijd nodig had. :( Soms is het moeilijk om te bepalen waar je gebleven bent met lezen en dan is het even zoeken. Vooral de treads met getallen boven de 5 als pagina's leveren soms behoorlijk wat ergernissen op omdat er vaak alleen maar korte stukjes in staan, afgedwaald wordt van de topic of men z'n gal spuwt over elkaar. Ben je dat doorgeworsteld, (in de hoop dat er nog wat interressant staat) dan ga je naar het volgende onderwerp met als resultaat dat je weer in het zelfde gezeik komt te zitten. Zelfs valt te constateren dat dit soms doorgezet wordt in een ander forum.

Heb geen zin meer om alles door te lezen maar ik vraag mij nu af hoeveel pagina's er korter worden door de snelle reacties die geschreven worden te verwijderen? Hoeveel zou het korter worden als men niet direct reageerd maar er eerst eens fantsoenlijk er over nadenkt wat de topic is en wat/hoe je daar op reageert?

Ik zelf probeer dit zo veel mogelijk te doen maar met zo'n groot aantal pagina's op een onderwerp is het soms moeilijk om nog te begrijpen waar het ooit over gegaan is

Heeft het vandaag wat opgeleverd waar ik wat mee kan?
Alleen het onderwerp met de links naar Vrij om mezelf te zijn"" en "Egoïstisch, Onzelfzuchtig, Eigenliefde" 3 Pagina's positief leesvoer :D

En verder? Overwegen en nadenken of het voor mij misschien tijd is om trav. org te verlaten? Komt wel sterk naar voren in mijn gedachten maar weet niet of dit de issue is of iets anders :( Welke onderwerpen zouden er bij mijzelf uitgewerkt/uitgekristtaliseerd moet worden aangezien ik mij behoorlijk ga ergeren over de diverse postings die hier plaats vinden. Wat leer ik hier voor mijzelf uit?

Zo maar wat overdenking die het resultaat zijn vanaf vanmorgen 7.30 tot 10.14. Tussendoor nog even met de hond gelopen en koffie gedronken. Dat nog wel hoor :D
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Monica Dreamgirl
ForumFan

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi Dhiamara,

Ik doe het tegenwoordig zo: zodra ik door heb dat een onderwerp verzandt in nutteloos geneuzel of gescheld ga ik snel door naar het volgende. Meestal in een kwartiertje klaar.

groetjes,

Monica
Ik ben mezelf.
gast
Eredivisie

Re: Leestijd.

Bericht door gast »

dhiamara schreef: En verder? Overwegen en nadenken of het voor mij misschien tijd is om trav. org te verlaten?
Ja. Die tijd is het ook. Ik ben teruggekomen om anderen te blijven helpen, maar inwendig heb ik Trav.org al vaarwel gezegd.

Kitty.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

zelfs als je wel iedere dag komt is het nog hasst ondoenlijk hoor Dhiamara, maar ik doe dan ook hetzelfde als Monica, ik scan even de onderwerpen en laat het dan maar gaan als het toch nergens meer over gaat. Best mogelijk dat ik daardoor een paar echt interessante discussies mis, het zij zo.

Irene
Kleine stapjes
tanja-a
ff weer wat posten

Bericht door tanja-a »

Ook ik erger me vaak aan sommige antwoorden/reacties, waardoor je 'door de bomen het bos niet meer ziet'. Soms is een nieuw topic best wel interessant, maar als het al snel neigt naar langdradig gezwets of off-topic, dan stop ik met het volgen van deze topic/onderwerp. Dat ik dan misschien eens een keer een interessante en/of zinvolle reactie mis, dat is dan jammer. Ik kijk dan ook alleen maar naar nieuwe onderwerpen. Zijn die interessant genoeg voor mij, dan blijf ik ze volgen. (totdat het hier dus ook weer misgaat) Alsjeblieft mensen, Keep It Simple !
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Het gaat de laatste tijd wel erg hard... deze morgen nog alles "bijgewerkt" en nu alweer hele zeeen van tekst erbij, hoe krijgen ze het voor elkaar. Jammer van de hoeveelheid ruis, inderdaad kans dat je nuttige stukjes informatie gaat missen. Dus zodra het verzand in "geneuzel" lees ik er toch scannend overheen.

Aan de andere kant, we mogen blij zijn met zo'n levendige forum!

Een ietsiepietsie meer terughoudendheid van de vaste slowchatters hier zou wel op prijs worden gesteld... waarom niet eigenlijk op de chat bijkletsen over deze onderwerpen ?

EDIT
Net klaar met het lezen, en weer veel nietszeggende antwoorden tussendoor. Heel erg jammer, let er zelf een beetje alsjeblieft op :evil:
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

mireille schreef:Aan de andere kant, we mogen blij zijn met zo'n levendige forum!
Daar ben ik op zich ook wel heel blij om, want ik heb een tijdje het gevoel gehad dat het forum ernstig tot stilstand gekomen was, maar nu lijkt het weer vlot te lopen :-) en ik geloof dat ik recent ook weer postings heb gezien van een aantal dames die ik al een tijdje miste hier :D
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Ciska Lacomte
Banned Lid

Bericht door Ciska Lacomte »

Hallo lieverds,

Ik ben sinds vandaag op dieet: Mag geen T*-gurls meer eten.
Of in normaal Nederlands: Onderaan dit postje (en alle andere geloof ik) zit een knop waarop staat pb. Laat me svp eens weten als je vindt dat ik me te buiten ga aan zinloze website vulling, niet bang zijn. Ik vreet je niet op !

Alvast bedankt,

Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
gast
Eredivisie

Bericht door gast »

Ciska Lacomte schreef:Laat me svp eens weten als je vindt dat ik me te buiten ga aan zinloze website vulling, niet bang zijn. Ik vreet je niet op !
Lieve Cis,

Dat hoeven wij niet te doen. Je hebt zelf het inzicht of je posting zinvol is of niet. Immers, je kan ook een keertje niet reageren, je bent niet verslaafd aan het forum toch?

Kitty.
Guest
ForumFan

Bericht door Guest »

haha , dat probleem heb ik ook.
Ik kom eens in de zoveel tijd weer een keertje rondneuzen :P
Soms ben ik paar weken niet wezen kijken en dan ga ik echt niet alles lezen...
meestal kijk ik alleen in de topics die mij aanspreken :)
Plaats reactie