Rechts Extremisme
Moderator: Moderators
als je nog ergens in begin van het proces staat van man naar vrouw, je net 3 maanden hormonen slikt, en je wordt niet gezien als vrouw, dan is dat een constatering van buitenwereld , en 1 die geheel logisch is [/i]
Yep, ik ben het alweer volledig met je eens.
----daten?
Maar het ligt zo enorm gevoelig hé.
Niet aan ergeren zou ik zeggen, gewoon laten doen .... want uiteindelijk is dat gewoon een deel van het proces.
-je leert om niet alles om je heen in de gaten te houden, heeft ook geen zin, doodvermoeiend ook
Die 'drang' om je te bewijzen in je gewenste genderrol en om 'uit te blinken' in vrouwelijk vertoon neemt echt wel af hoor met de tijd.
-ik heb geconstateerd dat er geen enkel voorbeeld te vinden is van vrouwelijk gedrag dat op iedere vrouw van toepassing is, genderol, het is iets wat eigenlijk niet bestaat, dus blijf ik gewoon ik
Joy
Yep, ik ben het alweer volledig met je eens.
----daten?
Maar het ligt zo enorm gevoelig hé.
Niet aan ergeren zou ik zeggen, gewoon laten doen .... want uiteindelijk is dat gewoon een deel van het proces.
-je leert om niet alles om je heen in de gaten te houden, heeft ook geen zin, doodvermoeiend ook
Die 'drang' om je te bewijzen in je gewenste genderrol en om 'uit te blinken' in vrouwelijk vertoon neemt echt wel af hoor met de tijd.
-ik heb geconstateerd dat er geen enkel voorbeeld te vinden is van vrouwelijk gedrag dat op iedere vrouw van toepassing is, genderol, het is iets wat eigenlijk niet bestaat, dus blijf ik gewoon ik
Joy
-
- Eredivisie
Joy schreef :
----daten?
Kweenie hoor, ik zoek een specifiek profiel .....
De meeste mannen vinden dat ik te veeleisend ben :
Enfin nu we toch off-topic bezig zijn ;...uit mijn internet profiel ...
Wat ik zoek
Extra informatie :
1) Man (liefst tussen 38 en 43)
2) met haar (kort is ok hoor)
3) sportief en gezond lichaam
4) ZEER belangrijk : heel ruimdenkend/open-minded !!!!!!! Met extreem conservatieve types zal het echt nooit lukken.
5) Indien mogelijk Intelligent, maar knap en slim gaan meestal niet samen zeker ? (grapje)
Wat ik niet wil :
1) Conservatief. De bijbel is echt een leuk boek, maar je moet dat niet letterlijk gaan opnemen hé.
2) Roker
3) Saaie, gefrustreerde mannen, die niet meer in de liefde en het leven geloven. Er is niks plezanter dan je terug 16 te voelen.
4) Mensen die alleen maar aan geld denken ..... daar komt toch alleen maar ruzie van binnen een relatie.
5) Jonge gastjes die niet kunnen lezen en enkel maar op zoek zijn naar een seksdate.
Groeten,
Melina
----daten?
Kweenie hoor, ik zoek een specifiek profiel .....
De meeste mannen vinden dat ik te veeleisend ben :
Enfin nu we toch off-topic bezig zijn ;...uit mijn internet profiel ...
Wat ik zoek
Extra informatie :
1) Man (liefst tussen 38 en 43)
2) met haar (kort is ok hoor)
3) sportief en gezond lichaam
4) ZEER belangrijk : heel ruimdenkend/open-minded !!!!!!! Met extreem conservatieve types zal het echt nooit lukken.
5) Indien mogelijk Intelligent, maar knap en slim gaan meestal niet samen zeker ? (grapje)
Wat ik niet wil :
1) Conservatief. De bijbel is echt een leuk boek, maar je moet dat niet letterlijk gaan opnemen hé.
2) Roker
3) Saaie, gefrustreerde mannen, die niet meer in de liefde en het leven geloven. Er is niks plezanter dan je terug 16 te voelen.
4) Mensen die alleen maar aan geld denken ..... daar komt toch alleen maar ruzie van binnen een relatie.
5) Jonge gastjes die niet kunnen lezen en enkel maar op zoek zijn naar een seksdate.
Groeten,
Melina
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Ten eerste, dat het een oude onderwerp is vind ik geen bezwaar. Wel vind ik het bezwaarlijk dat de suggestie wordt gewekt dat er een verband ligt tussen de commentaar van Esther op de opmerkingen van Mila en de ban op Esther.Joy schreef:mens hou toch op
je gaat zelf oude onderwerpen uit de sloot halen ,vervolgens mond dat uit in gezeur en beticht je anderen van stemmingmakerij, iets waar je zelf bij vlagen ook een handje van hebt
esther kan zich daarnaast niet verdedigen dus mijn advies luid: stop hiermee
Ten tweede kan Esther zichzelf wel verdedigen want ze is al veel eerder dan Petra op dezelfde manier teruggekeerd op het forum.
