Rechts Extremisme

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

mina schreef:het zal er wel aanliggen wat voor uitkering je hebt...
met een bijstand kan het in elk geval niet.
Of er is iets raars aan de hand...
is het punt ook niet, het punt is de kort door de bocht visie als men iemand met een uitkering in een dure auto ziet rijden en acuut de conclusie trekt dat er iets niet klopt, zonder dat men ook maar iets weet over die persoon

Joy
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

kan je uit ervaring vertellen dat het geld dat we kwijt zijn aan de opsporing daarvan meer is dan dat we er mee besparen. Het bedrag dat de hogere inkomens uit de staatsruif vreten ligt vele malen hoger, maar ja, het is nu eenmaal veel makkelijker om een poot onder eeen krakkemikkige stoel weg te zagen dan onder eentje die in een kast van een huis staat. Foute flinkheid.
helemaal mee eens, de diensten die zich bezig houden met fraude bij hogere inkomens hebben niet eens genoeg medewerkers om zaken aan te pakken als het om geld gaat haal je dat toch daar waar de meeste diefstal plaatsvindt? (witteboorden)

Die overconcentratie op de laagste inkomensgroep is weer een reaktie op het geknuffel (hou ik wel van maarja gaat weer fout) van de jaren 70. En omdat nu ook maar weer een term te geven: Foute Flinkerts vind ik wel een goeie :-)

als iemand iets te aggressief of te machtig is dan is de flinkheid om ze aan te pakken weg, of men vlucht naar het buitenland.......

wat waren de foute flinkerts dan voor de jaren 0? ik heb geen idee misschien geloofde ze er toen nog wel in
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Zullen we het dan wel met een d schrijven? Foute flinkerTs associëer ik met transen die besluiten om uit de kast te komen op de verjaardag van hun kinderen o.i.d.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

In haar (voorgewende) 'vluchtelingenverhaal' blijven hangen dus. Alleen vergeet ze helaas dat zo ongeveer *iedereen iedereen* discrimineert, uitgezonderd de ziekelijk politiek correcten dan he?
lieve Mila,

wat stel je voor met deze persoon te doen?

Uitkering terug laten betalen denk ik, nou daar ben ik het mee eens, ik heb ook voor haar begrip maar dat gaat niet zover dat ze door de staat gesponsored moet worden of geld kan gaan stelen (uitkering). En die maatregel kan zonder haar te discrimineren, hetgeen overigens niet meer betekent dan onderscheid maken, dat doen we allemaal, maar discriminatie heeft in zijn gangbare betekenis altijd te maken met ongefundeerde vooroordelen.

Als haar vluchtelingenverhaal verzonnen is dan is dat ook een reden om haar status te herzien. Gaat tot in de hoogste persoon hoor (hirshi ali) dus zo knuffelig zijn we met zn allen niet.

Wat blijft is dat ik volhoud dat de volle meerderheid van asielzoekers en uitkeringsgerechtigden niet onzin verhalen ophangt. Maar ja ik geloof in sprookjes kan dan ook niet geschikt zijn als controleur !!

we moeten van die hele DDR sfeer af waarbij iedereen elkaar verdenkt, ga eens van het goede uit
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

Zullen we het dan wel met een d schrijven? Foute flinkerTs associëer ik met transen die besluiten om uit de kast te komen op de verjaardag van hun kinderen o.i.d.
maar misschien is een foute spelling hier wel op zijn plaats of teveel van het goede?
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

lol nu stoppen Morbide of we zijn aan het slow chatten
Plaats reactie