pri of sec

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transgenderisme.

Moderator: Moderators

Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ciska schreef:
net zo seventies als de uiensnijder van zyliss. die is ook iedereen allang vergeten.
Uw zoekbewerking - Zyliss - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd

Klopt :-)
Kleine stapjes
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

het maakt mij in principe, uit principe, geen ene moer uit wat ik wel of niet ben, als ik maar een behandeling krijg die ik wil en nodig heb

joy
Ciska Lacomte
Banned Lid

Bericht door Ciska Lacomte »

Joy schreef:het maakt mij in principe, uit principe, geen ene moer uit wat ik wel of niet ben, als ik maar een behandeling krijg die ik wil en nodig heb

joy
Kunnen we dit uitleggen als: Joy is tevreden met het antwoord, bedankt ons allen voor onze visie en onze uitleg, de moeite die genomen is om de wetenschap te raadplegen en de meededeelzaamheid van eenieder die een spreekwoordelijke duit in het overdrachtelijke zakje heeft gestort.?

Topic kan dicht?

Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

Ciska Lacomte schreef:
Joy schreef:het maakt mij in principe, uit principe, geen ene moer uit wat ik wel of niet ben, als ik maar een behandeling krijg die ik wil en nodig heb

joy
Kunnen we dit uitleggen als: Joy is tevreden met het antwoord, bedankt ons allen voor onze visie en onze uitleg, de moeite die genomen is om de wetenschap te raadplegen en de meededeelzaamheid van eenieder die een spreekwoordelijke duit in het overdrachtelijke zakje heeft gestort.?

Topic kan dicht?

Ciska.
uiteraard

sorry for the inconvenience

joy
Plaats reactie