If all else fails, buy new shoes
En ik vind het bezwaarlijk dat je het topic vervuilt met dit soort onzin, juist jij die ieder lichtelijk ontspoort topidc meteen dicht wil gooienLisa met een S schreef:Ten eerste, dat het een oude onderwerp is vind ik geen bezwaar. Wel vind ik het bezwaarlijk dat de suggestie wordt gewekt dat er een verband ligt tussen de commentaar van Esther op de opmerkingen van Mila en de ban op Esther.Joy schreef:mens hou toch op
je gaat zelf oude onderwerpen uit de sloot halen ,vervolgens mond dat uit in gezeur en beticht je anderen van stemmingmakerij, iets waar je zelf bij vlagen ook een handje van hebt
esther kan zich daarnaast niet verdedigen dus mijn advies luid: stop hiermee
Ten tweede kan Esther zichzelf wel verdedigen want ze is al veel eerder dan Petra op dezelfde manier teruggekeerd op het forum.
Esther kan zich verder niet verdedigen omdat ze hier niet komt en derhalve geen weet heeft van dit topic, een nonargument dus
back to topic
Joy
Dank voor je antwoord op mijn nieuwsgierigheid. Ik heb nu tenminste een beetje een beeld van je. Ik hoop dat je je gelukkig voelt met deze positie op het genderspectrum, en met wat dat je aan interachtie met de buitenwereld oplevert, dat is tenslotte het belangrijkste.Joy schreef: ik doe gewoon, een ander doet ook gewoon, men kijkt wel ff en ik kijk terug, en thats it
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Janiek kwam ook al lang niet op het forum en is teruggekeerd en datzelfde geldt voor Petra dus kan Esther -- die hier misschien toch niet vaak meer schrijft maar weldegelijk af en toe komt kijken -- reageren als zij dat wil. Dus als wij het over nonargument hebben loop jij hier voorop.Joy schreef:En ik vind het bezwaarlijk dat je het topic vervuilt met dit soort onzin, juist jij die ieder lichtelijk ontspoort topidc meteen dicht wil gooien
Esther kan zich verder niet verdedigen omdat ze hier niet komt en derhalve geen weet heeft van dit topic, een nonargument dus
Bovendien spreekt de draad voor zichzelf; iedereen kan zelf het hele verhaal lezen (inclusief de eigen woorden van Esther) en voor zichzelf beslissen wat zij er zelf van denken. Mijn doel was de reputatie van Travestie.org te beschermen en heb bovendien geen aanval op Esther uitgevoerd maar alleen de reden gegeven voor haar verbanning.
En wat jij bezwaarlijk vindt is voor mij geheel niet interessant. Wij weten inmiddels dat jij je verheven voelt en beter dan de meeste van ons, dat regels niet voor jou gelden en dat jij denkt dat wij iets van jou kunnen leren:
Tja, profeten zijn vaak miskend in eigen land. Goed dat je zelf zo zeker bent van de waarde van jouw boodschap voor de arme onwetende massa. Persoonlijk vind ik dat je aardig wat kapsones moet hebben om jezelf te vergelijken met een Petra, een Esther en een Mila. Dit zijn allemaal mensen die er redelijk in geslaagd zijn om in de echte wereld zich zelf te handhaven; ze hebben allemaal een baan en een relatie. Hoe zit dat bij jou?Joy schreef:ach ja, helaas worden juist die mensen die zich wat sterker en directer profileren dan de middenmaat, maar wel degelijk wat zinnigs hebben te melden,vroeg of laat gebanned, of iig gedreigd met
ik noem een petra, ik noem een esther, ik noem wellicht een mila, ik noem mezelf
of het erg is?
het is zonde dat juist die mensen waar je een hoop van kan leren zo behandeld worden
een manco van een forum als dit, de mensen op het forum,of de mensen achter het forum, who knows
Joy
En of er veel is dat wij van jou kan leren? Tja, slow-chatten kan jij als de beste.
Groetjes,
Lisa
tot zover, de rest is niet relevant want totaal los van het onderwerp en in het persoonlijkeLisa met een S schreef: Janiek kwam ook al lang niet op het forum en is teruggekeerd en datzelfde geldt voor Petra dus kan Esther -- die hier misschien toch niet vaak meer schrijft maar weldegelijk af en toe komt kijken -- reageren als zij dat wil. Dus als wij het over nonargument hebben loop jij hier voorop.
