In haar (voorgewende) 'vluchtelingenverhaal' blijven hangen dus. Alleen vergeet ze helaas dat zo ongeveer *iedereen iedereen* discrimineert, uitgezonderd de ziekelijk politiek correcten dan he?
lieve Mila,
wat stel je voor met deze persoon te doen?
Uitkering terug laten betalen denk ik, nou daar ben ik het mee eens, ik heb ook voor haar begrip maar dat gaat niet zover dat ze door de staat gesponsored moet worden of geld kan gaan stelen (uitkering). En die maatregel kan zonder haar te discrimineren, hetgeen overigens niet meer betekent dan onderscheid maken, dat doen we allemaal, maar discriminatie heeft in zijn gangbare betekenis altijd te maken met ongefundeerde vooroordelen.
Als haar vluchtelingenverhaal verzonnen is dan is dat ook een reden om haar status te herzien. Gaat tot in de hoogste persoon hoor (hirshi ali) dus zo knuffelig zijn we met zn allen niet.
Wat blijft is dat ik volhoud dat de volle meerderheid van asielzoekers en uitkeringsgerechtigden niet onzin verhalen ophangt. Maar ja ik geloof in sprookjes kan dan ook niet geschikt zijn als controleur !!
we moeten van die hele DDR sfeer af waarbij iedereen elkaar verdenkt, ga eens van het goede uit