Bovendien spreekt de draad voor zichzelf; iedereen kan zelf het hele verhaal lezen (inclusief de eigen woorden van Esther) en voor zichzelf beslissen wat zij er zelf van denken. Mijn doel was de reputatie van Travestie.org te beschermen en heb bovendien geen aanval op Esther uitgevoerd maar alleen de reden gegeven voor haar verbanning.
Lisa
je mening over mij is mij bekend, tot zover dan ook geen nieuws
Joy
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Och, je zit al jaren te zeuren dat ik iets persoonlijks tegen je heb. Dat zit echt tussen jouw oren, hoor. Hoe heet al weer zoiets? oh ja, vervolgingswaanzin. Komt ook vaak voor tesamen met grootheidswaanzin. Sterkte ermee!Joy schreef:je mening over mij is mij bekend, tot zover dan ook geen nieuws
Groetjes,
Lisa
....pruikje af hoor, Lisa....Lisa met een S schreef:Persoonlijk vind ik dat je aardig wat kapsones moet hebben om jezelf te vergelijken met een Petra, een Esther en een Mila. Dit zijn allemaal mensen die er redelijk in geslaagd zijn om in de echte wereld zich zelf te handhaven; ze hebben allemaal een baan en een relatie. Hoe zit dat bij jou?
De aanval is zeker je beste verdediging
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Ach, mensen die zichzelf verheven boven anderen wanen nodigen zulke reacties wel uit, hoor. 't was eigenlijk een inkoppertje.
Groetjes,
Lisa
Groetjes,
Lisa
dankjeLisa met een S schreef:Och, je zit al jaren te zeuren dat ik iets persoonlijks tegen je heb. Dat zit echt tussen jouw oren, hoor. Hoe heet al weer zoiets? oh ja, vervolgingswaanzin. Komt ook vaak voor tesamen met grootheidswaanzin. Sterkte ermee!Joy schreef:je mening over mij is mij bekend, tot zover dan ook geen nieuws
Groetjes,
Lisa
je zou er idd vervolgingswaanzin van krijgen, helemaal als je voor de 2e keer hetzelfde bericht van mij aanhaalt in dit topic
ik zou zeggen, zet het op de voorpagina als het zo belangrijk voor je is
verder speel sinds kort mijn eigen God, uiteraard niet te verwarren met grootheidswaan, en ik moet zeggen, het bevalt me uitstekend
Joy
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Het is heel makkelijk praten vanuit een veilige kast, Lisa. Ik weet weinig tot niks van Joy, maar uit wat ik vandaag heb meegekregen concludeer ik dat zij een iets moeilijker pad bewandelt dan jij doet.Lisa met een S schreef: Persoonlijk vind ik dat je aardig wat kapsones moet hebben om jezelf te vergelijken met een Petra, een Esther en een Mila. Dit zijn allemaal mensen die er redelijk in geslaagd zijn om in de echte wereld zich zelf te handhaven; ze hebben allemaal een baan en een relatie. Hoe zit dat bij jou?
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik merk (weer) dat je de neiging hebt om TS'en hun traject per definitie moeilijker en ingewikkelder te vinden dan dat van TG's en TV's - waarmee je dus eigenlijk TS'en op een verhoginkje plaatst t.o.v. TG's/TV's. Ik ben het met die aanname niet eens en vind dat een onderschatting van TV/TG-trajecten.
Wat een traject moeilijk maakt is niet de lichamelijke aanpassingen. Wat een traject moeilijk maakt is de mate van acceptatie van jezelf. En dat is weer afhankelijk van je eigen verleden en je eigen omgeving, wat voor iedereen dus anders ligt. Waarbij je ook nog kunt zeggen dat TS door de samenleving in z'n algemeenheid beter geaccepteerd wordt dan TV. Je kunt mijns inziens dus niet simpelweg zeggen dat iedere trans die een SRS gehad heeft het per definitie moeilijker gehad heeft dan een TV die in de kast blijft.
Groetjes,
Frederique
Wat een traject moeilijk maakt is niet de lichamelijke aanpassingen. Wat een traject moeilijk maakt is de mate van acceptatie van jezelf. En dat is weer afhankelijk van je eigen verleden en je eigen omgeving, wat voor iedereen dus anders ligt. Waarbij je ook nog kunt zeggen dat TS door de samenleving in z'n algemeenheid beter geaccepteerd wordt dan TV. Je kunt mijns inziens dus niet simpelweg zeggen dat iedere trans die een SRS gehad heeft het per definitie moeilijker gehad heeft dan een TV die in de kast blijft.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !